CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM059066
Első szerző:Lőrinczi Krisztián (közgazdász)
Cím:A Microsoft Excel kimutatás- és grafikonkészítő funkcióinak vállalati alkalmazása / Lőrinczi Krisztián, Csajbók Ildikó, Bács Zoltán, Zakota Zoltán, Nagy István
Dátum:2011
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetem AGTC, 2011
Terjedelem:247 p.
ISBN:978-615-5183-08-9
Tárgyszavak:Műszaki tudományok Informatikai tudományok szakkönyv
microsoft
Excel
Számvitel
További szerzők:Csajbók Ildikó (1976-) Bács Zoltán (1969-) (agrármérnök) Zakota Zoltán Nagy István
Pályázati támogatás:CaDS-SMsE-HURO/0901/255/2.5.1
Egyéb
Határmenti kis és középvállalkozások döntéshozatalának számítógépes támogatása
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:bibEBI00025858
Első szerző:Lőrinczi Krisztián (közgazdász)
Cím:Utilizarea functiilor grafice si intocmirea rapoartelor in Microsoft Excel / Lőrinczi K., Csajbók I., Bács Z., Zakota Z., Nagy I.
Dátum:2011
Megjelenés:Nagyvárad : Partium Kiadó, 2011
Terjedelem:220 p.
ISBN:978-606-8156-27-9
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok szakkönyv
További szerzők:Csajbók Ildikó (1976-) Bács Zoltán (1969-) (agrármérnök) Zakota Zoltán Nagy I.
Borító:

3.

001-es BibID:bibEBI00025850
035-os BibID:(Scopus)84892022772
Első szerző:Lőrinczi Krisztián (közgazdász)
Cím:Hungarian consumer behavior analysis in terms of healthy nutrition / Lőrinczi Krisztián, Bács Zoltán, Nagy Adrián Szilárd
Dátum:2011
Megjegyzések:Food marketing should pay special attention to emphasizing healthy nutrition and lifestyle as a result of lifestyle trends and bad dietary habits. Regarding the close relationship between consumer behavior and lifestyle, the influence of healthy nutrition on purchase decisions should be an important factor in the consumer purchase decision analysis. Soft drinks have a major role in the intake of liquids and energy necessary for life. A certain level of soft drink consumption can be part of a proper diet. The potential problems arise from excessive consumption endangering especially children and young people. In addition to the contents of soft drinks, the problem can be the displacing in consumption of other useful foods having an important role in nutrient intake. Consumers differ in their expectations toward the ingredients and content of soft drinks. This research aims to determine whether consumer groups can be differentiated based on their requirements. A countrywide representative analysis was conducted in Hungary in terms of the importance and the role of health factors in the purchase decision process. According to the research it can be ascertained that perceived health and the consciousness of health plays a marginal role in purchase decisions. Based on market research in terms of healthy lifestyle, well separated prospective target groups can be found among the population in Hungary.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Consumer behavior
Health
Hungary
Lifestyle
Market analysis
Megjelenés:A resilient Europan food industry and food chain in a challanging world : Book of Abstracts, Chania, Görögország, 2009.09.03-2009.09.06. - p. 1-9. -
További szerzők:Bács Zoltán (1969-) (agrármérnök) Nagy Adrián Szilárd (1975-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1