CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM025516
Első szerző:Kósa Márk (programtervező matematikus)
Cím:Az amőba játék optimalizálásának lehetőségei mobil eszközökre / Kósa Márk, Pánovics János, Tőzsér Tamás
Dátum:2010
ISSN:1842-4546
Megjegyzések:A Debreceni Egyetem programtervező informatikus BSc szakján "A mesterséges intelligencia alapjai" című tárgy tananyagának részét képezi a kétszemélyes stratégiai játékok elmélete. Cikkünkben e játékok mobil eszközökre történő adaptálásával foglalkozunk. Az erőforrások szűkös kapacitása miatt a mobil eszközökön a lépésajánló algoritmusok nem olyan hatékonyak, mint az asztali gépeken. Az algoritmusok különböző optimalizálási lehetőségeit a jól ismert amőba játék segítségével mutatjuk be. The theory of two-player strategic games is a part of the introductory course of Artificial Intelligence at the University of Debrecen. In this paper, we deal with the adaptation of such games for mobile devices. Due to the limited capacity of resources, algorithms computing the next move are less efficient on mobile devices than on desktop computers. We present various optimization possibilities of these algorithms via the well-known Five-in-a-Row game.
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok előadáskivonat
Megjelenés:ENELKO 2011 XI. Nemzetközi Energetika-Elektrotechnika Konferencia, SzámOkt 2011 XX. Nemzetközi Számítástechnika és Oktatás Konferencia, Szatmárnémeti, 2010. október 7-10 / szerk. Biró Károly-Ágoston, Sebestyén-Pál György. - p. 150-154. -
További szerzők:Pánovics János (1975-) (programtervező matematikus) Tőzsér Tamás
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1