CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM070754
Első szerző:Bácsné Bába Éva (bölcsésztanár, szakközgazda)
Cím:Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján / Fenyves Veronika, Bácsné Bába Éva, Szabóné Szőke Réka, Kocsis Imre, Juhász Csaba, Máté Endre, Pusztai Gabriella
Dátum:2017
ISSN:2063-9546
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Neveléstudomány 5 : 3 (2017), p. 5-14. -
További szerzők:Fenyves Veronika (1978-) (gazdasági agrármérnök) Szabóné Szőke Réka (1990-) (közgazdász) Juhász Csaba (1962-) (környezetgazdálkodási agrármérnök) Máté Endre Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató) Kocsis Imre (1969-) (matematikus, gépészmérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM075180
Első szerző:Fenyves Veronika (gazdasági agrármérnök)
Cím:Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására egy kar hallgatóinak példáján / Fenyves Veronika, Bácsné Bába Éva, Kocsis Imre, Juhász Csaba, Pusztai Gabriella
Dátum:2017
ISBN:978-963-508-863-8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok előadáskivonat
lemorzsolódás
felsőoktatás
intézményi kuatatás
Megjelenés:XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet / szerk. Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre. - p. 253. -
További szerzők:Bácsné Bába Éva (1968-) (bölcsésztanár, szakközgazda) Kocsis Imre (1969-) (matematikus, gépészmérnök) Juhász Csaba Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM079580
Első szerző:Nagy Zsuzsa (testnevelő tanár)
Cím:A differenciálás mérése a testnevelésben az atlétika tanítási egység alatt / Nagy Zsuzsa, Müller Anetta, Bácsné Bába Éva, Bíró Melinda, Pusztai Gabriella
Dátum:2017
ISSN:1589-519X 2064-4027
Megjegyzések:Ahhoz, hogy az iskolai testnevelésben az oktató-nevelő munka hatékonyságát növelni tudjuk, érdemes keresni azokat a fejlesztési lehetőségeket, melyek elősegíthetik a jövőbeli hatékonyságot. A tanulmány felhívja a figyelmet a differenciálás fontosságára és lehetőségére az individualizált oktatásban és értékelésben, a tanulók közti különbségek figyelembevételével. Az általunk kidolgozott, pulzusmérésen alapuló módszer objektíven támasztja alá a csoportbontást, ezzel együtt a differenciálást a testnevelésórán a különböző képességek, fizikai állapotok szem előtt tartásával. A mérés közvetlen célja, hogy bizonyíthatóvá váljon a testnevelés objektív értékelése és tervezhetősége. Az általunk modellált új módszer képet ad az órán az adott tanuló terhelhetőségéről, állóképességi állapotáról (egyénre szabottan), valamint megkönnyíti a tanulók értékelését, segít igazolni az oktatási módszer hatékonyságát.
Tárgyszavak:Orvostudományok Sporttudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Képzés és gyakorlat. - 15 : 4 (2017), p. 147-162. -
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-) Bácsné Bába Éva (1968-) (bölcsésztanár, szakközgazda) Bíró Melinda (1974-) Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1