CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM111505
Első szerző:Kozma Tamás (nevelésszociológus)
Cím:Kéz a kézben : A Láthatatlan Iskola mint innováció / Kozma Tamás, Márkus Edina, Guba Vanda
Dátum:2022
Megjegyzések:Az innovációk eredményeit akkor lehet megőrizni és elterjeszteni, ha hivatalossá tesszük őket - de ha hivatalossá tesszük, akkor lefékeződik az innováció önkéntessége és spontaneitása. A szerző a dunántúli Kisvejke esetéből arra következtet, hogy az innovációkutatás elméleti megállapításai a gyakorlatban konkretizálásra szorulnak. Ezek alapján megállapítja: az innováció mint spontán, alulról induló mozgalom kell ahhoz, hogy egy közösség meghaladja a tradíciókat, és elfogadja az újításokat. Ahhoz azonban, hogy az újítás megmaradjon és elterjedjen, állami (önkormányzati) támogatás kell. Az innovációk fönnmaradásának kulcsa a civilek ("innovátorok") és a kormányzat ("adminisztráció") partneri viszonya.
ISBN:978-963-490-483-0 978-963-490-484-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére / szerk. Kun András István, Csók Cintia. - p. 145-153. -
További szerzők:Márkus Edina (1975-) (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser) Guba Vanda
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM111508
Első szerző:Márkus Edina (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser)
Cím:The case of the Invisible School / Edina Márkus, Vanda Guba
Dátum:2022
Megjegyzések:The study examines the circumstances under which a mentoring-based initiative can be established, with special focus on the necessary resources and social impact. The Invisible School initiative under survey is a mentoring programme that connects children living in temporary homes who wish to study and university students and adults who wish to offer their help. We examine whether this initiative meets the requirements of social innovation, with emphasis on the innovative elements involved, the circumstances of its establishment, and the potential for sustainability. The methods of investigation include an analysis of the documents of the Invisible School (tender applications, web page, informational material, press material) and interviews with the organisers of the Invisible School.
ISBN:978 963 615 067 9
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
social innovation
sustainability
mentoring
Megjelenés:Sustainability of Innovation / szerk. Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás. - p. 72-81. -
További szerzők:Guba Vanda
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1