Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 53 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM074213
Első szerző:
Benke Mária Magdolna (okl. közgazdász)
Cím:
The Learning Region - Preface / Magdolna Benke
Dátum:
2014
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
learning region
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal 4 : 3 (2014), p. 1-7. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM074218
Első szerző:
Benke Mária Magdolna (okl. közgazdász)
Cím:
The Spatial Frame of Lifelong Learning: Learning Regions, Learning Cities, Learning Communities / Benke Magdolna
Dátum:
2015
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
kutatási jelentés
learning regions
learning cities
learning communities
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal 5 : 4 (2015), p. 79-86. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM069585
Első szerző:
Berei Emese Beáta (tanár, szociális szakértő)
Cím:
How do students perceive their non-traditional peers at Romanian and Hungarian universities / Emese Beáta Berei
Dátum:
2018
ISSN:
2064-2199
Megjegyzések:
Starting from a student-centre educational policy research approach (Kozma 2009, ESU 2012), this paper is discussing issues linked to the concept of equity in higher education in two EU member countries, Hungary and Romania. I analyse the way of looking at special students, confronting the policy conceptions with the students` perceptions. My objective was to explore the collegial attitudes of students toward their non-traditional peers and to define specific types of preferences. The first part of the study is an overview of the higher educational policy in Romania and Hungary, aiming to find out what kind of chance equality and compensation practices do they put into effect, and identify similarities and differences between them. The second part of the research is based on empirical data from two surveys of student population conducted by CHERD-Hungary in the cross border region in the period 2012-2015. The hypothesis was based on previous research outcome related to the cross border area (Pusztai ? Szabo 2014), that students' way of looking at special groups is not homogeneous. The results of my research confirm this and I identified that student perceptions have any latent structure, which can be a basis for establishing possible future research directions.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
student-centred educational policy
special students
equity
student attitudes
Romania
Hungary
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal. - 8 : 2 (2018), p. 111-122. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM070832
Első szerző:
Ceglédi Erzsébet (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:
Science Education in Hungary / Ceglédi Erzsébet
Dátum:
2016
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 6 : 2 (2016), p. 87-92. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
5.
001-es BibID:
BIBFORM100138
Első szerző:
Czékmán Balázs (okleveles pedagógia szakos bölcsész)
Cím:
Tablet Supported Education in a Hungarian Primary School: Results of Students and Teachers / Czékmán Balázs
Dátum:
2018
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
ICT
mobile technology
tablet
education
primary school
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal (HERJ). - 8 : 2 (2018), p. 127-130. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
6.
001-es BibID:
BIBFORM119618
Első szerző:
Dan Beáta Andrea
Cím:
Digital technologies and change in education: The arena framework / Dan Beata
Dátum:
2021
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
Digital technologies and change in education: The arena framework. / New York : Routledge, 2018
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 11 : 3 (2021), p. 341-343. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
7.
001-es BibID:
BIBFORM101424
Első szerző:
Dragony Gábor (népzenetanár)
Cím:
Book Review: Ildiko Sandor (2006): Grass can grow on concrete as well - Studies of the Dance- house movement. [A betonon is kino a fu - Tanulmanyok a tanchazmozgalomrol]. Budapest: House of Traditions [Hagyomanyok Haza] / Dragony Gábor
Dátum:
2017
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
Grass can grow on concrete as well - Studies of the Dance- house movement Budapest : House of Traditions, 2006
Tárgyszavak:
Művészetek
Zeneművészet
recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal. - 7 : 4 (2017), p. 128-131. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Szerző által megadott URL
Borító:
Saját polcon:
8.
001-es BibID:
BIBFORM054006
Első szerző:
Engler Ágnes (oktatáskutató)
Cím:
A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010 / Engler Ágnes, Tőzsér Zoltán, Szilágyi Györgyi
Dátum:
2012
ISSN:
2062-9605
Megjegyzések:
Tanulmányunkban a felsőoktatási expanzió jelenségét vizsgáljuk meg egy olyan nagy létszámú, mégis kevéskutatói figyelmet kapó hallgatói csoport esetében, amely az egyetemek és főiskolák nem teljes idejű képzésébenvesz részt. Az úgynevezett nem tradicionális tanulók életpályájuk későbbi szakaszában ruháznak be emberitőkéjükbe. Ez a szakasz nemcsak az időzítésben különbözik az átlagos nappali tagozatos fiatalok akadémiaiútjától, hanem az életszakaszok párhuzamosságában is: a felsőfokú tanulmányok mellett az esetek többségébena teljes idejű munkavégzés és a saját családról való gondoskodás ötvöződik az egyéni életútban. A tanulmánycélkitűzése a felsőoktatási tömegesedés folyamatában a nem nappali tagozatos hallgatók, elsősorban a levelezőtagozatosok vizsgálata a feltüntetett időintervallumban, nemzetközi összehasonlításban. A vizsgálat kezdőidőpontja a rendszerváltozás évekig nyúlik vissza, mivel a poszt-szocialista országokat elérő (újabb)expanziós hullám ekkor kezdődik, illetve ekkortól áll rendelkezésünkre bővebb hivatalos statisztikai adat, különös tekintettel a gazdasági mutatókra.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
felsőoktatás
nemtradicionális hallgatók
expanzió
élethosszig tartó tanulás
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal. - 2 : 1 (2012), p. 10-28. -
További szerzők:
Tőzsér Zoltán (1984-) (bölcsész tanár, szakfordító)
Szilágyi Györgyi
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
9.
001-es BibID:
BIBFORM045399
Első szerző:
Fónai Mihály (szociológus)
Cím:
Tehetséggondozás és társadalmi kohézió : tehetséggondozó intézmények a Debreceni Egyetemen és a Partiumi Keresztény Egyetemen / Fónai Mihály, Ceglédi Tímea, Győrbíró András
Dátum:
2012
ISSN:
2062-9605
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Állam- és jogtudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Pedagógia-online : Hungarian Educational Research Journal 2 (2012), p. 120-128. -
További szerzők:
Ceglédi Tímea (1984-) (szociológus)
Győrbíró András
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
10.
001-es BibID:
BIBFORM114614
Első szerző:
Hegedűs Anita (Ph D. hallgató)
Cím:
Book Review: P. Gyorgy: Museum, The Learning House / Hegedűs Anita
Dátum:
2016
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
kritika
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 2016 : 3 (2016), p. 127-130. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
11.
001-es BibID:
BIBFORM114516
Első szerző:
Hegedűs Anita (Ph D. hallgató)
Cím:
Multilingualism, culture, museum learning / Hegedűs, Anita
Dátum:
2023
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 13 : 3 (2023), p. 443-456. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
12.
001-es BibID:
BIBFORM108793
035-os BibID:
(MTMT)32103988
Első szerző:
Hegedűs Gabriella (oktatáskutató)
Cím:
Contemporary language motivation theory - 60 years since Gardner and Lambert (1959) / Gabriella Hegedűs
Dátum:
2020
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
Contemporary language motivation theory: 60 years since Gardner and Lambert / Bristol : Multilingual Matters, 2020. - (Psychology of language learning and teaching ; 3). -
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 10 : 2 (2020), p. 176-179. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
2
3
4
5
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.