CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM034173
Első szerző:Körmendi Attila (pszichológus)
Cím:Agresszió és szociális információfeldolgozás az iskolában / Körmendi Attila, Pataky Nóra
Dátum:2011
Megjegyzések:Az iskolai agresszió gyakoriságának növekedésével egyre több figyelem fordul az agresszió magyarázó modelljei felé, melyek különböző folyamatokon keresztül magyarázzák az agresszió okait, formáit és a kezelési lehetőségeit. Az agresszió magyarázó modelljei közül az utóbbi években egyre népszerűbb szociális információfeldolgozási modell az egyik, mely az iskolai kontextusra fókuszálva próbálja értelmezni az agresszív magatartást. Az alábbi publikációban bemutatjuk az agresszió szociális információfeldolgozási modelljét, mely az agresszió legfontosabb okaként a gyermek maladaptív kognitív sémáit jelöli meg, és mely megkísérel magyarázatot adni a proaktív és reaktív agresszió kialakulására.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
agresszió
szociális információfeldolgozás
Megjelenés:Új Pedagógiai Szemle. - 61 : 1-5 (2011), p. 50-55. -
További szerzők:Pataky Nóra (1979-) (pszichológus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1