CCL

Összesen 5 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM074527
Első szerző:Lehota József (közgazdász)
Cím:A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorban / Lehota József, Gyenge Balázs, Komáromi Nándor, Lehota Zsuzsa, Rácz Georgina, Horváth Ádám, Könyves Erika, Törőné Dunay Anna
Dátum:2016
ISSN:2064-8839
Megjegyzések:A magyar éttermi látogatók többsége viszonylag magas elégedetlenségi szinttel rendelkezik, viszonylag magas az egy főre jutó átlagos panasz-okok, elégedetlenségi okok száma (2,51%), különösen igaz ez a 3. számú szegmensre (alacsony lojalitás, magas panaszhajlandóság, 2,6), illetve a 4. számú szegmensre (magas lojalitás, magas panaszhajlandóság, 2,7). A magas panaszhajlandóság ellenére az éttermi személyzetnek adott szóbeli és dokumentált írásbeli panaszok aránya (főleg az utóbbi) alacsony, így a vendégelégedetlenség okai döntő részben rejtve maradnak. A panaszkifejezés általános módja a negatív szájreklám, illetve a borravaló csökkentése és elhagyása. Az éttermi szolgáltatások színvonala növelésének és a vendégelégedettség javításának a lojalitás erősítésének elengedhetetlen módja a panaszmenedzsment-rendszer fejlesztése, a panaszok dokumentálása és hatékony kezelése. Fontos a panaszmenedzsment rendszerhez kapcsolódó éttermi személyzeti ösztönzés is. Ezen rendszer hatékony kiépítését jelentősen elősegítheti az éttermek és vendéglők jól elvégzett vendégszegmentálása és az arra épülő termék és szolgáltatás kifejlesztése.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
házon kívüli étkezés
vendégelégedettség
panaszmenedzsment
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 3 : 2 (2016), p. 3-18. -
További szerzők:Gyenge Balázs Komáromi Nándor Lehota Zsuzsanna Rácz Georgina Horváth Ádám (1980-) (informatikus) Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Törőné Dunay Anna
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM026419
Első szerző:Lehota József (közgazdász)
Cím:Szarvasgomba fogyasztói és beszerzési magatartásának szegmentálása és jellemzői / Lehota József, Komáromi Nándor
Dátum:2008
ISSN:1586-4502
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Bulletin of the Szent István University. - 1 (2008), p. 169-177. -
További szerzők:Komáromi Nándor
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM026434
Első szerző:Lehota József (közgazdász)
Cím:A szarvasgomba mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása / Lehota József, Komáromi Nándor
Dátum:2007
ISSN:1219-0349
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Marketing és menedzsment. - 41 : 3 (2007), p. 30. -
További szerzők:Komáromi Nándor
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM002446
Első szerző:Lehota József (közgazdász)
Cím:A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői / Lehota J., Komáromi N.
Dátum:2007
ISSN:1786-3422
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Élelmiszer, táplálkozás és marketing. - 4 : 1 (2007), p. 33-36. -
További szerzők:Komáromi Nándor
Internet cím:elektronikus változat
Szerző által megadott URL
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM078358
Első szerző:Mihály Nikolett
Cím:Lehetőségek és akadályok az egészséges élelmiszer-fogyasztás területén / Mihály Nikolett, Rónai Ramóna, Komáromi Nándor, Lehota József
Dátum:2018
ISSN:2064-8839
Megjegyzések:The issue of healthy food consumption is an extremely hot topic in today's fast-paced world. One of today's ruler trends are the health awareness and health market expansion. The role of the health of consumers is appreciated. People spend more and more to preserve their health. The consequence of conscious consumption is that individuals can keep their physical and mental activity for a longer time remaining their life and accordingly they can be involved in the economic growth. Our central hypotheses were that the financial situation, the level of consciousness and "identity" have a decisive influence on women who assume a healthy eating habit in Hungary. We also presumed a link between health consciousness and financial attitudes, as well as a positive relationship between health consciousness and behavioral intent and normative beliefs. Our results confirm: the income status and the degree of awareness mostly influence the existence of a healthy diet.
Tárgyszavak:Agrártudományok Élelmiszertudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
consumption
health
household
management
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 5 : 1 (2018), p. 65-76. -
További szerzők:Rónai Ramóna Komáromi Nándor Lehota József (1949-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1