CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM064177
Első szerző:Malmos Edina (biológia-földrajz szakos tanár)
Cím:Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a "Rostock Modell" didaktikai program hatására / Malmos Edina
Dátum:2014
ISSN:1589-519X 2064-4027
Megjegyzések:A "Rostock Modell" egy nemzetközi együttműködésre épülő, a kisiskolások természettudományosgondolkodásának fejlesztését és vizsgálatát célzó didaktikai program, melynek elméletialapját a konstruktív és kognitív pedagógiai-pszichológiai, metakognitív, affektív és a fogalmiváltásra vonatkozó alapelvek képezik. Elméleti koncepciói gyakorlati alkalmazásának hatékonyságátaz általános iskola 1-4. osztályában vizsgálja. A didaktikai programot a "víz" témakörbendolgozták ki, ennek mintájára készítettük el a "Táplálkozás, életmód", valamint a "Tájékozódás" témakörök kísérleti tanításra vonatkozó didaktikai tervét és ezekben a témakörökbenvizsgáltuk a tanulók tudását. A vizsgálat eredményei a "Rostock Modell" didaktikaimódszer gyakorlati alkalmazásának hatékonyságát mutatják
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Rostock Modell
természetismeret
kisiskolások
Megjelenés:Képzés és Gyakorlat. - 12 : 1-2 (2014), p. 105-120. -
Pályázati támogatás:4.2.4.A/2-11/1-2012-0001
TÁMOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM079580
Első szerző:Nagy Zsuzsa (testnevelő tanár)
Cím:A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt / Nagy Zsuzsa, Müller Anetta, Bácsné Bába Éva, Bíró Melinda, Pusztai Gabriella
Dátum:2017
ISSN:1589-519X 2064-4027
Megjegyzések:Ahhoz, hogy az iskolai testnevelésben az oktató-nevelő munka hatékonyságát növelni tudjuk, érdemes keresni azokat a fejlesztési lehetőségeket, melyek elősegíthetik a jövőbeli hatékonyságot. A tanulmány felhívja a figyelmet a differenciálás fontosságára és lehetőségére az individualizált oktatásban és értékelésben, a tanulók közti különbségek figyelembevételével. Az általunk kidolgozott, pulzusmérésen alapuló módszer objektíven támasztja alá a csoportbontást, ezzel együtt a differenciálást a testnevelésórán a különböző képességek, fizikai állapotok szem előtt tartásával. A mérés közvetlen célja, hogy bizonyíthatóvá váljon a testnevelés objektív értékelése és tervezhetősége. Az általunk modellált új módszer képet ad az órán az adott tanuló terhelhetőségéről, állóképességi állapotáról (egyénre szabottan), valamint megkönnyíti a tanulók értékelését, segít igazolni az oktatási módszer hatékonyságát.
Tárgyszavak:Orvostudományok Sporttudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Képzés és gyakorlat. - 15 : 4 (2017), p. 147-162. -
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-) Bácsné Bába Éva (1968-) (bölcsésztanár, szakközgazda) Bíró Melinda (1974-) Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM062743
Első szerző:Támba Renátó (neveléstörténész)
Cím:A paraszti létmód tudatformáinak leképeződése Koszta József leánygyermek-ábrázolásain / Támba Renátó
Dátum:2015
ISSN:1589-519X 2064-4027
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Képzés és gyakorlat. - 13 : 3-4 (2015), p. 25-41. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1