CCL

Összesen 5 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM097338
Első szerző:Gergely Éva (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző)
Cím:Consumer attitudes, motivations and misbelieves relating to organic foods / Gergely Éva, Szabó Bernadett
Dátum:2013
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Élelmiszer, táplálkozás és marketing. - 9 : 2 (2013), p. 33-37. -
További szerzők:Szabó Bernadett (1975-) (agrárökonómus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM097326
Első szerző:Gergely Éva (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző)
Cím:Az egészség- és környezettudatosság, valamint az értékrend hatása a bioélelmiszer-fogyasztásra / Gergely Éva, Szabó Bernadett, Balázs Katalin
Dátum:2014
Megjegyzések:A tanulmány célja a bioélelmiszerek fogyasztását befolyásoló pszichológiai és demográfiai tényezők vizsgálata. A bioélelmiszer-fogyasztásra vonatkozó attitűdöket, hiedelmeket egyetemisták körében vizsgáltuk párhuzamosan a környezettel, az egészségtudatossággal és az értékekkel. A megkérdezettek a bio-élelmiszereket egészségesebbnek, jobb minőségűnek, inkább környezetbarátnak, de drágábbnak tekintik, mint a hagyományos élelmiszereket. A fogyasztás gátjának a bioélelmiszerek ára, az előállítási módban való hitetlenkedés minősül. A válaszadók alapvetően pozitív általános környezeti attitűdökkel rendelkeznek. A Rokeach-féle értékrend-vizsgálat alapján a tradicionális értékek, önbecsülés, eredményesség és a belső harmónia a legfontosabbak a megkérdezettek számára.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
bio-álelmiszer
egészségtudatosság
környezettudatosság
célérték
Megjelenés:Marketing és Menedzsment. - 4 (2014), p. 27-37. -
További szerzők:Szabó Bernadett (1975-) (agrárökonómus) Balázs Katalin (1979-) (pszichológus, pszichológia tanár)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM097243
Első szerző:Gergely Éva (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző)
Cím:Motivations and the effects of values relating to the consumption of bio foods / Éva Gergely, Bernadett Szabó
Dátum:2014
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Review on Agriculture and Rural Development. - 3 : 2 (2014), p. 440-446. -
További szerzők:Szabó Bernadett (1975-) (agrárökonómus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM051850
Első szerző:Gergely Éva (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző)
Cím:Bioélelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök, motivációk, tévhitek / Gergely Éva, Szabó Bernadett
Dátum:2013
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
Megjelenés:IX. Nemzeközi Táplálkozásmarketing Konferencia / [kiad. a] Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat. - p. 18-19.
További szerzők:Szabó Bernadett (1975-) (agrárökonómus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM074523
Első szerző:Szabó Bernadett (agrárökonómus)
Cím:The examination of markets of organic foods / Szabó Bernadett, Gergely Éva, Tóth Fruzsina
Dátum:2015
ISSN:2064-8839
Megjegyzések:Nowadays the consumption of organic foods has an outstanding importance from the aspects of health and environmental consciousness. In this study the habits of organic food consumption in Debrecen are examined by the help of a questionnaire-based survey and a personal interview. On the basis of our results the supply of organic foods in the local markets satisfies the requirement of the consumers, and this tendency is expected to be maintained for the future. The most popular products are vegetables, fruits, dairy products, meat and honey. Generally the consumers are very satisfied with these products. Most of the buyers choose organic foods not only because these products are healthy, but for the fact that they are aware of the environmental-friendly technology by which the production happens. Consumers visiting the markets buy organic foods mainly at a weekly occasion, thus their consumption is conscious, and the healthy way of life is relevant for them. Many people do not know that there are such markets in Debrecen, in this way the promotion of these places is outstandingly important.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
organic foods
market
environment consciousness
questionnaire
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 2 : 1 (2015), p. 45-50. -
További szerzők:Gergely Éva (1984-) (gazdasági agrármérnök, viselkedéselemző) Tóth Fruzsina
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1