CCL

Összesen 4 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM092689
Első szerző:Csapóné Riskó Tünde (okleveles agrármérnök)
Cím:A tudatos fogyasztás megjelenési formái = forms of conscious consumption / Csapóné Riskó Tünde, Péntek Ádám
Dátum:2014
ISSN:2064-8839
Tárgyszavak:Agrártudományok Növénytermesztési és kertészeti tudományok beszámoló
folyóiratcikk
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 1 : 1-2 (2014), p. 73-80. -
További szerzők:Péntek Ádám (1976-) (agrárinformatikus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM080154
Első szerző:Jevcsák Szintia (táplálkozástudományi szakember)
Cím:Pszeudocereáliákból készített innovatív próbatermékek vizsgálata és fogyasztói értékelése / Jevcsák Szintia, Sipos Péter
Dátum:2019
ISSN:2064-8839 2631-1380
Tárgyszavak:Agrártudományok Élelmiszertudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 6 : 1 (2019), p. 57-68. -
További szerzők:Sipos Péter (1975-) (agrármérnök)
Pályázati támogatás:ÚNKP-18-3
Egyéb
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM091870
Első szerző:Szűcs István (agrárközgazdász)
Cím:Füstölt barramundi filé termékek hazai fogyasztói megítélésének vizsgálata / Szűcs István, Tikász Ildikó Edit, Karnai Laura, Stündl László
Dátum:2016
ISSN:2064-8839
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 3 : 1 (2016), p. 21-36. -
További szerzők:Tikász Ildikó Edit (1980-) (gazdasági agrármérnök) Karnai Laura (1991-) (közgazdász) Stündl László (1970-) (agrármérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM058697
Első szerző:Törökné Kiss Klára Ágnes (agrármérnök)
Cím:Bormarketing, borfogyasztás és bortermelés hazánkban / Törökné Kiss Klára Ágnes
Dátum:2014
ISSN:2064-8839
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Bormarketing
Borfogyasztás
bortermelés
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 1 : 1-2 (2014), p. 149-151. -
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1