CCL

Összesen 5 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM005500
Első szerző:Revákné Markóczi Ibolya (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:Effects of the Rostock model on metacognitive development of pupils / Ibolya Revák-Markóczi, Beáta Tóth-Kosztin, Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ilona K. Schneider, Franz Oberländer
Dátum:2008
ISSN:0124-5481
Megjegyzések:A Rostock Model egy nemezetközi didaktikai program fedőneve, mely alkalmazásának célja a kisiskolások természettudományos gondolkodásának fejlesztése. A cikk az általános iskola első osztályos tanulóinak metakognitív fejlődését mérő vizsgálatot mutat be a módszer részleteinek ismertetésével
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Metacognition
Megjelenés:Journal of Science Education. - 9 : 2 (2008), p. 94-99. -
További szerzők:Tóthné Kosztin Beáta (1973-) Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus) Dobó-Tarai Éva Schneider K. Ilona Oberländer, Franz
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM095826
Első szerző:Schneider Ilona K.
Cím:Natural scientific learning in primary schools : The Rostock Model / Ilona K. Schneider, Franz Oberländer, Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ibolya Revákné Markóczi
Dátum:2006
ISSN:1788-2583
Megjegyzések:In the framework of an investigation of the scientific learning processes of primary school children, we have developed a didactic concept ("Rostock Model") that takes into consideration not only the psychology of learning and neurobiology but also research on cognition and brain function. The concept is based on the preposition that learning is a long-term process, based on instruction, independent activity, and cooperation, that considers the pupil as a learning subject and that, above all, prioritises the acquisition of interrelated and generative conceptual knowledge. The model is organized not on the basis of individual lessons but rather on the basis of more comprehensive and complex (thus interdisciplinary) teaching units. The practical organization of the lessons is characterized by ten features. The model is presently being tested and qualified in a long term international research study ("Scientific Learning in Primary Schools".
Tárgyszavak:Természettudományok Kémiai tudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Practice and Theory in Systems of Education. - 1 : 2 (2006), p. 1-23. -
További szerzők:Oberländer, Franz Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus) Dobó-Tarai Éva Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM005504
Első szerző:Schneider K. Ilona
Cím:Scientific learning in primary school education: A model study on children's concepts of physical material / Ilona K. Schneider , Franz Oberländer, Zoltán Tóth Zoltán, Eva Dobó-Tarai, Ibolya Révak-Markóczi
Dátum:2008
ISSN:1788-2591
Megjegyzések:A cikk ósszefoglalja a Rostock Model-nek nevezett didaktikai program hatásának első eredményeit az általános iskola első osztályában. Bemutatja a tanulók természettudományos koncepcióinak változásait és az ahhoz kötődő kognitív képességek fejlődését a "víz" témakör tanítása során.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
természettudományos fogalmi fejlődés
Megjelenés:Practice and Theory in Systems of Education 3 : 2 (2008), p. 51-60. -
További szerzők:Oberländer, Franz Tóth Zoltán (1952-) (vegyész, kémikus) Dobó-Tarai Éva Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM006222
Első szerző:Tóth Zoltán (vegyész, kémikus)
Cím:Effect of instruction on 1st graders' thinking patterns regarding the description of water with every day and scientific concepts / Zoltán Tóth, I. Revák-Markóczi, Ilona K. Schneider, Franz Oberländer, Éva Dobó-Tarai
Dátum:2008
Tárgyszavak:Természettudományok Kémiai tudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Practice and Theory in Systems of Education. - 3 : 1 (2008), p. 45-54. -
További szerzők:Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár) Schneider K. Ilona Oberländer, Franz Dobó-Tarai Éva
Internet cím:elektronikus változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM003038
Első szerző:Tóth Zoltán (vegyész, kémikus)
Cím:1st graders prior knowledge about water : knowledge space theory applied to interview data / Zoltán Tóth, Éva Dobó-Tarai, Ibolya Revák-Markóczi, K. Ilona Schneider, Franz Oberlander
Dátum:2007
ISSN:0140-5281
Tárgyszavak:Természettudományok Kémiai tudományok Társadalomtudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:Journal of science education. - 8 : 2 (2007), p. 116-119. -
További szerzők:Dobó-Tarai Éva Revákné Markóczi Ibolya (1962-) (biológia-kémia szakos középiskolai tanár) Schneider K. Ilona Oberländer, Franz
Internet cím:elektronikus változat
Borító:
Rekordok letöltése1