CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM064053
Első szerző:Balogh Péter (agrármérnök)
Cím:Zempléni kézműves élelmiszerek a női fogyasztók szemszögéből / Balogh Péter, Dogi Ilona, Huzsvai László, Csipkés Margit, Nagy Lajos
Dátum:2013
ISBN:978 963 596 856 5
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
kézműves élelmiszer
Zemplén
női fogyasztók
Megjelenés:IX. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Összefoglalók / szerk. Fehér András, Huszka Péter, Jasák Helga, Soós Mihály, Szabó Sára, Szendrő Katalin. - p. 12. -
További szerzők:Csatáriné Dogi Ilona (1989-) (gazdasági agrármérnök) Huzsvai László (1961-) (talajerőgazdálkodási szakmérnök, agrármérnök) Csipkés Margit (1983-) (gazdasági agrármérnök) Nagy Lajos (1964-) (agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM059311
Első szerző:Csatáriné Dogi Ilona (gazdasági agrármérnök)
Cím:Kézműves élelmiszerek vásárlásának fogyasztói magatartásvizsgálata a nők körében / Dogi Ilona, Nagy Lajos, Csipkés Margit, Balogh Péter
Dátum:2014
ISSN:0046-5518
Megjegyzések:A kutatás az észak-magyarországi hegyvidéken termeszthető, gyümölcsalapú kézműves élelmiszerek iránti igények felmérésére irányult a női fogyasztók körében.Kérdőíves felmérés segítségével vizsgáltuk többek között a vásárlói magatartást (vásárlási gyakoriságot, fontosnak tartott vásárlási szempontokat, legnépszerűbb beszerzési helyeket stb.), a fogyasztói elvárásokat, illetve hogy a vásárlói magatartást/érdeklődést milyen mértékben befolyásolják olyan alapvető szocio-demográfiai tényezők, mint a családi állapot, a gyermekek száma, az iskolai végzettség, az életkor, a lakóhely és a jövedelemszint.A 479 db kitöltött kérdőív elemzésekor a következő megállapításokra jutottunk.Jelentős igény merült fel a kézműves élelmiszerek eredetmegjelölésére vonatkozóan, ezért kulcsfontosságú egy védjegy kialakítása, amely biztonságérzetet kelt a vásárlókban a kézműves élelmiszer eredete és minősége iránt. Emellett a megfelelő termékszortiment kialakítása során figyelembe szükséges venni a fogyasztók által előnyben részesített terméktulajdonságokat, de leginkább az eladási árak meghatározása igényel átfogó tervezést, ugyanis tekintettel kell lenni a fogyasztók árérzékenységére.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
kézműves élelmiszerlokalitás
piacirányítás
kvantitatív elemzés
női fogyasztók
Megjelenés:Gazdálkodás. - 58 : 2 (2014), p. 160-172. -
További szerzők:Nagy Lajos (1964-) (agrármérnök) Csipkés Margit (1983-) (gazdasági agrármérnök) Balogh Péter (1970-) (agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1