CCL

Összesen 29 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM108427
Első szerző:Apáti Ferenc (gazdasági agrármérnök)
Cím:Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása / Apáti Ferenc, Balsa-Budai Nikolett, Fehér András, Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Tóth-Kurmai Viktória, Balogh-Vida Viktória, Farkas Noémi Dóra, Kiss Marietta, Mihály-Karnai Laura, Szőllősi László
Dátum:2022
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2022
Terjedelem:142 p.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok kutatási jelentés
könyv
További szerzők:Balsa-Budai Nikolett (1993-) (PhD hallgató) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kurmai Viktória (1989-) (élelmiszerbiztonsági és -minőségi mérnök) Balogh-Vida Viktória Farkas Noémi Dóra (1994-) (közgazdász) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Karnai Laura (1991-) (közgazdász) Szőllősi László (1979-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM077804
035-os BibID:(cikkazonosító)1802 (WOS)000464344500031 (Scopus)85068647634
Első szerző:Balsa-Budai Nikolett (PhD hallgató)
Cím:Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary / Balsa-Budai Nikolett, Kiss Marietta, Kovács Bence, Szakály Zoltán
Dátum:2019
ISSN:2071-1050
Megjegyzések:The Lifestyle of Voluntary Simplicity (LOVOS) segment is composed of consumers who attempt to achieve sustainable consumption. The segment has been examined by only a few research studies so far, and none of them were conducted among Hungarian consumers. Therefore, the aim of our exploratory research is to examine the occurrence of the LOVOS consumer group among university students from Debrecen, Hungary. To achieve our aim, we first identified the five main value groups of the LOVOS lifestyle with an expert focus group interview. Based on the interview, a questionnaire survey was conducted among university students from Debrecen (N = 500). Based on the results, four value-based segments were identified, of which the Voluntary simplifiers' cluster (39.6% of respondents) reflected the characteristics of the LOVOS lifestyle to the greatest extent. Based on the literature, it seemed necessary to segment this group further in terms of their commitment to individual values. As a result, three further clusters were created, of which, the Holistic simplifiers' group (9.8% of respondents) showed the greatest commitment to the values of the LOVOS lifestyle. We concluded that the characteristics of voluntary simplifiers have already appeared among university students from Debrecen, but further research is needed to reveal the value orientation of the whole of Hungarian society.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
lifestyle
sustainability
simplicity
LOVOS segmentation
Megjelenés:Sustainability. - 11 : 6 (2019), p. 1-15. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Kovács Bence (1992-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Szerző által megadott URL
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM094714
035-os BibID:(cikkazonosító)3179 (WoS)000659806800001 (Scopus)85107876991
Első szerző:Gazdecki, Michał
Cím:Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude / Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Marietta Kiss, Zoltán Szakály
Dátum:2021
ISSN:1996-1073
Megjegyzések:The proposed study aims to segment consumers based on a sustainable approach to the consumption of food. The shift in consumers' attitudes towards more balanced food consumption can be one of the sustainability drivers for entire food chains and may result in more sustained energy usage in the whole food chain and implementation of farm to fork strategy to the practice. We considered consumers' attitudes as a multidimensional construct. Under this assumption, we asked respondents a series of questions related to the cognitive, behavioral, and affective components of an attitude. Data were collected from a market survey run among 433 consumers. We identified three consumer segments. The "Doers" segment exhibits sustainable behavior to a greater extent than the others. At the same time, they have less knowledge about the concept of food sustainability while the affective dimension was developed on an average level. The "Conscious" segment had well-developed cognitive and affective dimensions (which might indicate their openness to the information about sustainability positive feelings), however, it was not reflected in their behavior. Finally, the "Reluctant" segment, did not show a sustainable attitude towards food consumption in any of the analyzed dimensions. Answering the question of how common sustainable attitudes are may help in determining the market potential and in developing product and promotion strategies.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
sustainable consumption
responsible consumption
consumer segmentation
sustainable attitude
food products
consumers behavior
Megjelenés:Energies. - 14 : 11 (2021), p. 1-31. -
További szerzők:Goryńska-Goldmann, Elżbieta Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM114993
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre / Kiss Marietta, Szakály Zoltán
Dátum:2023
ISBN:978-963-626-171-9 (print), 978-963-626-172-6 (online)
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben / szerk. Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter. - p. 125-131. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM103225
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi / Kiss Marietta, Szakály Zoltán
Dátum:2022
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:A TANULMÁNY CÉLJA Az étkezési szokások javítását célzó programok eddig nem voltak túl hatásosak. A lakosság egészségesebb táplálkozás irányába történő elmozdításához érdemes megismerni, hogy mi motiválja a fogyasztókat ételválasztásuk során. Tanulmányunk célja ezért feltárni a magyar fogyasztók étkezési motivációit, az egyes motivációk relatív fontosságát, esetleges eltéréseit az egészséges táplálkozásra való áttérés szakaszai, valamint háttérváltozók mentén, továbbá a lakosság szegmentálása evési motivációik alapján. ALKALMAZOTT MÓDSZERTAN Célunk elérése érdekében egy országos reprezentatív kérdőíves felmérést végeztünk, melynek során az étkezési motivációkat az étkezési motiváció kérdőívvel (TEMS), az egészséges táplálkozásra való áttérést pedig a változás transzteoretikus modellje (TTM) segítségével mértük. Az étkezési motivációk relatív fontosságát egyszerű leíró statisztikákkal jellemeztük, majd az étkezési motivációk alapján faktor- és klaszterelemzést is végeztünk. LEGFONTOSABB EREDMÉNYEK Eredményeink szerint a magyar fogyasztók számára kiemelten fontos motivációt jelent az ételválasztásban az étel kedvelése, a fogyasztásából származó élvezet, az éhség, valamint a megszokás, a tradíció és a kényelem, ezzel szemben az étel egészségessége, természetessége és a testsúlykontrollban játszott szerepe sokkal ritkábban motivál. Ez utóbbi motivátorok inkább jellemzőek a nőkre, a magasabb iskolai végzettségűekre és az alacsonyabb BMI-vel rendelkezőkre. Megállapítottuk továbbá, hogy az egészségesebb táplálkozásra való áttérés folyamatának elején jelentős motiváló erővel bír a szükséglet, a kényelem, a tradíció és az ár, ám ezek szerepe jellemzően csökken a folyamat során. A magyar fogyasztók étkezési motivációi nyolc faktorba tömörülnek, melyek alapján a fogyasztók négy szegmensét sikerült azonosítanunk. GYAKORLATI JAVASLATOK Eredményeink hozzájárulhatnak a fogyasztók ételválasztási preferenciáira épülő, az étkezési szokások javítását célzó programok kidolgozásához. A TTM egyes szakaszainak jellemző motivátorai rávilágítottak arra, hogy az egészségesebb táplálkozásra való áttérést érdemes lenne olyan programokkal elősegíteni, melyek azt hangsúlyozzák, hogy az egészséges táplálkozás éhezés és kényelmetlenségek nélkül is megvalósítható. Az azonosított négy klaszter közül a ?tudatos evők" szegmensének azon része képezheti egy viselkedésváltozást célzó program célcsoportját, mely a TTM szakaszai közül a szemlélődés, a felkészülés vagy a cselekvés szakaszában van. Míg az első csoportot informáló, a másodikat meggyőző, a harmadikat megerősítő üzenetekkel lehetne az egészségesebb táplálkozás felé elmozdítani.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
étkezési motiváció
TEMS
változás transzteoretikus modellje
szegmentáció
Megjelenés:Marketing & Menedzsment. - 56 : EMOK Különszám (2022), p. 31-44. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM102626
035-os BibID:(cikkazonosító)106145 (WoS)000841178600004 (Scopus)85133479287
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions : A hybrid choice approach / Kiss Marietta, Czine Péter, Balogh Péter, Szakály Zoltán
Dátum:2022
ISSN:0195-6663
Megjegyzések:With the increase in health awareness more and more attention is paid to how manufacturers can respond to ever-changing consumer needs. This is especially true for the market of popular consumer goods such as chocolate. In order to understand Hungarian consumers' preferences in chocolate bars, we used the stated choice experiment method in our research. The attributes of our experiment included brand (manufacturer and private label), type (milk, dark, and white), a health claim (sugar free), as well as price, and our model estimations were done using the multinomial logit specification. In order to increase the explained rate of utility perceived by respondents, we also estimated a hybrid model containing a latent variable (representing consumers' brand loyalty). Our results reveal that the respondents showed a clear preference for manufacturer brands compared to private label brands. Regarding the type of chocolate, we found that milk chocolate received the most positive evaluation, which was followed by dark and white chocolate, respectively; we also demonstrated that sugar free products have a negative rating. In line with our preliminary expectations, a rise in the price of the product has a negative impact on utility as perceived by consumers. Brand loyalty is most characteristic of young and highly educated respondents, and a rise in brand loyalty lead to an increase in the preference towards manufacturer brand products compared to private label brand products.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Manufacturer brand
Private label brand
Brand loyalty
Chocolate bar
Willingness-to-pay
Hybrid choice modelling
Megjelenés:Appetite. - 177 (2022), p. 1-15. -
További szerzők:Czine Péter (1994-) (közgazdász) Balogh Péter (1970-) (agrármérnök) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM099827
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Trends in global and Hungarian food trade / Kiss Marietta, Szakály Zoltán, Kontor Enikő
Dátum:2021
Megjegyzések:The aim of the study is to uncover the global trends of food trade, as well as the Hungarian trends flowing thereof, in order to better help food merchants in their work of developing and executing strategies. To reach the aim of the paper, we used secondary research, revealing the phenomena in the food trade by studying up-to-date sources of information. First, the changes in current general and food consumer/buyer behaviour were examined. Next, we focused on general trade and food trade trends. We identified ten trends as well as their relations to each other and to consumer/buyer behaviour trends, but given the size constraints, we now deal with only five general trends: hyper personalization; consistent online and offline shopping experience; convenience products, services and shopping; e-commerce; social media marketing. Today's food merchants in Hungary must adapt to the identified trends; moreover, they need to get ahead of the changes in order to make and carry out successful future strategies.
ISBN:978-973-53-2752-1
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
food trade
food retailing
global trends
consumer behavior
Megjelenés:15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? / ed. Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs. - p. 503-516. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM096183
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Miért esszük azt, amit eszünk? A magyar fogyasztók étkezési motivációi / Kiss Marietta, Szakály Zoltán
Dátum:2021
Megjegyzések:Az elmúlt évtizedek táplálkozási szokások javítására tett erőfeszítései nem voltak túl hatásosak. Ezért első lépésként érdemes megvizsgálni, mi motiválja az egyént az ételválasztásban; ezt ismerve van esély ugyanis az étkezési szokások javítását célzó, sikeres programokat kidolgozni. A magyar fogyasztók ételválasztási motivációinak feltárása érdekében egy országos reprezentatív kérdőíves felmérést végeztünk, melynek során az egészséges táplálkozásra való áttérést a változás transzteoretikus modellje (TTM) segítségével, az étkezési motivációkat pedig az étkezési motiváció kérdőívvel (TEMS) mértük. Eredményeink szerint a magyar fogyasztók számára kiemelten fontos motivációt jelent az ételválasztásban az étel kedvelése, a fogyasztásából származó élvezet, az éhség, valamint a megszokás, a tradíció és a kényelem, ezzel szemben az étel egészségessége, természetessége és a testsúlykontrollban játszott szerepe sokkal ritkábban motivál. A klaszterelemzés négy klasztert eredményezett, melyek közül a ?tudatos evők" szegmensének azon része képezheti egy viselkedésváltozást célzó program célcsoportját, mely az egészséges táplálkozásra való áttérés TTM szerinti szakaszai közül a szemlélődés, a felkészülés vagy a cselekvés szakaszában van. [ENG] Efforts to improve eating habits in recent decades have not been very effective. Therefore, as a first step, it is worth examining what motivates the individual in choosing food; knowing this, there is a chance to develop successful programs to improve eating habits. In order to explore the motivations of Hungarian consumers to choose food, we conducted a nationally representative questionnaire survey, during which the transition to healthy eating was measured using the Transtheoretical Model of Change (TTM) and eating motivation with The Eating Motivation Survey (TEMS). According to our results, the liking and enjoyment of food, hunger, as well as habit, tradition and comfort are extremely important motivations for Hungarian consumers, while the healthiness, naturalness and role of food in weight control are much less motivating. The cluster analysis resulted in four clusters, of which that part of the "conscious eaters" segment may be the target group of a behavior change program that is in the contemplation, preparation, or action stages of the transition to healthy eating according to the TTM.
ISBN:978-963-503-871-8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
étkezési motiváció
TEMS
változás transzteoretikus modellje
szegmentáció
eating motivation
Transtheoretical Model of Change
segmentation
Megjelenés:"Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference / szerk. Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti. - p. 388-398. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM084066
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel / Kiss Marietta, Szakály Zoltán, Kovács Bence
Dátum:2020
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:A TANULMÁNY CÉLJA Tanulmányunk célja az volt, hogy megvizsgáljuk a hazai élelmiszeripari és mezőgazdasági kis- és közepes vállalkozások piacorientációjának és vállalati teljesítményének kapcsolatát. ALKALMAZOTT MÓDSZERTAN A piacorientációt a nemzetközileg bemért MKTOR skála alapján határoztuk meg, melyet a magyar élelmiszeripari és mezőgazdasági szektorra adaptálva validáltunk feltáró és konfirmatorikus faktorelemzéssel. A vállalati teljesítményt egy szubjektív észlelésen alapuló, három dimenzióból álló indikátorral mértük. A primer kutatás alapját egy 250 elemű, vállalati méretkategóriára és tevékenységi körre reprezentatív, kérdezőbiztos által mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalatok marketingesei (ennek hiányában vezetői) körében felvett személyes megkérdezés szolgáltatta. A kapcsolatot a piacorientáció és a vállalati teljesítmény között strukturális egyenlet modellezéssel (SEM) teszteltük. LEGFONTOSABB EREDMÉNYEK Primer kutatásunk eredményei szerint a piacorientáció mérésére leggyakrabban alkalmazott MKTOR skála mára elavultnak tekinthető. A SEM segítségével továbbá pozitív kapcsolatot sikerült kimutatni a vállalatok piacorientációjának mértéke és a vállalati teljesítmény között, mely hasonlóképp mutatkozik meg a piacorientáció és a vállalati teljesítmény egyes dimenziói között is. GYAKORLATI JAVASLATOK A piacorientációval kapcsolatos kutatások módszertanának fejlesztése, a skálák adaptálása elengedhetetlen ahhoz, hogy a kutatók pontos képet kapjanak a vállalatok piacorientációjáról. Mivel a piacorientáció mértékének növekedése jobb vállalati teljesítményhez vezet, a vállalatoknak érdemes nagyobb hangsúlyt fektetniük a piacorientációjuk javítására.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
piacorientáció
MKTOR
vállalati teljesítmény
élelmiszeripar és mezőgazdaság
Megjelenés:Marketing és Menedzsment. - 54 : Klsz2 (2020), p. 79-91. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kovács Bence (1992-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:

10.

001-es BibID:BIBFORM080594
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel / Kiss Marietta, Szakály Zoltán, Kovács Bence
Dátum:2019
Megjegyzések:A tanulmány a hazai élelmiszeripari és mezőgazdasági kis- és közepes vállalkozások piacorientációjának és vállalati teljesítményének kapcsolatát vizsgálja. A piacorientációt a nemzetközileg bemért MKTOR skála alapján határoztuk meg, melyet az élelmiszeripari és mezőgazdasági szektorra adaptálva validáltunk, a vállalati teljesítményt pedig egy szubjektív észlelésen alapuló, három dimenzióból álló indikátorral mértük. A primer kutatás alapját egy 250 elemű, vállalati méretkategóriára és tevékenységi körre reprezentatív, kérdezőbiztos által a vállalatok marketingesei (ennek hiányában vezetői) körében felvett megkérdezés szolgáltatja. A kapcsolatot a piacorientáció és a vállalati teljesítmény között strukturális egyenlet modellezéssel (SEM) teszteltük, melynek eredményeképpen pozitív kapcsolatot mutattunk ki a vállalat piacorientációjának mértéke és a vállalati teljesítmény között. Ez a kapcsolat hasonlóképp mutatkozik meg a piacorientáció és a vállalati teljesítmény egyes dimenziói között is.
ISBN:978-615-00-58
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
piacorientáció
MKTOR
vállalati teljesítmény
élelmiszeripar és mezőgazdaság
Megjelenés:Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai / szerk. Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny. - p. 399-411. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kovács Bence (1992-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

11.

001-es BibID:BIBFORM075486
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata / Kiss Marietta, Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kontor Enikő
Dátum:2018
ISBN:978-615-5606-06-09
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
védjegyek
fogyasztói attitűdök
életstílusjegyek
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói / szerk. Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 32-32. -
További szerzők:Kovács Bence (1992-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00001
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

12.

001-es BibID:BIBFORM075294
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods / Kiss Marietta, Szakály Zoltán
Dátum:2018
ISBN:978-963-490-0245
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
functional foods
consumer attitudes
funkcionális élelmiszerek
fogyasztói attitűdök
Megjelenés:FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book / ed. Győri Zoltán. - p. 28-29. -
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1 2 3