Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM117969
Első szerző:
Bátfai Norbert (informatikus)
Cím:
Robotpszichológiai és filogenetikai videójátékfa / Bátfai Norbert; Csukonyi Csilla; Őrsi Balázs
Dátum:
2021
Megjegyzések:
Összefoglaló Jelen közleményünkben egy olyan kutatási tervet vázolunk, melynek célja kettős: egyrészt deduktív választ adni arra a kérdésre, hogy melyik a legjobb esport játék, másrészt megalkotni a videó játékok időbeli, de élmények jellemezte játékfáját. A válasz megadásához egy közösségi megoldásra teszünk javaslatot. A megoldás alapja egy olyan gráf, melynek csúcsai játékok, illetve a játékok különböző kiadásai. Élei pedig olyan élmények, melyeket a játékok nyújtanak. Első feladat a lehetséges játékélmények összegyűjtése. A közösség feladata, hogy ezeket az élményeket felhasználva kedvenc játékait jellemezze velük. Egy ilyen élmény lehet például a ?csapatjátékos" élmény. Ezzel az élménnyel mondjuk a DOTA játékból a League of Legends játékba húzhatunk egy irányított élt. Az így felépített gráfra kiszámoljuk a csúcsok, azaz most a játékok PageRank értékét. Azt várjuk, arra a kutatási kérdésre akarunk választ kapni, hogy az így sorba rendezett játékok megegyeznek-e azzal a sorrenddel, amelyet különböző heurisztikus módszerekkel tudunk felállítani. A gráf megjelenítésében az időrendet is feltüntetve egy fa jellegű vizualizációt is tervezünk készíteni. A jelen munkában ebben a témában előzetes kutatásokat végzünk. A League of Legends játék adta élményeket vizsgáljuk mélyebben. Elsősorban a Debreceni Egyetem Esport kurzusainak közösségeiben a 2020/2021 őszi szemeszterben és a DEAC-Hackers esport szakosztályban.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
könyvfejezet
könyvrészlet
esport
videójátékok
PageRank
Megjelenés:
Az e-sport az élre tör : tematikus különszám / szerk. Bácsné Bába Éva , Balogh László, Szabados György Norbert, Ráthonyi Gergely Gábor, Harangi-Rákos Mónika, Lenténé Puskás Andrea, Biró Melinda. - p. 61-69. -
További szerzők:
Csukonyi Csilla (1974-) (pszichológus)
Őrsi Balázs (1994-) (pszichológus)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.1-16-2016-00022
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.