Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM117621
Első szerző:Mező Katalin (gyógypedagógus)
Cím:A tanuláshoz szükséges alapvető kognitív képességek rendszere / Mező Katalin
Dátum:2023
Megjegyzések:A tanulás természetes, de mégis nehezen megfejthető jelenség, mely tetten érhető az óvodás gyermek kognitív, motoros, szociális és érzelmi, valamint kommunikatív képességeinek fejlődésében. Az Óvodai nevelés országos alapprogramjában is megfogalmazódó elvárás és egyben követelmény, hogy elő kell segíteni a gyermek képességeinek a lehető legteljesebb kibontakozását. Az elvárás megfogalmazódik, viszont a miértek és hogyanok megválaszolására gyakran nem érkezik kellő segítség a gyakorló óvodapedagógusok számára. Jelen tanulmánysorozat ezeknek a kérdéseknek a megválaszolására helyezi a hangsúlyt, melynek jelenlegi, első részében, egy elméleti alapozó tanulmány keretében kerül sor az alapfogalmak tisztázására, a kognitív képességrendszer feltárására és az elkövetkezendő, elsősorban az értelmi képességek fejlesztésére irányuló tanulmányok előkészítésére.
ISBN:963-86123-4-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok könyvfejezet
könyvrészlet
tanulás
kognitív képességek
óvodapedagógia
Megjelenés:Óvónők kincsestára módszertani kézikönyv. B 4.19. / szerk. Jávorka Gabriella. - p. 1-13. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1