CCL

Összesen 7 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM076915
Első szerző:Bácsné Bába Éva (bölcsésztanár, szakközgazda)
Cím:Tourism-volunteering and sport - connections and implications from a research / Éva Bácsné Bába, Anetta Müller, Anikó Molnár, Beáta Dobay, Zoltán Bács, Károly Pető
Dátum:2018
ISSN:1338-6581
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:Acta Oeconomica Universitatis Selye. - 7 : 2 (2018), p. 19-32. -
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-) Molnár Anikó (1994-) (Sportközgazdász) Dobay Beáta (sportpedagógus) Bács Zoltán (1969-) (agrármérnök) Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Pályázati támogatás:GINOP-2.3.2-15-2016-00062
GINOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM081522
Első szerző:Balogh Renátó (sportmenedzser)
Cím:Are all marketing campaigns in vain if the product is bad? Examining factors that influence demand for football matches / Renátó Balogh, Zoltán Bács, Veronika Fenyves, Anetta Müller, Beáta Dobay, Éva Bácsné Bába
Dátum:2019
ISSN:1338-1598
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Selye e-studies. - 10 : 2 (2019), p. 11-20. -
További szerzők:Bács Zoltán (1969-) (agrármérnök) Fenyves Veronika (1978-) (gazdasági agrármérnök) Müller Anetta Éva (1973-) Dobay Beáta (sportpedagógus) Bácsné Bába Éva (1968-) (bölcsésztanár, szakközgazda)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM078275
Első szerző:Bíró Melinda
Cím:Az Észak-alföldi fürdők szerepe a welness turizmusban / Biró Melinda, Lenténé Puskás Andrea, Dobay Beáta, Müller Anetta
Dátum:2018
Megjegyzések:Magyarország kedvező adottságokkal rendelkezik a hazai és nemzetközi egészségturisztikai piacon. Európában is gyógyvíz-nagyhatalomként tartanak számon bennünket. Sehol máshol az országban nincs annyi strand, aquapark, élményfürdő, csúszdapark, fedett és fedetlen fürdőrészleg, mint az Észak-alföldi régióban. A régió turizmusfejlesztési stratégiájában az egészségturizmus fejlesztése éppen ezért az első helyen álló prioritás. Az egészségturizmus fejlesztésében 2000 óta a fürdőfejlesztések, mint turisztikai attrakció fejlesztés fokozott figyelmet kapott. A fejlesztés eredményeként új fürdők jöttek létre, a már meglévő fürdők esetében a vízfelületet növelték, minőségi fejlesztéseket hajtottak végre, ami a környezet design-elemeit is érintette. A fürdőfejlesztések során a szolgáltatásbővítés is igen fontos szerepet kapott, hiszen olyan új wellness kínálati elemek jelentek meg, mint a szauna programok, beauty szolgáltatások, masszázs kínálati elemek. Cikkünkben az Észak-alföldi régió egyik piacvezető fürdőjét a Debreceni Aquaticum fürdőjét vizsgáljuk meg. Primer és szekunder kutatást végezünk. Három nagyobb csoportra osztottuk az adatgyűjtést: 1. a fürdőfejlesztések, 2 a kereslet elemzése, 3. kínálat elemzése, illetve vizsgálata. A KSH 2016 szekunder kutatás alapján kiszámítottuk a lineáris prediktív trendeket, és megnéztük a jövőbeli prognózist. Eredményeink azt mutatják, hogy míg a 2010-2013-as időszakban jelentősen nőtt a fürdők száma, ezt követően a növekedés megállt és lassú csökkenés következett be 2014-2016 között. A jövőben már nem a fürdők száma fog emelkedni, hanem a rekreációs szolgáltatások, és a meglévő fürdők kínálatának extenzív fejlesztése figyelhető meg, míg a fürdők bevétele folyamatosan növekedést mutat, és a lineáris előrejelzési trend szerint további növekedés prognosztizálható.
ISBN:978-963-490-063-4
Tárgyszavak:Orvostudományok Egészségtudományok tanulmány, értekezés
turizmus
rekreáció
fürdők
wellness
Megjelenés:Fókuszban az egészség / Balogh László (szerk.). - p. 38-49. -
További szerzők:Lenténé Puskás Andrea (1968-) (gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD) Dobay Beáta (sportpedagógus) Müller Anetta Éva (1973-)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM076918
Első szerző:Dobay Beáta (sportpedagógus)
Cím:Adult Health in Terms of Selected Lifestyle Factors / Beáta Dobay, Anetta Müller, Elena Bendíková
Dátum:2017
ISSN:1335-9185
Tárgyszavak:Orvostudományok Sporttudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Adulthood
Fatigue
Stress
Health
Megjelenés:Disputationes Scientificae Universitatis Chatholicae in Ruzomberok. - 17 : 4A (2017), p. 32-39. -
További szerzők:Müller Anetta Éva (1973-) Bendíkova, Elena
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM108436
Első szerző:Kinczel Antónia
Cím:Research on the consumer habits of street workout leisure sports / Antonia Kinczel, Axel Ruben Tóth, Réka Pálinkás, Anikó Molnár, Dobay Beáta, Anetta Müller
Dátum:2023
ISSN:1338-1598
Megjegyzések:Nowadays, in leisure sports, new types of training methods and tools are appearing for the preservation of health and the development of abilities, which are adapted to the habits and expectations of consumers. Leisure sports consumers use the street workout sport to shape their body and shape, develop their strength and endurance, thus supporting their health by doing their own body weight training. In the spring of 2022, in our online questionnaire research (N=136), we searched for the answer to how popular the services of street workouts and fitness centers are among those who practice leisure sports. The research aims to examine trends in leisure. Our results proved that these new types of training methods are popular, which are mainly performed with the motivation of improving their fitness and maintaining health.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
street work
gym training
sports motivation
fitness
Megjelenés:Selye e-studies. - 13 : 2 (2023), p. 4-12. -
További szerzők:Tóth Axel Ruben Pálinkás Réka (1987-) Molnár Anikó (1994-) (Sportközgazdász) Dobay Beáta (sportpedagógus) Müller Anetta Éva (1973-)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM081524
Első szerző:Laoues-Czimbalmos Nóra (sportpedagógus)
Cím:Examination of the leisure time-related consumption habits of young people with disabilities with special emphasis on sports / Nóra Laoues-Czimbalmos, Beáta Dobay, Anetta Müller
Dátum:2019
ISSN:1338-1598
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Selye e-studies. - 10 : 2 (2019), p. 34-45. -
További szerzők:Dobay Beáta (sportpedagógus) Müller Anetta Éva (1973-)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM072023
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfaction / Müller Anetta, Boda Eszter Judit, Ráthonyi Gergely, Ráthonyi-Odor Kinga, Barcsák Barbara, Könyves Erika, Bíró Melinda, Beáta Dobay, Elena Bendíkova
Dátum:2016
ISSN:1789-221X 1789-7874
Megjegyzések:In the region of Northern Hungary the unique Cavebath of Miskolcatapolca is one of the leading health tourism service positioningitself on national and international market with its developing supply items and 4 star qualifications. It has a unique natural background allover in Europe; this uniqueness gives an opportunity to develop brand, which is a determinative item of competitiveness.Because of the competition between destinations and the ever-changing nature of tourists' expectations and behavior tourism destinations needto be managed as other commercial brands.The aim of our research was to analyze the role and possibilities of product development which is based on the unique natural factors, andto help to expand the domestic health tourism supply. We examined how the possibility of branding and brand equity change based on brandelements; how satisfied are guests with the services; how often guests visit the bath; what kind of period guests arrive in the bath; what kindof services do guests try; how do guests arrive in the bath with.In summer of 2014 we asked 210 Hungarian customers to fill the questionnaire in the Cavebath. The choosing of guests happened randomly. 199 questionnaires were correctly filled.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Northern Hungary
Cavebath of Miskolctapolca
guests satisfaction
brand elements
Megjelenés:Apstract. - 10 : 4-5 (2016), p. 155-160. -
További szerzők:Boda Eszter (1989-) (sportszervező) Ráthonyi Gergely Gábor (1985-) (informatikus agrármérnök) Ráthonyi-Ódor Kinga (1981-) (agrármérnök, gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD) Barcsák Barbara Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Bíró Melinda (1974-) Dobay Beáta (sportpedagógus) Bendíkova, Elena
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1