CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM064372
Első szerző:Engler Ágnes (oktatáskutató)
Cím:Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos tanulói csoportokra / Engler Ágnes, Dusa Ágnes Réka, Huszti Anett, Kardos Katalin, Kovács Edina
Dátum:2013
Megjegyzések:A Tanuló régiók Magyarországon kutatás91 keretében működő munkacsoportunkarra vállalkozott, hogy megpróbál túllépni az "átlagos tanuló" formális oktatásá-nak és képzésének bemutatásán, és a leíró statisztikák mögött megbújó "nem hagyományos"tanulói társadalmat térképezi fel. Jelen tanulmány első megközelítésbentárgyalja ezeknek a tanulói csoportoknak a részvételét az oktatási intézményrendszerben.A vizsgálat céljából kiragadott csoportok a romák, a migránsok és afelnőtt korban az iskolapadba visszatérők92. Az első két hallgatói csoport ma isvalóságosan kisebbséget alkot a felsőoktatásban, és az átlag hallatóktól eltérő tanulásipályafutással és speciális igényekkel rendelkezik. A felnőtt hallgatók nem létszámuk,hanem tanulási útvonaluk miatt tekinthetők ma is nem hagyományos hallgatóknak.
ISBN:2062-1558
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
eredményesség
nem hagyományos hallgatói csoportok
Megjelenés:Iskola a társadalmi térben és időben 2011-2012 / szerk. Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia. - 2. köt., p. 187-200. -
További szerzők:Dusa Ágnes Réka (1986-) (szociológus, neveléstudományok) Huszti Anett Kardos Katalin (1987-) (nevelésszociológus, pedagógus) Kovács Edina Mária (1971-) (oktatáskutató, drámapedagógus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1