CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM054012
Első szerző:Tőzsér Zoltán (bölcsész tanár, szakfordító)
Cím:A pragmatista nevelésfilozófia és iskolakritika / Tőzsér Zoltán
Dátum:2010
ISSN:1788-6848
Megjegyzések:A dolgozatban arra teszek kísérletet, hogy a 19. század utolsó harmadában, a 20. század első felében kialakult jellegzetesen amerikai filozófiai irányzat, a pragmatizmus(nevelés)filozófiai nézeteit röviden ismertessem. A klasszikus pragmatizmus(Charles S. Peirce, William James és Dewey) képviselői közül főként John Dewey nevelési témájú műveinek hermeneutikai elemzésével tárhatjuk fel a pragmatista iskolakoncepció és iskolakritika sajátosságait.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok esettanulmány
pragmatizmus
iskolakritika
hermeneutika
nevelésfilozófia
Megjelenés:Juvenilia 3 (2010), p. 370-384. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1