Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 13 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM004788
Első szerző:
Brezsnyánszky László (neveléstörténész)
Cím:
A neveléstudományi mesterprogramok helyzete és problémái : áttekintés a MTA Pedagógiai Bizottsága számára / Brezsnyánszky László, M. Nádasi Mária
Dátum:
2008
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 6 : 4 (2008), p. 53-67. -
További szerzők:
M. Nádasi Mária
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM004787
Első szerző:
Brezsnyánszky László (neveléstörténész)
Cím:
A középiskolai tanárképzés jobbításának századai / Brezsnyánszky László
Dátum:
2008
Megjegyzések:
A középiskolai tanárképzés története / Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2008. - (Oktatás és társadalom ; 1.)
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Neveléstudományok
recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 6 : 4 (2008), p. 107-110. -
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM093733
Első szerző:
Buda András (didaktikus)
Cím:
Pedagógusok véleménye az IKT eszközök használatáról / Buda András
Dátum:
2010
ISSN:
0133-2570
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 8 : 2-3. (2010), p. 41-53. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM093731
Első szerző:
Buda András (didaktikus)
Cím:
Szaktudomány kontra pedagógia / Buda András
Dátum:
2010
ISSN:
0133-2570
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 8 : 1 (2010), p. 91-94. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
5.
001-es BibID:
BIBFORM001387
Első szerző:
Buda András (didaktikus)
Cím:
Neveléstudomány és tanárképzés / Buda András
Dátum:
2007
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 5 : 1-2 (2007), p. 149-157. -
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
6.
001-es BibID:
BIBFORM016121
Első szerző:
Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:
"Az oktatás alapvető állapota a stabilitás" / Chrappán Magdolna
Dátum:
2009
Megjegyzések:
Tanórakutatás / Budapest : Gondolat, 2009. - (Oktatás-módszertani kiskönyvtár,1589-9926 ; 9.). -
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 7 : 4 (2009), p. 125-128.
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
7.
001-es BibID:
BIBFORM016123
Első szerző:
Chrappán Magdolna (didaktikus)
Cím:
Tudóstanárok a közoktatásban / Chrappán Magdolna
Dátum:
2010
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 8 : 1 (2010), p. 84-91. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
8.
001-es BibID:
BIBFORM108760
035-os BibID:
(MTMT)32056455
Első szerző:
Csépes Ildikó (alkalmazott nyelvész)
Cím:
Nyelvtudásmérési és -értékelési műveltség: a magyarországi angoltanár (tovább)képzés aktuális kihívásai / Csépes Ildikó
Dátum:
2019
ISSN:
0133-2570
Megjegyzések:
Tanulmányunkban arra vállalkozunk, hogy megvizsgáljuk egy 430 fős nem reprezentatív mintán magyarországi angoltanárok és tanárjelöltek nyelvtudásmérési és -értékelési műveltségét azzal összefüggésben, hogy mennyire érzik magukat magabiztosnak egyes mérési és értékelési területeken, illetve milyen (tovább)képzési igényeik vannak az egyes témakörökre vonatkozóan. Kutatásunk arra is kitér, hogy a válaszadók mely mérési és értékelési formákat használják a leggyakrabban az angolórákon. A vizsgált válaszadói mintára vonatkozó eredmények alapján megállapítható, hogy az órákon a hagyományos, eredményorientált nyelvtudásmérési és értékelési formák dominálnak. A tanulóközpontú, alternatív értékelési formák használata jóval kisebb arányú, és ezek iránt mutatkozik a legnagyobb (tovább)képzési igény. A válaszadók nyelvtudásmérési és -értékelési magabiztosságában eltérést találtunk egyes válaszadói csoportokra vonatkozóan, ami a képzési igényekhez, valamint a tanítási tapasztalathoz köthető. Végül ajánlásokat fogalmazunk meg a nyelvtanárképzésre vonatkozóan.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
nyelvtanárképzés
nyelvtudásmérési és -értékelési műveltség
tanulást támogató értékelés
pedagógiai értékelés
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 18(46) : 3-4 (2019), p. 77-104. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
9.
001-es BibID:
BIBFORM111876
Első szerző:
Csók Cintia (oktatáskutató)
Cím:
Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban / Csók Cintia
Dátum:
2021
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 20 : 4 (2021), p. 5-29. -
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
10.
001-es BibID:
bibEBI12334
Első szerző:
Gorilovics Tivadar (romanista, irodalomtörténész)
Cím:
A francia szakos középiskolai tanárképzésről / Gorilovics Tivadar
Dátum:
1990
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Nyelvtudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 2 (1988), p. 14-21. -
Borító:
Saját polcon:
11.
001-es BibID:
BIBFORM119404
035-os BibID:
(MTMT)32056452
Első szerző:
Kovács Edina Mária (oktatáskutató, drámapedagógus)
Cím:
A kompetenciák fontossága az életpálya során: az Észak-Alföld régió pedagógusainak vizsgálata / Kovács Edina
Dátum:
2019
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tanártovábbképzés
életpálya
folyamatos szakmai fejlődés
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 18 (46) : 3-4 (2019), p. 5-24. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
12.
001-es BibID:
BIBFORM093744
Első szerző:
Pető Ildikó (gyógypedagógus)
Cím:
Az inkluzív nevelés és a debreceni tanárképzés / Pető Ildikó
Dátum:
2011
ISSN:
0133-2570
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Pedagógusképzés. - 9 : 3-4 (2011), p. 143-152. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
2
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.