CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM023935
Első szerző:Csörsz Ilona (pszichológus, klinikai szakpszichológus)
Cím:Medical students on the stage : an experimental performative method for the development of relational skills / Ilona Csörsz, Peter Molnar, Marta Csabai
Dátum:2011
ISSN:0142-159X
Tárgyszavak:Orvostudományok Egészségtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:Medical Teacher. - 33 (2011), p. e489-e494. -
További szerzők:Molnár Péter (1942-2022) (orvos, klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta) Csabai Márta (1963-) (pszichológus, klinikai szakpszichológus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM023912
Első szerző:Kollár János (pszichológus, klinikai és mentálhigiéniai szakpszichológus)
Cím:Revolution in Education : new Possibilities in Education of Medical Students / János Kollár, Bertalan Meskó
Dátum:2011
ISSN:0142-159X
Tárgyszavak:Orvostudományok Egészségtudományok szerkesztői levél
Megjelenés:Medical Teacher. - 33 : 8 (2011), p. 685-686. -
További szerzők:Meskó Bertalan (1984-) (kutatóorvos)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM022787
Első szerző:Molnár Regina
Cím:Remaining in or leaving the profession : the view of medical students / Regina Molnár, Tibor Nyári, Péter Molnár
Dátum:2006
ISSN:0142-159X
Megjegyzések:Views held by medical students on their remaining in a medical career or leaving it and the relationship with other elements of becoming a doctor are described. The study was carried out with a self-administered questionnaire with general medical students randomly selected in Hungary. Depending on whether they want to remain in the profession or want to leave it, medical students were divided into two groups. A significant difference was revealed between the two groups with regard to the strength of their dedication to the profession. The medical students indicated that their decision to leave or stay with medicine is conditioned by subjective factors. Our results could contribute to shaping of a better professional identity during training/socialisation, as well as to a better understanding of job abandoners.
Tárgyszavak:Orvostudományok Egészségtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:Medical Teacher. - 28 : 5 (2006), p. 475-477. -
További szerzők:Nyári Tibor Molnár Péter (1942-2022) (orvos, klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1