CCL

Összesen 13 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM004788
Első szerző:Brezsnyánszky László (neveléstörténész)
Cím:A neveléstudományi mesterprogramok helyzete és problémái : áttekintés a MTA Pedagógiai Bizottsága számára / Brezsnyánszky László, M. Nádasi Mária
Dátum:2008
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 6 : 4 (2008), p. 53-67. -
További szerzők:M. Nádasi Mária
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM004787
Első szerző:Brezsnyánszky László (neveléstörténész)
Cím:A középiskolai tanárképzés jobbításának századai / Brezsnyánszky László
Dátum:2008
Megjegyzések:A középiskolai tanárképzés története / Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2008. - (Oktatás és társadalom ; 1.)
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 6 : 4 (2008), p. 107-110. -
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM093733
Első szerző:Buda András (didaktikus)
Cím:Pedagógusok véleménye az IKT eszközök használatáról / Buda András
Dátum:2010
ISSN:0133-2570
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 8 : 2-3. (2010), p. 41-53. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM093731
Első szerző:Buda András (didaktikus)
Cím:Szaktudomány kontra pedagógia / Buda András
Dátum:2010
ISSN:0133-2570
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 8 : 1 (2010), p. 91-94. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM001387
Első szerző:Buda András (didaktikus)
Cím:Neveléstudomány és tanárképzés / Buda András
Dátum:2007
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 5 : 1-2 (2007), p. 149-157. -
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM016121
Első szerző:Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:"Az oktatás alapvető állapota a stabilitás" / Chrappán Magdolna
Dátum:2009
Megjegyzések:Tanórakutatás / Budapest : Gondolat, 2009. - (Oktatás-módszertani kiskönyvtár,1589-9926 ; 9.). -
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 7 : 4 (2009), p. 125-128.
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM016123
Első szerző:Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:Tudóstanárok a közoktatásban / Chrappán Magdolna
Dátum:2010
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 8 : 1 (2010), p. 84-91. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM108760
035-os BibID:(MTMT)32056455
Első szerző:Csépes Ildikó (alkalmazott nyelvész)
Cím:Nyelvtudásmérési és -értékelési műveltség: a magyarországi angoltanár (tovább)képzés aktuális kihívásai / Csépes Ildikó
Dátum:2019
ISSN:0133-2570
Megjegyzések:Tanulmányunkban arra vállalkozunk, hogy megvizsgáljuk egy 430 fős nem reprezentatív mintán magyarországi angoltanárok és tanárjelöltek nyelvtudásmérési és -értékelési műveltségét azzal összefüggésben, hogy mennyire érzik magukat magabiztosnak egyes mérési és értékelési területeken, illetve milyen (tovább)képzési igényeik vannak az egyes témakörökre vonatkozóan. Kutatásunk arra is kitér, hogy a válaszadók mely mérési és értékelési formákat használják a leggyakrabban az angolórákon. A vizsgált válaszadói mintára vonatkozó eredmények alapján megállapítható, hogy az órákon a hagyományos, eredményorientált nyelvtudásmérési és értékelési formák dominálnak. A tanulóközpontú, alternatív értékelési formák használata jóval kisebb arányú, és ezek iránt mutatkozik a legnagyobb (tovább)képzési igény. A válaszadók nyelvtudásmérési és -értékelési magabiztosságában eltérést találtunk egyes válaszadói csoportokra vonatkozóan, ami a képzési igényekhez, valamint a tanítási tapasztalathoz köthető. Végül ajánlásokat fogalmazunk meg a nyelvtanárképzésre vonatkozóan.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
nyelvtanárképzés
nyelvtudásmérési és -értékelési műveltség
tanulást támogató értékelés
pedagógiai értékelés
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 18(46) : 3-4 (2019), p. 77-104. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM111876
Első szerző:Csók Cintia (oktatáskutató)
Cím:Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban / Csók Cintia
Dátum:2021
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 20 : 4 (2021), p. 5-29. -
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

10.

001-es BibID:bibEBI12334
Első szerző:Gorilovics Tivadar (romanista, irodalomtörténész)
Cím:A francia szakos középiskolai tanárképzésről / Gorilovics Tivadar
Dátum:1990
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Nyelvtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 2 (1988), p. 14-21. -
Borító:

11.

001-es BibID:BIBFORM119404
035-os BibID:(MTMT)32056452
Első szerző:Kovács Edina Mária (oktatáskutató, drámapedagógus)
Cím:A kompetenciák fontossága az életpálya során: az Észak-Alföld régió pedagógusainak vizsgálata / Kovács Edina
Dátum:2019
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tanártovábbképzés
életpálya
folyamatos szakmai fejlődés
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 18 (46) : 3-4 (2019), p. 5-24. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:

12.

001-es BibID:BIBFORM093744
Első szerző:Pető Ildikó (gyógypedagógus)
Cím:Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés / Pető Ildikó
Dátum:2011
ISSN:0133-2570
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Pedagógusképzés. - 9 : 3-4 (2011), p. 143-152. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1 2