Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 5 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM005500
Első szerző:
Revákné Markóczi Ibolya (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:
Effects of the Rostock model on metacognitive development of pupils / Ibolya Revák-Markóczi, Beáta Tóth-Kosztin, Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ilona K. Schneider, Franz Oberländer
Dátum:
2008
ISSN:
0124-5481
Megjegyzések:
A Rostock Model egy nemezetközi didaktikai program fedőneve, mely alkalmazásának célja a kisiskolások természettudományos gondolkodásának fejlesztése. A cikk az általános iskola első osztályos tanulóinak metakognitív fejlődését mérő vizsgálatot mutat be a módszer részleteinek ismertetésével
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Metacognition
Megjelenés:
Journal of Science Education. - 9 : 2 (2008), p. 94-99. -
További szerzők:
Tóthné Kosztin Beáta (1973-)
Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus)
Dobó-Tarai Éva
Schneider K. Ilona
Oberländer, Franz
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM095826
Első szerző:
Schneider Ilona K.
Cím:
Natural scientific learning in primary schools : The Rostock Model / Ilona K. Schneider, Franz Oberländer, Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ibolya Revákné Markóczi
Dátum:
2006
ISSN:
1788-2583
Megjegyzések:
In the framework of an investigation of the scientific learning processes of primary school children, we have developed a didactic concept ("Rostock Model") that takes into consideration not only the psychology of learning and neurobiology but also research on cognition and brain function. The concept is based on the preposition that learning is a long-term process, based on instruction, independent activity, and cooperation, that considers the pupil as a learning subject and that, above all, prioritises the acquisition of interrelated and generative conceptual knowledge. The model is organized not on the basis of individual lessons but rather on the basis of more comprehensive and complex (thus interdisciplinary) teaching units. The practical organization of the lessons is characterized by ten features. The model is presently being tested and qualified in a long term international research study ("Scientific Learning in Primary Schools".
Tárgyszavak:
Természettudományok
Kémiai tudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Practice and Theory in Systems of Education. - 1 : 2 (2006), p. 1-23. -
További szerzők:
Oberländer, Franz
Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus)
Dobó-Tarai Éva
Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM005504
Első szerző:
Schneider K. Ilona
Cím:
Scientific learning in primary school education: A model study on children's concepts of physical material / Ilona K. Schneider , Franz Oberländer, Zoltán Tóth Zoltán, Eva Dobó-Tarai, Ibolya Révak-Markóczi
Dátum:
2008
ISSN:
1788-2591
Megjegyzések:
A cikk ósszefoglalja a Rostock Model-nek nevezett didaktikai program hatásának első eredményeit az általános iskola első osztályában. Bemutatja a tanulók természettudományos koncepcióinak változásait és az ahhoz kötődő kognitív képességek fejlődését a "víz" témakör tanítása során.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
természettudományos fogalmi fejlődés
Megjelenés:
Practice and Theory in Systems of Education 3 : 2 (2008), p. 51-60. -
További szerzők:
Oberländer, Franz
Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus)
Dobó-Tarai Éva
Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM006222
Első szerző:
Tóth Zoltán (vegyész, kémikus)
Cím:
Effect of instruction on 1st graders' thinking patterns regarding the description of water with every day and scientific concepts / Zoltán Tóth, I. Revák-Markóczi, Ilona K. Schneider, Franz Oberländer, Éva Dobó-Tarai
Dátum:
2008
Tárgyszavak:
Természettudományok
Kémiai tudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
Practice and Theory in Systems of Education. - 3 : 1 (2008), p. 45-54. -
További szerzők:
Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Schneider K. Ilona
Oberländer, Franz
Dobó-Tarai Éva
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
5.
001-es BibID:
BIBFORM003038
Első szerző:
Tóth Zoltán (vegyész, kémikus)
Cím:
1st graders prior knowledge about water : knowledge space theory applied to interview data / Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ibolya Revák-Markóczi, K. Ilona Schneider, Franz Oberlander
Dátum:
2007
ISSN:
0140-5281
Tárgyszavak:
Természettudományok
Kémiai tudományok
Társadalomtudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:
Journal of science education. - 8 : 2 (2007), p. 116-119. -
További szerzők:
Dobó-Tarai Éva
Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Schneider K. Ilona
Oberländer, Franz
Internet cím:
elektronikus változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.