CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM091803
Első szerző:Boros Henrietta Mónika (közgazdász)
Cím:Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások megítélése dietetikus szemszögből / Boros Henrietta Mónika, Fehér András
Dátum:2020
ISSN:1587-169X
Megjegyzések:A fogyasztók körében egyre terjed az egészségtudatos táplálkozás, azonban az internetes információforrásokból sokszor helytelen vagy félrevezető információkhoz jutnak hozzá. Az átlagos fogyasztó nehezen tudja megítélni az egészségesebbnek vélt táplálkozás folyamatát. A kutatás során kiemelt célunk volt megismerni a digitalizáció hatását a fogyasztókra, illetve a dietetikusokra vonatkoztatva. Emellett vizsgáltuk a szakértők hagyományos és digitális kommunikációs módszereit. A témakör megalapozása szekunder kutatással történt. A cikkben szereplő primer adatgyűjtés pedig a szakértői interjúkat jelentette. Jelen szakértői interjúk során két dietetikus állt rendelkezésre interjúalanyként. Egyik fontos eredményünk, hogy a szakértők többnyire azt érzik, foglalkozniuk kell a digitális véleményvezérekkel (influenszerekkel), viszont ez indokolatlanul sok időt és energiát vonhat el tőlük.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok esettanulmány
folyóiratcikk
szakértői interjú
egészségtudatos táplálkozás
információforrások
influenszerek
Megjelenés:Új Diéta. - 29 : 5 (2020), p. 27-28. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.1-16-2016-00022
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM065985
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Az internet hatása a magyar élelmiszerfogyasztók tájékozódására az egészség-tudatosság szempontjából / Fehér András
Dátum:2015
ISSN:1587-169X
Megjegyzések:Az egészséges életmód egyik legfontosabb összetevője a táplálkozásunk helyes kialakítása. Ennek során rengeteg információra van szükségünk, hogy a különféle élelmiszerekből és ételekből megfelelő étrendet állíthassunk össze, ami hozzájárul egy egészségesebb életmódra való áttéréshez vagy annak fenntartásához. E cikkben a legfőbb célkitűzés, az online marketing azon sajátosságainak a meghatározása és példákkal történő alátámasztása, amelyek segíthetnek a fogyasztóknak az egészséges életmódra való tudatos áttérésben. A különböző tényezők közül hangsúlyos szerepet kap az egészséggel kapcsolatos információk online közegben történő megjelenése. A kutatás elméleti háttere releváns szakirodalmi áttekintésre épül. A primer vizsgálatot egy 1000 fős, országos kérdőíves felmérés jelentette, amely régió, településtípus, nem és kor szerint reprezentatívnak tekinthető. A kérdőívezés során általánosságban az online fogyasztók attitűdjei és vásárlási szokásai kerültek górcső alá. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy az egészséges életmódhoz kötődő információknak fontos szerepük van az online felületeken. Ebből adódóan az internet kiemelt információforrásnak tekinthető az egészséges életmódra való tudatos áttérés tekintetében.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Új Diéta 24 : 4 (2015), p. 18-21. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1