CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM097189
Első szerző:Csipkés Margit (gazdasági agrármérnök)
Cím:Divatról alkotott vélemény a divatszakmában, illetve a nem divat szakmában dolgozók körében / Csipkés Margit, Jávor János
Dátum:2017
ISSN:1788-7593 2676-9867
Megjegyzések:Absztrakt: Kutatásunk témájának egy olyan jelenséget választottunk, ami mindennapi életünkbenjelentkezik, állandó körforgásban van, egyre nagyobb mértékben hozzájárul a gazdasági fejlődéshez,viszont elég keveset foglalkoznak vele. Ez a jelenség pedig nem más, mint a divat. Legfőbbcélkitűzésűnk az volt, hogy párhuzamot állítsunk a divatvilágban dolgozók és nem divatvilágbandolgozók között. Kíváncsiak voltunk a vásárlási szokásaikra, illetve arra, hogy a két csoport hogyanvélekedik a feltett kérdéseinkre. Ezen kutatással szeretnénk rávilágítottam a téma komplexitására,illetve arra, hogy a marketing mellett még rengeteg tudományág foglalkozik a divat témakörével.Kutatási munkánk jelentőségét tükrözi, hogy Magyarországon igen kevés figyelmet fordítanak atémával kapcsolatos megfigyelésekre, miközben egyre jobban behálózza életünket és a gazdaságotegyaránt. Kutatásunk elkezdése során is láttuk már, hogy a divatjavak fogyasztásának esetébensokféle befolyásoló hatást kell figyelembe venni.Abstract: We have chosen a phenomenon of our research that is present in our everyday life, it isconstantly circulating, contributes more to economic development, but it deals with little of it. Thisphenomenon is nothing but fashion. Our main objective was to make a parallel between those whowork in the fashion world and those who are not in fashion. We were curious about their shoppinghabits and how the two groups think about our questions. With this research, I would like to highlightthe complexity of the topic and the fact that besides marketing there are still a lot of disciplines dealingwith fashion. Research work reflecting the importance of that in Hungary, very little attention is paidto the topics related to observations, while more and more enmeshed lives and the economy alike.Our research started during we have seen that the fashion consumption in the case of many kinds ofinfluence must be taken into account.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Jelenkori Társadalmi és gazdasági folyamatok. - 12 : 4 (2017), p. 137-159. -
További szerzők:Jávor János
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1