CCL

Összesen 6 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM079550
Első szerző:Árváné Ványi Georgina
Cím:A Z generáció felsőoktatással kapcsolatos motivációinak és elvárásainak vizsgálata
Dátum:2017
ISSN:2498-700X
Megjegyzések:Absztrakt. Jelenleg a középfokú intézményekben tanulók, akik az elkövetkezendő néhány évben válnak "vevőivé" a felsőoktatásnak, az úgynevezett Z generáció tagjai. A Z generáció az 1990-es évek elejétől a 2000-es évek végéig született és jelentősen különbözik az őt megelőző Y generáció tagjaitól. Nevezik őket a Megosztó Generációnak, de Digitális Generációnak is. Az ő generációjuknak teljesen mások a tanulási szokásai, a tanulással, tudással kapcsolatos elvárásai. Ez felveti a kérdést, hogy a hagyományos tanítási, oktatási módszerek mennyire alkalmasak az ő fejlesztésükre, hatékony képzésükre. Jelen tanulmányban a szerzők kvalitatív módszerekkel vizsgálják a középfokú intézmények jelenleg 11. évfolyamos hallgatóit, általánosságban a felsőoktatással, kiemelten pedig az üzleti felsőoktatással szembeni elvárásaik tekintetében.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:International Journal of Engineering and Management Sciences. - 2 : 4 (2017), p. 1-13. -
További szerzők:Katonáné Kovács Judit (1969-) (agrármérnök, szakfordító) Papovics Péter (1978-) (közgazdász) Gál Tímea (1985-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM078380
Első szerző:Árváné Ványi Georgina
Cím:A coaching szemlélet stratégiai szintű alkalmazásának lehetőségei / Árváné Ványi Georgina, Márton Mónika, Gál Tímea
Dátum:2018
ISSN:2498-700X
Megjegyzések:Tanulmányunk tárgya a business coaching, amely személyre szabott vezetőfejlesztő eszköz, az ügyfél aktuális problémáival foglalkozik és legtöbbször a jóból kiválóvá való transzformáció a folyamat célja. A coaching szervezeti szintű alkalmazásával a hagyományos és az innovatív szervezetek kultúrája is gyökeresen változtatható meg. A változás azért lehetséges, mert a coaching hatására az egyéni szinteken is nagyon erős elköteleződés figyelhető meg. A változások az emberek viselkedésében érhetők tetten, nő a szervezeten belüli kreativitás, a tervezés és a megvalósítás hatékonysága. Pozitív hatással van a munkavállalók motivációjára is, mivel fokozatos és kevésbé forradalmi változtatásokat vár tőlük. Jelen tanulmány célja, hogy megvizsgálja a coaching, mint vezetőfejlesztési eszköz stratégiai szintű alkalmazását. Main topic of this paper is business coaching which is an individualized leadership development tool working with actual challanges of leaders through developing and transforming from good to great. By using coaching in organizational level traditional and innovative organizational cultures can be radically changed. The change is possible because under the influence of coaching there are strong engagement in individual level. Coaching results growing creativity and efficiency in planning and implementation in organizational level, and behaviourial changes in individual level at the same time. It has positive effects on people's motivation, because they have time and space for doing and living changes, it doesn't need revolutionary changes from them. Aim of this paper to analyze and show application of coaching approach in organizational level through examples of companies.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:International Journal of Engineering and Management Sciences. - 3 : 3 (2018), p. 1-13. -
További szerzők:Márton Mónika Gál Tímea (1985-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM097380
Első szerző:Gál Tímea (gazdasági agrármérnök)
Cím:Szervezeti kultúra és vezetői tulajdonságok vizsgálata az Észak-alföldi régióban / Gál Tímea, Popovics Péter, Katonáné Kovács Judit, Gergely Éva, Árváné Ványi Georgina
Dátum:2017
ISSN:2064-4361
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Taylor. - 9 : 2 (2017), p. 14-22. -
További szerzők:Popovics Péter András (1978-) (agrárközgazdász) Katonáné Kovács Judit (1969-) (agrármérnök, szakfordító) Gergely Éva (1984-) (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző) Árváné Ványi Georgina (1978-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM079934
Első szerző:Gál Tímea (gazdasági agrármérnök)
Cím:Hogyan tanul a Z generáció? / Gál Tímea, Árváné Ványi Georgina
Dátum:2018
ISSN:2064-8014
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Gradus. - 5 : 1 (2018), p. 66-73. -
További szerzők:Árváné Ványi Georgina (1978-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM079915
Első szerző:Gál Tímea (gazdasági agrármérnök)
Cím:Learning motivations, styles and expectations of students : a survey at the University of Debrecen / Tímea Gál, Peter Popovics, Georgina Árváné Ványi
Dátum:2018
ISSN:1789-221X 1789-7874
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Szociológiai tudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Apstract. - 12 : 1-2 (2018), p. 41-46. -
További szerzők:Popovics Péter András (1978-) (agrárközgazdász) Árváné Ványi Georgina (1978-)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM078294
Első szerző:Gál Tímea (gazdasági agrármérnök)
Cím:Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben / T. Gál, B. Kovács, G. Árváné Ványi
Dátum:2018
ISSN:2498-700X
Megjegyzések:Kuit és Fell (2010) szerint az oktatóknak ma az a feladata, hogy a tanulóknak az élethosszig tartó tanulási készségét fejlesszék, akik képesek arra, hogy hatékonyan és kreatívan alkalmazzák a készségeiket és a kompetenciáikat az új helyzetekben egy állandóan változó világban. Kamenetz (2010) szerint ma már sem a pedagógiai, de még az andragógiai oktatási módszerek sem megfelelőek arra, hogy felkészítsék a tanulókat a munkahelyen való helytállásra, ezért sokkal inkább egy önirányított és önmeghatározott megközelítés szükséges, amelyben a tanuló reflektál arra, hogy mit és hogyan tanult meg, és amelyben az oktató megtanítja a tanulót, hogy hogyan tanítsa önmagát. A heutagógia koncepciója olyan alapelveket és gyakorlatokat nyújt, amelyek választ adhatnak a fentiekben felsorolt kihívásokra a felsőoktatásban. A szerzők tanulmányukban azt vizsgálják, hogy hogyan adaptálhatóak a heutagógiai módszerek a vállalkozói kurzusokon és hogyan értékelik a hallgatók ezeket a kurzusokat.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:International Journal of Engineering and Management Sciences. - 3 : 4 (2018), p. 364-373. -
További szerzők:Kovács Bence (1992-) (közgazdász) Árváné Ványi Georgina (1978-)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1