Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM111505
Első szerző:
Kozma Tamás (nevelésszociológus)
Cím:
Kéz a kézben : A Láthatatlan Iskola mint innováció / Kozma Tamás, Márkus Edina, Guba Vanda
Dátum:
2022
Megjegyzések:
Az innovációk eredményeit akkor lehet megőrizni és elterjeszteni, ha hivatalossá tesszük őket - de ha hivatalossá tesszük, akkor lefékeződik az innováció önkéntessége és spontaneitása. A szerző a dunántúli Kisvejke esetéből arra következtet, hogy az innovációkutatás elméleti megállapításai a gyakorlatban konkretizálásra szorulnak. Ezek alapján megállapítja: az innováció mint spontán, alulról induló mozgalom kell ahhoz, hogy egy közösség meghaladja a tradíciókat, és elfogadja az újításokat. Ahhoz azonban, hogy az újítás megmaradjon és elterjedjen, állami (önkormányzati) támogatás kell. Az innovációk fönnmaradásának kulcsa a civilek ("innovátorok") és a kormányzat ("adminisztráció") partneri viszonya.
ISBN:
978-963-490-483-0 978-963-490-484-7
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére / szerk. Kun András István, Csók Cintia. - p. 145-153. -
További szerzők:
Márkus Edina (1975-) (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser)
Guba Vanda
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM111508
Első szerző:
Márkus Edina (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser)
Cím:
The case of the Invisible School / Edina Márkus, Vanda Guba
Dátum:
2022
Megjegyzések:
The study examines the circumstances under which a mentoring-based initiative can be established, with special focus on the necessary resources and social impact. The Invisible School initiative under survey is a mentoring programme that connects children living in temporary homes who wish to study and university students and adults who wish to offer their help. We examine whether this initiative meets the requirements of social innovation, with emphasis on the innovative elements involved, the circumstances of its establishment, and the potential for sustainability. The methods of investigation include an analysis of the documents of the Invisible School (tender applications, web page, informational material, press material) and interviews with the organisers of the Invisible School.
ISBN:
978 963 615 067 9
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
social innovation
sustainability
mentoring
Megjelenés:
Sustainability of Innovation / szerk. Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás. - p. 72-81. -
További szerzők:
Guba Vanda
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.