Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM118084
Első szerző:Mező Katalin (gyógypedagógus)
Cím:A történelem tanításának módszerei tanulásban akadályozott tanulókat (is) nevelő iskolákban / Mező Katalin
Dátum:2023
ISSN:2676-9964
Megjegyzések:A jelenleg hatályos, 2020-ban kiadott Nemzeti alaptantervben megjelenő ?Történelem és állampolgári ismeretek" műveltségterület részeként jelenik meg a történelem tantárgy az általános iskolák felső tagozatos tantárgyai között. A történelem tanulása megjelenik a tanulásban akadályozott, sajátos nevelési igényű tanulók tanítási elvárásai között is, azonban e tanulók tanítása eltérő ismereteket és módszerek alkalmazását igényli a történelem tanároktól és/vagy a történelem tanítására képzett gyógypedagógusoktól. Jelen tanulmányban bemutatásra kerülnek a tanulásban akadályozott tanulók történelem tanulását befolyásoló, nehezítő főbb jellemzők. Majd górcső alá vesszük a tanulmányban érintett tanulói csoport történelem tanítását segítő módszereket és eljárásokat, annak érdekében, hogy a történelem tanulása és tanítása egyaránt élményszerűbbé váljon a tanítási/tanulási nehézségek fennállása ellenére.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
történelem
történelem tanítás
tanulásban akadályozottság
sajátos nevelési igény
Megjelenés:Lélektan és hadviselés. - 5 : 2 (2023), p. 43-59. -
Pályázati támogatás:FIT/00102/2023
Egyéb
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1