CCL

Összesen 7 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM098099
Első szerző:Könyves Erika (okleveles közgazdász)
Cím:Szabadidős programok a falusi turizmusban. / Könyves Erika, Müller Anetta
Dátum:2001
Megjelenés:Budapest : Szaktudás Kiadó Ház Rt., 2001
Terjedelem:185 p.
ISBN:963 861 668 7
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok szakkönyv
könyv
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM048383
Első szerző:Könyves Erika (okleveles közgazdász)
Cím:Az egészségturizmus fókuszai : jegyzet / Könyves Erika, Müller Anetta, Ködmön József
Dátum:2013
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2013
Terjedelem:249 p.
ISBN:978 963 318 317 5
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Szociológiai tudományok jegyzet
Turizmus
Szabadidő
Egészségmegőrzés
Életmód és szokások
Utazások
Fürdőhelyek
Egészségturizmus
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-) Ködmön József (1955-) (informatikus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM075699
Első szerző:Mosonyi Attila
Cím:Leisure activities and travel habits of college students in the light of a survey / Mosonyi Attila, Könyves Erika, Fodor Ibolya, Müller Anetta
Dátum:2013
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Szociológiai tudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Apstract. - 6 (2013), p. 57-62. -
További szerzők:Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Fodor Ibolya Müller Anetta Éva (1973-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM098608
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:Új utakon a testnevelőtanár képzés Egerben: A sportszakos hallgatók utazási szokásainak és a sítáborozás kínálati elemeivel való elégedettség vizsgálata / Müller Anetta, Könyves Erika, Várhelyi Tamás, Mondok Anita
Dátum:2008
ISSN:1585-6216
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
sítábor
téli turizmus
utazási szokásos
hallgatói elégedettség
Megjelenés:Economica. - 1 : 1 (2008), p. 85-95. -
További szerzők:Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Várhelyi Tamás (1962-) (közgazdász, orvos, informatikus) Mondok Anita (1979-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM075409
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:A testnevelő tanárok kapcsolódási pontjai az egészségturizmushoz / Müller Anetta, Könyves Erika
Dátum:2006
Tárgyszavak:Orvostudományok Sporttudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Nova Series. Sectio Sport. - 33 (2006), p. 119-131. -
További szerzők:Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM075406
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:Az egészségturizmus lehetőségei az észak-alföldi régióban / Müller Anetta, Könyves Erika
Dátum:2006
ISSN:1788-1579
Tárgyszavak:Orvostudományok Sporttudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Acta Academiae Paedagogicae Agriensis. Nova Series. Sectio Sport. - 33 (2006), p. 132-143. -
További szerzők:Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM072023
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfaction / Müller Anetta, Boda Eszter Judit, Ráthonyi Gergely, Ráthonyi-Odor Kinga, Barcsák Barbara, Könyves Erika, Bíró Melinda, Beáta Dobay, Elena Bendíkova
Dátum:2016
ISSN:1789-221X 1789-7874
Megjegyzések:In the region of Northern Hungary the unique Cavebath of Miskolcatapolca is one of the leading health tourism service positioningitself on national and international market with its developing supply items and 4 star qualifications. It has a unique natural background allover in Europe; this uniqueness gives an opportunity to develop brand, which is a determinative item of competitiveness.Because of the competition between destinations and the ever-changing nature of tourists' expectations and behavior tourism destinations needto be managed as other commercial brands.The aim of our research was to analyze the role and possibilities of product development which is based on the unique natural factors, andto help to expand the domestic health tourism supply. We examined how the possibility of branding and brand equity change based on brandelements; how satisfied are guests with the services; how often guests visit the bath; what kind of period guests arrive in the bath; what kindof services do guests try; how do guests arrive in the bath with.In summer of 2014 we asked 210 Hungarian customers to fill the questionnaire in the Cavebath. The choosing of guests happened randomly. 199 questionnaires were correctly filled.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Northern Hungary
Cavebath of Miskolctapolca
guests satisfaction
brand elements
Megjelenés:Apstract. - 10 : 4-5 (2016), p. 155-160. -
További szerzők:Boda Eszter (1989-) (sportszervező) Ráthonyi Gergely Gábor (1985-) (informatikus agrármérnök) Ráthonyi-Ódor Kinga (1981-) (agrármérnök, gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD) Barcsák Barbara Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Bíró Melinda (1974-) Dobay Beáta (sportpedagógus) Bendíkova, Elena
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1