CCL

Összesen 4 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM097697
Első szerző:Bakos Róbertné (közgazdász)
Cím:Élményígéret megjelenése a vidéki éttermek online kommunikációjában / Bakos Róbertné, Kalmárné Rimóczi Csilla, Kóródi Márta, Szabó Attila
Dátum:2017
ISSN:2064-8014
Megjegyzések:Az internet elterjedésével lépést kell tartani a vendéglátó egységeknek is. A honlapok szerkesztése során az alap tartalmi elemek megszerkesztésén túl tanulmányunkban az élményszerűség megjelenésének hangsúlyosságát kívántuk bemutatni és elemezni. Véletlenszerűen kiválasztott melegkonyhás egységek honlapjainak elemzésével vizsgáltuk az élményhatásokat. Az online lekérdezésbe bevont 343 fő megadott élmény-szempontok alapján értékelte négyfokozatú skálán az élményígéret megjelenését az online kommunikációban. A lekérdezés eredményeit tartalmazza jelen tanulmány.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
élmény
online kommunikáció
vendéglátás
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 508-513. -
További szerzők:Kalmárné Rimóczi Csilla (1978-) (közgazdász) Kóródi Márta (1961-) (közgazdász, közgazdász-tanár) Szabó Attila
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM098537
Első szerző:Kalmárné Rimóczi Csilla (közgazdász)
Cím:Motivation for travel and satisfaction of tourists spending their holidays along the Tisza River / Kalmár-Rimóczi Csilla, Kóródi Márta
Dátum:2015
ISSN:2061-2311
Megjegyzések:People's travel decisions are influenced by several internal and external factors. Research on consumer behaviour has discovered many types of factors, the scope of which has been constantly widening in recent years and decades. Our decisions are influenced by the social group we belong to and to cultural and family backgrounds. We obtain information from our social group, which has an impact on our consumer decisions. At the same time, consumer behaviour can be affected by sex, age, marital status, and the life cycle as well. Internal factors include motivation, attitude and also personality. In 2013, a survey was conducted to measure the tourists' motivation, satisfaction and the correlation between their stay and the programs offered during the holiday season at the Tisza River. Its main focus was to find out why people visit the area under examination and study their consumer behaviour. This paper presents the results of the survey: The decision of tourists visiting this region was influenced primarily by their previous experience and by others who spent an earlier holiday there. When choosing a holiday in this region, financial factors like income levels and travel expenses are particularly important. Nevertheless, in choosing this destination respondents consider most of the factors included in the list more important in planning a holiday than in general.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
travel
facts on consumer behaviour
internal factors
motivation
satisfaction
Megjelenés:Regional and Business Studies. - 7 : 1 (2015), p. 41-49. -
További szerzők:Kóródi Márta (1961-) (közgazdász, közgazdász-tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM098604
Első szerző:Kóródi Márta (közgazdász, közgazdász-tanár)
Cím:A helyi termékek interpretációs lehetőségei és szerepük a desztináció fejlesztésében / Kóródi Márta, Bakos Róbertné, Kalmárné Rimóczi Csilla, Savella Orsolya, Mondok Anita, Németh Miklós
Dátum:2014
ISSN:1585-6216 2560-2322
Megjegyzések:A vidéki turizmus a helyi gazdaság egyre növekvő tényezője Európában a vidéki turizmus. A vidéki turizmus számára olyan termékelemekre van szükség, amelyek közvetlenül a vidéki élményen alapulnak, mint például a természeti adottságok, a technikai látnivalók, vagy a különleges tevékenységek bemutatói. A vizsgálat ezeket a termékeket elemzi, összegyűjtve az interpretációs módszereket, amelyek különösen a vidéki turizmusban jellemzőek. A vidéki turisztikai termékfejlesztés hatásai közötti interakciós rendszereket vizsgálja a kutatás. Ezen kívül elemzi a vidékfejlesztés és a turizmusfejlesztés kölcsönhatását. A vidék jövőjének egyik útja lehet a vidéki turizmus fejlesztése, lehetőséget adva alternatív tevékenységek végzésére és ezáltal jövedelemszerzésre. Többek között ide tartozik a gasztronómiai turizmus, ami főként a hagyományokon alapul. Nagyon közel áll a vidéki emberekhez, együtt élnek a hagyományokkal és könnyen azonosulnak vele. A turistát a természetes kíváncsiság hajtja, hogy megkóstolja a vidéki kistérségek gasztronómiai ajánlatait. Ez a kereslet indukálhatja a fejlődést és a további tudatos termékfejlesztést.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vidéki turizmus
helyi termékek
ineraktivitás
kézművesség
gasztronómia
Megjelenés:Economica. - 7 : 1 (2014), p. 113-116. -
További szerzők:Bakos Róbertné (1962-) (közgazdász) Kalmárné Rimóczi Csilla (1978-) (közgazdász) Savella Orsolya (1980-) (testnevelő tanár) Mondok Anita (1979-) (közgazdász) Németh Miklós (1955-) (biológia-kémia szakos tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM097692
Első szerző:Kóródi Márta (közgazdász, közgazdász-tanár)
Cím:Experience promises, expectations and their implementation in Tisza riverside tourism between 2010 and 2016 / Kóródi Márta, Kalmárné Rimóczi Csilla
Dátum:2018
ISSN:2063-8248 2064-0188
Megjegyzések:The comprehensive study is based on the database of questionnaire research in the settlements of Tisza riverside, in the summertime from 2010 to 2016. Inquiry form apart from standard questions, focused on the different elements of the experience on demand or supply side, deepening the query toward the motivation or satisfaction. Issues of research focus on factors influencing travel decisions usually or during actual travel, the intended and actual intensity of the individual experience factors, the satisfaction with tourism product items, the attitude of local products consuming, the accommodations, the spending and spending structure and other travel habits. In addition to the experiencecentred approach, product orientation can be traced, and it is also possible to define the characteristics, consumption habits and subtypes of the riverside tourists of Tisza, their preferred experience elements, which as part of the experience basis or the generated experience supply may contribute to the further development of this area. The result of the research is the determination of "the Tisza riverside tourist profiles" according to age groups.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
riverside tourism
experience management
destination management
Megjelenés:Pannon management review. - 7 : 2-3 (2018), p. 9-26. -
További szerzők:Kalmárné Rimóczi Csilla (1978-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1