Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 4 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM110163
Első szerző:
Kinczel Antónia
Cím:
Recreational activities and motivation among young people / Antonia Kinczel, Gergely Maklári, Anetta Müller
Dátum:
2020
ISSN:
2393-1353
Tárgyszavak:
Orvostudományok
Sporttudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
recreational sports
motivation
prevention
Megjelenés:
Geosport for Society. - 12 : 1 (2020), p. 53-65. -
További szerzők:
Maklári Gergely
Müller Anetta Éva (1973-)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM089255
Első szerző:
Müller Anetta Éva
Cím:
Edzőterembe járók sportolási szokásai és edzőterem választást befolyásoló tényező alakulása egy kutatás tükrében / Müller Anetta, Kerekes Fanni, Szabó Katalin, Molnár Anikó, Molnár Zsófi, Mórik Kornélia, Hőnyi Dorottya, Maklári Gergely, Laoues-Czimbalmos Nóra
Dátum:
2020
Megjegyzések:
Napjainkban a mozgáshiány és az elhúzódó ülőidő ellentételezésére szabadidőnkben különböző sportolást végeznek az emberek, melynek egy része fitnesz szolgáltatóhoz kapcsolódik, ahol a vendégek képesek és hajlandóak a szolgáltatásért fizetni. A fitnesz szolgáltatások keresleti trendjeinek feltérképezésére kérdőíves kutatást végeztünk, Mintavételünk hólabda mintavétel volt. A kutatás kérdőíves megkérdezés volt. (N=241). A kérdőív kérdései között voltak általános sportolási szokásokat, fitnesz szokásokat, wellness szokásokat, egészség megőrzéssel kapcsolatos és sportolási szokásokat vizsgáló kérdéskörök. Jelen cikkben arra vállalkoztunk, hogy a sportolási szokásokat azon belül is az edzőterem választást befolyásoló tényezőket elemezzük
ISBN:
978-963-490-221-8
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről / szerk. Balogh László. - p. 193-206. -
További szerzők:
Kerekes Fanni
Szabó Katalin
Molnár Anikó (1994-) (Sportközgazdász)
Molnár Zsófi
Mórik Kornélia (1967-) (okleveles sportközgazdász)
Hőnyi Dorottya
Maklári Gergely
Laoues-Czimbalmos Nóra (1985-) (sportpedagógus)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM086597
Első szerző:
Müller Anetta Éva
Cím:
A hazai egészségturizmus népszerű desztinációi és attrakciói / Müller Anetta, Mészáros Anett, Mórik Kornélia, Molnár Anikó, Maklári Gergely, Hőnyi Dorottya, Molnár Zsófi
Dátum:
2020
ISBN:
978 963 490 221 8
Tárgyszavak:
Orvostudományok
Sporttudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
Trendek a versenysport és a szabadidősport területéről / szerk. Balogh László. - p. 90-98. -
További szerzők:
Mészáros Anett
Mórik Kornélia (1967-) (okleveles sportközgazdász)
Molnár Anikó (1994-) (Sportközgazdász)
Maklári Gergely
Hőnyi Dorottya
Molnár Zsófi
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM110155
Első szerző:
Váczi Péter (testnevelő tanár)
Cím:
The popularity of the university basketball championship / Váczi Péter, Herpainé Lakó Judit, Varga Attila, Maklári Gergely, Müller Anetta
Dátum:
2021
ISSN:
2453-9325
Megjegyzések:
The aim of our research was to assess the attitude of the students of the Eszterházy Károly University towards the men's basketball team of the University. Furthermore, our goal was to examine the development of the popularity of the basketball team among the university students, to get to know the opinion of the colleagues working in the university basketball scene in relation to the organization and reputation of the tournament. In addition, we describe good practices that can be adapted in Hungary to increase awareness. Methods:The aim of our research was to explore the brand values and awareness of the basketball team among the students of Eszterházy Károly University, to achieve this goal we chose a questionnaire survey and filled in the questionnaire online among the students of Eszterházy Károly University (N=389). In addition, we conducted indepth interviews with four coaches and colleagues in higher education working in the Hungarian University and College Basketball Championship. Results: We found that the team has well-identifiable brand elements, with the brand system receiving the lowest score for all brand creators that needs to be improved. The averages of the most important questionnaire responses to the liqueur scale questions range from 4.46 to 4.67. These values also indicate that the students of Eszterházy Károly University know the university team, follow its sporting events and are important in strengthening the university identity. In-depth interviews revealed that the process of advertising university matches should be broadened, bringing matches closer to all students. In-depth interviews also highlighted that developing a program stream around matches could be an important consideration. Conclusions: In connection with our previous brand research - which examined the team's awareness among the city's adult population - we found lower awareness results, the present research confirmed the higher awareness and interest results of university students in relation to the university's basketball team. By creating a website that meets the needs of today's modern age, involving merchandising products, and expanding the range of programs that accompany matches, the awareness of the basketball team could be raised to an even higher level not only among students, but also among the population. to strengthen. Additional opportunities arose in the organization of the tournament, which were mainly expressed in the expansion of the advertising scale.
Tárgyszavak:
Orvostudományok
Sporttudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
basketball
brand building
university championship
Megjelenés:
Slovak Journal of Sport Science. - 7 : 2 (2021), p. 63-71. -
További szerzők:
Herpainé Lakó Judit (1975-) (sportpedagógus)
Varga Attila
Maklári Gergely
Müller Anetta Éva (1973-)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.