CCL

Összesen 4 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM100889
Első szerző:Rafinda, Ascaryan (financial behaviour)
Cím:COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia / Ascaryan Rafinda, Timea Gal
Dátum:2022
ISSN:2501-1596 2501-3599
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
COVID-19
Megjelenés:Oradea Journal of Business and Economics. - "Accepted by publisher" (2022), p. 1-10. -
További szerzők:Gál Tímea (1985-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM079376
Első szerző:Rafinda, Ascaryan (financial behaviour)
Cím:Business ethics course on student moral reasoning / Ascaryan Rafinda, Tímea Gál, Putri Purwaningtyas
Dátum:2019
ISSN:2501-1596 2501-3599
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:Oradea Journal of Business and Economics. - 4 : Spec. Issue (2019), p. 60-68. -
További szerzők:Gál Tímea (1985-) (gazdasági agrármérnök) Purwaningtyas, Putri
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM110203
Első szerző:Salem, Omar (Business and management)
Cím:Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan / Omar Salem, Marietta Kiss
Dátum:2023
Megjegyzések:The Internet service sector is characterized as extremely competitive, so Internet service providers have to seek to offer high-quality services to customers. This study aimed at measuring the gap between the expectations and perceptions of customers about the service quality of Internet service providers in Jordan. Data was gathered by surveying 405 customers of Internet service providers in Amman (Jordan) using the snowball sampling technique through social media. To reveal service quality, the questionnaire contained five dimensions of the original SERVQUAL model complemented by two additional dimensions by which gaps between customers' expectations and perceptions could be measured, then, the Expectation?Experience Analysis (EEA) has been used. The results show that there is a perceptual gap between customers' expectations and their actual experience of the Internet service delivered to them by Internet service providers in Jordan attributed to all seven factors of the service quality.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Oradea Journal of Business and Economics. - 8 : 1 (2023), p. 61-71. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM103863
Első szerző:Ulziibadrakh, Zoljargal (PhD hallgató)
Cím:The impact of covid-19 pandemic on the marketing of the performing arts / Zoljargal Ulziibadrakh
Dátum:2022
ISSN:2501-3599
Megjegyzések:The spread of the Covid-19 pandemic has impacted all firms and organizations around the world, and this issue has not escaped the attention of arts, particularly performing arts organizations. Last few decades, performing arts audiences were shrinking due to economic, social, and technological changes, moreover, Covid-19 has been influenced strongly over the last two years. Therefore, it is crucial to understand and provide an extensive view of the market situation, the role of marketing, and the consequences of Covid-19 in the arts specifically in the field of performing arts. This paper aims to explore the impact of the Covid-19 pandemic on performing arts organizations, more focusing on marketing circumstances during the pandemic period, and identifying research gaps. This paper systematically reviews a total of 88 publications from Scopus and Web of Science databases and analyzed them using a descriptive analysis method and VOSviewer. The findings of this study highlight five main themes from the data analysis to demonstrate the substantial and influential results including the number of publications by year, country, and journals in order to understand the market situation. Moreover, the study disclosed keyword co-occurrences and found a new challenging and influential impact of digital transformation on performing arts due to the Covid-19 crisis. Finally, the paper provides a conclusion and a future research agenda.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Oradea Journal of Business and Economics. - 7 : Spec. Iss. (2022), p. 120-130. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1