CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM061916
035-os BibID:Zbl.ME 2015a.00434
Első szerző:Barczi-Veres Krisztina (matematika-angol szakos tanár)
Cím:Nyílt végű és vizsgálódással megoldható feladatok a matematika órán / Barczi Krisztina
Dátum:2013
ISSN:1216-6650
Megjegyzések:Matematikaórán gyakran elhangzik a kérdés: "Tanárnő, ezt miért kell megtanulni? Hol fogjuk ezt az életben használni?" Ezekkel a kérdésekkel a tanulók akaratlanul is rámutatnak néhány matematikatanítással kapcsolatos problémára. Például: igen kevés nyílt végű feladatot oldunk meg az órákon, így kevesebb lehetőség jut kreatív tanulói tevékenységre, a problémamegoldó gondolkodásfejlesztésére. Ebben a cikkben két feladatot mutatunk be, amiket egy hosszabb kísérlet részeként oldottak meg középiskolás tanulók. Az említett feladatok nyílt végű, illetve matematikai vizsgálódást igénylő feladatok, amiket kooperatív tanulásszervezési technikák felhasználásával dolgoztunk fel.
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
nyílt problémák
kooperatív technikák
fejlesztő pedagógiai kísérlet
action research
investigation
open problems
problem solving
Megjelenés:A matematika tanítása. - 2 (2013), p. 19-24. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1