CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM086199
Első szerző:Dajnoki Krisztina (közgazdász, gazdasági agrármérnök)
Cím:Kilépési okok feltárása egy szolgáltató központban / Dajnoki Krisztina, Kiss Ágnes Anna
Dátum:2015
ISSN:2064-4361
Megjegyzések:A munkaerőpiacon jelen lévő vállalatok tanulmányozása során az utóbbi időben egyre többször találkozhatunk az SSC (shared service center), azaz osztott szolgáltató központ kifejezéssel. A piaci körülmények változása miatt egyre több vállalat használja ki az informatikai termékek és szolgáltatások adta lehetőségeket és így egyes tevékenységeket olyan helyről működtetnek, ahol az alacsonyabb költségek miatt nagyobb a lehetőség profitmaximalizálásra. Ezen szervezetek humán erőforrás menedzselése sajátos. A szervezeti kultúra, a meglévő erőforrások maximális kihasználása, a szervezet fejlesztése, a humán tőkébe való invesztálás nem szerepel elsődleges célként stratégiájukban. Emiatt az SSC-t működtető vállalatokról általában elmondható, hogy magasabb fluktuációs rátával kell szembenézniük, mint más üzleti modellben működő cégeknek. A cikk egy Hajdú-Bihar megyei szolgáltató központ ügyféltámogatói munkakörére fókuszálva exit interjúk adatai alapján tárja fel a kilépések okait, sajátosságait.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Taylor. - 7 : 3-4 (2015), p. 187-197. -
További szerzők:Kiss Ágnes Anna
Internet cím:Szerző által megadott URL
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1