CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM105468
Első szerző:Ficzere Kornélia (matematika-fizika szakos középiskolai tanár)
Cím:Lehre der Trigonometrie anhand realistischer Aufgaben im Online-Unterricht / Kornélia Ficzere, Ágota Figula, Carolin Hannusch, Emese Kása
Dátum:2022
ISSN:1589-7389
Megjegyzések:The aim of our study was to explore the effects of the active use of realistic exercises in the field of trigonometry. We taught a group of 14 pupils, who were in grade 11. The most of them told us they did not plan mathematics-related studies in the future. We included realistic exercises into our teaching plan, which covered the fields of scalar product, as well as the sine and cosine theorems. Our teaching experiment was done within the framework of online teaching. Effects on the motivation, performance and results of the students were taken into consideration. We also attempted to examine the effects of online teaching on motivation and whether the use of realistic exercises is worthwhile in an online classroom environment. Performance of the students showed a tendency of improvement when they were dealing with the material through realistic exercises even despite the teaching happened online.
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
realistic exercises in mathematics teaching
online teaching environment
teaching trigonometry in class 11
Megjelenés:Teaching mathematics and computer science. - 20 : 1 (2022), p. 87-105. -
További szerzők:Figula Ágota (1976-) (matematikus) Hannusch, Carolin (1984-) (matematikus) Kása Emese (1998-) (matematikatanár)
Pályázati támogatás:NKFIH K132951
Egyéb
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM107250
Első szerző:Figula Ágota (matematikus)
Cím:A trigonometria tanítása a realisztikus matematikai módszerrel online környezetben / Figula Ágota, Kása Emese
Dátum:2022
Megjegyzések:Kutatásunk célja az volt, hogy megvizsgáljuk az alkalmazásorientált (másképpen: valóságközeli, realisztikus) szemléletű feladatok aktív bevezetése a matematika órai tananyagba a trigonometria témakörén belül milyen hatással van a diákok teljesítményére. Mennyire motiválja őket, javulnak-e a tanulmányi eredményeik, ha a tananyagot a realisztikus oktatási módszerrel sajátítják el. Arra is választ kerestünk, hogy az online oktatási környezet mennyire befolyásolja a diákok motiváltságát, és az ilyen oktatás keretében érdemes-e valóságközeli feladatokat alkalmazni a tanórákon. Azt tapasztaltuk, hogy a diákok teljesítménye az online oktatás ellenére is fejlődő tendenciát mutatott, amikor az anyagrészt valóságközeli feladatokon keresztül tárgyalták.
ISBN:978 963 626 080 4
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok könyvfejezet
könyvrészlet
realisztikus matematikai oktatási módszer
online oktatási környezet
valóságközeli feladatok integrálása a trigonometria témakörébe
Megjelenés:Hatékony Tanulás / szerk. Di Blasio Barbara, Demeter Gáborné. - p. 82-104. -
További szerzők:Kása Emese (1998-) (matematikatanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1