CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM077014
Első szerző:Morvai Laura (andragógus)
Cím:Továbbképzés vagy pályaelhagyás? Pedagógusok (szakmai) jövőtervei Magyarország keleti ré-szén egy empirikus vizsgálat tükrében / Morvai Laura, Ceglédi Tímea
Dátum:2015
ISBN:978-615-5460-53-1
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Pszichológiai tudományok előadáskivonat
Megjelenés:Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia / szerk. Tóth Péter, Holik Ildikó, Tordai Zita. - p. 135. -
További szerzők:Ceglédi Tímea (1984-) (szociológus)
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009
TÁMOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM113669
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Pedagógusok továbbképzési igényeinek vizsgálata / Pusztai Gabriella; Morvai Laura; Ceglédi Tímea; Márkus Edina; Szabó Barbara; Nagy Zoltán; Sebestyén Krisztina; Barnucz Nóra; Labancz Imre
Dátum:2015
Megjelenés:Debrecen : CHERD-Hungary, 2015
Terjedelem:109 p.
Megjegyzések:(CHERD Műhelytanulmányok ; 3.)
A Szaktárnet K/5. alprogramja nemcsak az ún. pre-service, hanem az in-service képzésben résztvevő pedagógusok magatartását vizsgálni kívánta. Nyilvánvaló, hogy a XXI. század gyakorló pedagógusainak továbbképzési igényei napi munkájuk során jelentkező kihívások ismerétében fogalmazódnak meg, s a felsőoktatási intézmény pedagógusképzést koordináló központja ennek ismeretében állhatnak elő értékes képzési kínálattal az óvodapedagógusok, általános és középiskolai tanárok számára. Mivel azonban a jelenségek egyszerű leírása csak pillanatnyi és felszíni információkhoz vezethetne, a kutatócsoport célja az volt, hogy , s a tényezők rejtőzködő összefüggésrendszerére is rávilágítsunk, s feltérképezzük a pedagógusok szakmai pályáját és tanulási pályafutását, valamint feltérképezzük továbbképzési tapasztalataikat és a jövőbeni tanulási terveiket, megismerjük a számukra ideálisnak tekintett tanulási feltételeket, továbbá megvizsgáljunk két munkaerő-piaci szempontból felértékelődött területet, a nyelvtanulást és az IKT ismereteket, valamint az ezekhez kapcsolódó tanulási terveket.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok kutatási jelentés
könyv
További szerzők:Morvai Laura (1989-) (andragógus) Ceglédi Tímea (1984-) (szociológus) Márkus Edina (1975-) (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser) Máté-Szabó Barbara Éva (1989-) (andragógus) Nagy Zoltán (1988-) (neveléstudomány) Sebestyén Krisztina (1989-) (tanár, oktatáskutató) Barnucz Nóra (1985-) (angol-magyar nyelv és irodalom szakos tanár) Labancz Imre (1979-) (informatika tanár) CHERD Műhelytanulmányok
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009
TÁMOP
709
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1