CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM110938
Első szerző:Kántor Barbara
Cím:Üzleti antropológia és üzleti kommunikáció: kapcsolódási pontok (előszó) / Kántor, Barbara; Mitev Ariel
Dátum:2020
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Filozófiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Jel-kép. - 9 : 4 (2020), p. 1-3. -
További szerzők:Mitev Ariel
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM110937
Első szerző:Kántor Barbara
Cím:Greenwashing : Egy megtévesztő vállalati kommunikációs gyakorlat kulturális dimenziója / Kántor, Barbara
Dátum:2020
ISSN:0209-584X 1588-0761
Megjegyzések:Azt már egy ideje tudjuk, hogy miképpen határozhatjuk meg a zöldítés/zöldrefestés gyakorlatát, milyen üzeneteket közvetítenek a zöld reklámok, ezek milyen hatást gyakorolhatnak a vállalati reputációra, illetve a fogyasztókra, ám a megtévesztő, zöldítő vállalati kommunikációnak a kulturális okaival kevés írás foglalkozik. A szerző úgy véli, hogy a greenwashing kapcsán különösen fontos a fogyasztókat, termékeket, vállalatokat és egész iparágakat behálózó kulturális kontextus vizsgálata, ez a dimenzió ugyanis nem csak a jelenség megjelenésében lényeges, de a fennmaradásában is megkerülhetetlen szerepet játszik - méghozzá a zöld reklámok révén. Ez az üzleti antropológiai írás a zöldítés retrospektív történetén keresztül tárgyalja az ökoorientált marketingkommunikáció kihívásait.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Filozófiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
zöld marketing
greenwashing
zöld reklámok
fogyasztói felhatalmazás
fenntartható fejlődés
üzleti antropológia
Megjelenés:JEL-KÉP. - 9 : 4 (2020), p. 39-56. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1