CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM041662
Első szerző:Balázs Katalin (pszichológus, pszichológia tanár)
Cím:Társadalmi célú reklámok kreativitássablonjai és hatásmechanizmusuk / Balázs Katalin, Barkó Mária, Vancza Gábor
Dátum:2012
Megjegyzések:Jelen tanulmányban ismertetett kvalitatív vizsgálatok célja a társadalmi célú reklámok kreativitássablonjainak feltárása, illetve a sablonok pszichológiai hatásmechanizmusának meghatározása volt. A vizsgálat eredményeképpen öt kreativitássablon különült el: képeslap (helyettesítés, összekapcsolás); dimenzió kiterjesztése; túlkonkretizálás (szó szerinti megjelenítés); perspektívaváltás (más szemszögből); összehasonlítás sablonok. A sablonok szekunder adatokat használó kvantitatív vizsgálata a képeslap sablon kiemelkedő relatív hatásosságát támasztja alá.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
kreativitás
reklám
kreativitás sablon
társadalmi célú reklám
konvergens gondolkodás
Megjelenés:Alkalmazott Pszichológia 2012 : 1 (2012), p. 1-26. -
További szerzők:Barkó Mária (1988-) (pszichológus) Vancza Gábor
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0024
TÁMOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1