CCL

Összesen 6 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM120659
Első szerző:Árkosi Julianna
Cím:Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése zeneterápiával / Árkosi Julianna
Dátum:2024
Megjegyzések:Az itt bemutatásra kerülő kutatás a zeneterápia hatását vizsgálja sajátos nevelési igénnyel élő, speciális oktatási intézetbe beiratott óvodás korú gyermekeken. Az általam végzett kutatás a zeneterápia kognícióra, kapcsolatteremtésre valamint nyelvi készségek fejlődésére tett hatását vizsgálja.
ISBN:978-606-986-057-1
Tárgyszavak:Művészetek Zeneművészet könyvfejezet
könyvrészlet
sajátos nevelési igény
zeneterápia
Megjelenés:Alternatív terápiás módszerek a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztésében / szerk. Árkosi Julianna, Egly Renáta Beáta. - p. 5-15. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM120751
Első szerző:Bocsi Veronika (oktatáskutató, szociológus, nevelésszociológus)
Cím:A pandémia hatása a fiatalokra - romológiai aspektusból / Bocsi Veronika
Dátum:2024
ISBN:978-963-626-253-2
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:XII. Romológus Konferencia : Absztraktkötet / Szerk: Cserti-Csapó Tibor; Andl Helga; Lakatos Szilvia. - p. 15. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM120453
Első szerző:Mező Ferenc (pszichológus)
Cím:Kreatív részképességek: a flexibilitás szerepe a kreativitásban / Mező Ferenc; Mező Katalin
Dátum:2024
ISBN:978-963-490-615-5
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok előadáskivonat
könyvrészlet
kreativitás,
flexibilitás
kreatív részképességek
Megjelenés:Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia / Abstract Volume = 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference / szerk. Mező Katalin, Mező Ferenc. - p. 112-114. -
További szerzők:Mező Katalin (1973-) (gyógypedagógus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM120454
Első szerző:Mező Katalin (gyógypedagógus)
Cím:Kreatív részképességek: az originalitás szerepe a kreativitásban / Mező Katalin; Mező Ferenc
Dátum:2024
ISBN:978-963-490-615-5
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok előadáskivonat
könyvrészlet
kreativitás,
kreatív részképességek
originalitás
Megjelenés:Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference / szerk. Mező Katalin, Mező Ferenc. - p. 115-118. -
További szerzők:Mező Ferenc (1973-) (pszichológus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM118704
Első szerző:Szecskó János (szociálpedagógus)
Cím:Iskolai szociális segítő tevékenység bevezetésének tapasztalatai Magyarországon / Szecskó János
Dátum:2024
Megjegyzések:Az elmúlt évtizedekben a világban megfigyelhető egy folyamatos és intenzív változás gazdasági, társadalmi és politikai téren is, továbbá változott a családok életvitele, nevelésben betöltött szerepe, amely új kihívások elé állította az óvodákat és az iskolákat is. A megnövekedett terheket nem lehet teljes egészében a pedagógusokra és a szülőkre hárítani, szükség volt arra, hogy az oktatási intézményen belül kapjanak szakszerű segítséget a jelentkező problémákra. Az iskolai szociális munka az elmúlt húsz évben egyre növekvő figyelmet kap magyar és nemzetközi viszonylatban is, egyre inkább mutatkozik igény egy szociális szakember jelenlétére a nevelési-oktatási intézményekben. A szolgáltatás kötelező bevezetése óta több empirikus és elméleti tanulmány született a témában, amely az eddigi gyakorlati tapasztalatokról és a szakemberek meglátásáról számol be. A kutatási kérdésünkben az iskolai szociális munka működésének tapasztalataira kerestük a választ, melyet három szempont alapján elemeztünk, azaz a szociális segítő beilleszkedése és fogadtatása az intézményben, a segítő iskolába eltöltött óráinak száma és a szakmai együttműködések kialakításnak jellemzői. A vizsgálathoz a szisztematikus szakirodalmi elemzés módszerét választottuk, amelyben a ProQuest és a Magyar folyóiratok tartalomjegyzékeinek kereshető adatbázisait használtuk, majd a többlépcsős szűrés következtében nyolc tanulmányt vizsgáltunk. Az elemzés rávilágít, hogy nagy jelentősége van a szakemberek oktatási intézményekbe való beilleszkedésére a segítők személyisége, a világos kompetenciahatárok, az intézményben eltöltött órák száma és az interprofesszionális együttműködések színvonala is. Jelen kutatás egy átfogó, a magyar és nemzetközi iskolai szociális munka jelenlegi működését empirikusan vizsgáló kutatás elméleti alapjai megalapozottságához kíván hozzájárulni.
ISBN:978-80-89691-80-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:XII.Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia - Tartalmi összefoglalók / szerk. Karlovitz János Tibor. - p. 41. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM120805
Első szerző:Tamásiné Dsupin Borbála (zenepedagógus)
Cím:Alternatív zenepedagógiák relációja a magyar kisgyermekkori zenei nevelésben, fejlesztésben / Tamásiné Dsupin Borbála
Dátum:2024
ISBN:978 606 986 057 1
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
alternatív zenepedagógia
kisgyermekkori zenei fejlesztés
Orff
Willems
Kokas
Megjelenés:Alternatív terápiás módszerek a sajátos nevelési igényű igényű gyermekek fejlesztésében / szerk. Árkosi Julianna; Egly Renáta Beáta. - p. 50-58. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1