CCL

Összesen 11 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM108427
Első szerző:Apáti Ferenc (gazdasági agrármérnök)
Cím:Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása / Apáti Ferenc, Balsa-Budai Nikolett, Fehér András, Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Tóth-Kurmai Viktória, Balogh-Vida Viktória, Farkas Noémi Dóra, Kiss Marietta, Mihály-Karnai Laura, Szőllősi László
Dátum:2022
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2022
Terjedelem:142 p.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok kutatási jelentés
könyv
További szerzők:Balsa-Budai Nikolett (1993-) (PhD hallgató) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kurmai Viktória (1989-) (élelmiszerbiztonsági és -minőségi mérnök) Balogh-Vida Viktória Farkas Noémi Dóra (1994-) (közgazdász) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Karnai Laura (1991-) (közgazdász) Szőllősi László (1979-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM081703
Első szerző:Farkas Noémi Dóra (közgazdász)
Cím:Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök : Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai / Farkas Noémi Dóra, Kiss Marietta, Fehér András
Dátum:2019
ISBN:978-615-5606-09-0
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói / szerk. Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 19. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00001
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM116632
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food / Fehér András, Berencsi Alexa, Kiss Marietta, Boros Henrietta Mónika, Kontor Enikő
Dátum:2023
Megjegyzések:Kérdésfelvetés vagy cél: Manapság az élelmiszerlánc tagjai kénytelenek egyre nagyobb munkát fektetni a fogyasztók információigényének kielégítésébe. Ezt úgy tudják leghatékonyabban megtenni, ha az átláthatóság biztosítása mellett a tudatosság növelését is figyelembe veszik. A közösségi hálózatokkal kapcsolatos technológiák és az intelligens élelmiszer-technológiák folyamatosan fogyasztói interakciókat generálnak, ami erősíti az átláthatóságot, és egyfajta kollektív élelmiszer-tudatosságot tesz lehetővé a fogyasztók számára. A kutatás célja az élelmiszerfogyasztói tudatosság vizsgálata volt és annak meghatározása, hogy a digitalizáció milyen hatással van a fogyasztói döntésekre. A célunk az volt, hogy olyan új dimenziókat határozzunk meg, amelyek párhuzamba állíthatók az úgynevezett "Internet of Food" koncepcióval. Az "Internet of Food" kifejezés alatt azt értjük, hogy az élelmiszereket IP-szerű azonosítókkal látják el, amely lehetővé teszi a fogyasztók megfigyelését a táplálkozás optimalizálása érdekében. Módszer: A kutatás során szakirodalmi elemzést végeztünk aktuális magyar és külföldi források alapján. Törekedtünk arra, hogy az előre kiválasztott kulcsszavak mentén az elérhető legrelevánsabb forrásokat találjuk meg és dolgozzuk fel. Jelen kutatásnak nem volt célja primer kutatás elvégzése, a legfontosabb célkitűzés ezek megalapozása volt az elérhető szakirodalmi információk alapján. Eredmények: Az "Internet of Food" koncepció hozzájárul az élelmiszerpiacot meghatározó információs aszimmetria felszámolásához. Az egészséges életmóddal kapcsolatos információk kezelése és az élelmiszertudomány technológiai fejlődése egyértelműen megalapozza a fogyasztók tudatosságát. Az "Internet of Food" leginkább az "Internet of Things" koncepcióval segíti a fogyasztókat az optimális táplálkozás és a fenntarthatósági célok elérésében. A kollektív élelmiszerismeret és -tudatosság előmozdítását pedig az újgenerációs platformok (pl. Food Information Empowerment Network) szolgálják. Következtetés: Az elemzés során meghatároztuk az "Internet of Food" koncepció legfontosabb aspektusait. Mindezek segítségével differenciáltuk azokat a tényezőket, amelyek a modern digitalizált korban meghatározzák az élelmiszerbiztonsági és -minőségi kérdések mellett a környezeti, társadalmi és etikai aspektusokat egyaránt. Jelen felmérés szakmailag releváns módon alapozhatja meg további primer kutatások elvégzését.
ISBN:978-615-5606-15-1
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p.17. -
További szerzők:Berencsi Alexa (1998-) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Boros Henrietta Mónika (1999-) (közgazdász) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM087044
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására II. / Kiss Marietta, Fehér András, Kontor Enikő
Dátum:2020
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:A TANULMÁNY CÉLJA Számos elmélet található a hazai és nemzetközi szakirodalomban, melyek az egészségmagatartás különböző formáit igyekeznek magyarázni. Ezek egyik körét jelentik a társas-kognitív magatartási elméletek, melyek sikeresen jeleztek előre és magyaráztak számos magatartást, köztük sokféle egészségmagatartás-formát, illetve számos eredményes, viselkedésváltozást célzó beavatkozás alapjául is szolgáltak. A több társas-kognitív magatartási modell integrálásával létrejött integrált viselkedéses modell hasonlóan sikeresnek bizonyult bizonyos egészségmagatartás-formák magyarázatában, előrejelzésében és a viselkedésváltozást célzó programok megalapozásában is, mégsem terjedt el széles körben a használata, különösen a hazai szakirodalomban. Kétrészes tanulmányunk célja ezért elméleti áttekintést adni a modell felépítéséről és használatának módjáról, ezzel segítve a jövőbeli alkalmazását a hazai empirikus kutatásokban az egészségmagatartás (és esetleg más magatartásformák) területén. ALKALMAZOTT MÓDSZERTAN Tanulmányainkban szekunder kutatás segítségével tártuk fel és mutattuk be az integrált viselkedéses modell eredetével, felépítésével, valamint gyakorlati alkalmazásával kapcsolatos hazai, illetve nemzetközi szakirodalmat. LEGFONTOSABB EREDMÉNYEK Jelen tanulmány az integrált viselkedéses modell gyakorlati alkalmazásának kérdéseit mutatja be, míg az első rész a modell elméleti alapjait és felépítését taglalta. Mivel a magyar szakirodalomból a modell szinte teljesen hiányzik, a kapcsolódó elméleti és gyakorlati tapasztalatok szisztematikus áttekintése hiánypótlónak tekinthető. GYAKORLATI JAVASLATOK Az integrált viselkedéses modell a szakirodalomban fellelhető és a tanulmányban bemutatott módszertan alapján, a korábbi példák analógiájára sikerrel alkalmazható olyan egészségmagatartás-formák esetén, melyeket eddig a szakirodalom más elméletekkel próbált magyarázni.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
integrált viselkedéses modell
szándékolt cselekvés elmélete
tervezett cselekvés elmélete
egészségmagatartás
Megjelenés:Marketing & Menedzsment. - 54 : Klsz.2 (2020), p. 65-77. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM087043
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás befolyásolására I. / Kiss Marietta, Fehér András, Kontor Enikő
Dátum:2020
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:A TANULMÁNY CÉLJA Számos elmélet található a hazai és nemzetközi szakirodalomban, melyek az egészségmagatartás különböző formáit igyekeznek magyarázni. Ezek egyik körét jelentik a társas-kognitív magatartási elméletek, melyek sikeresen jeleztek előre és magyaráztak számos magatartást, köztük sokféle egészségmagatartás-formát, illetve számos eredményes, viselkedésváltozást célzó beavatkozás alapjául is szolgáltak. A több társas-kognitív magatartási modell integrálásával létrejött integrált viselkedéses modell hasonlóan sikeresnek bizonyult bizonyos egészségmagatartás-formák magyarázatában, előrejelzésében és a viselkedésváltozást célzó programok megalapozásában is, mégsem terjedt el széles körben a használata, különösen a hazai szakirodalomban. Kétrészes tanulmányunk célja ezért elméleti áttekintést adni a modell felépítéséről és használatának módjáról, ezzel segítve a jövőbeli alkalmazását a hazai empirikus kutatásokban az egészségmagatartás (és esetleg más magatartásformák) területén. ALKALMAZOTT MÓDSZERTAN Tanulmányainkban szekunder kutatás segítségével tártuk fel és mutattuk be az integrált viselkedéses modell eredetével, felépítésével, valamint gyakorlati alkalmazásával kapcsolatos hazai, illetve nemzetközi szakirodalmat. LEGFONTOSABB EREDMÉNYEK Jelen tanulmány az integrált viselkedéses modell elméleti alapjait és felépítését taglalja, míg a második rész a modell gyakorlati alkalmazásának kérdéseit mutatja be. Mivel a magyar szakirodalomból a modell szinte teljesen hiányzik, a kapcsolódó elméleti és gyakorlati tapasztalatok szisztematikus áttekintése hiánypótlónak tekinthető. GYAKORLATI JAVASLATOK Az integrált viselkedéses modell a szakirodalomban fellelhető és a tanulmányban bemutatott módszertan alapján, a korábbi példák analógiájára sikerrel alkalmazható olyan egészségmagatartás-formák esetén, melyeket eddig a szakirodalom más elméletekkel próbált magyarázni.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
integrált viselkedéses modell
szándékolt cselekvés elmélete
tervezett cselekvés elmélete
egészségmagatartás
Megjelenés:Marketing & Menedzsment. - 54 : Klsz.2 (2020), p. 53-63. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM081698
Első szerző:Kiss Marietta (közgazdász)
Cím:Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására / Kiss Marietta, Fehér András, Kontor Enikő
Dátum:2019
Megjegyzések:Számos elmélet található a hazai és nemzetközi szakirodalomban, melyek az egészségmagatartás különböző formáit igyekeznek magyarázni. Ezek egyik körét jelentik a kognitív magatartási elméletek, többek között a szándékolt és a tervezett cselekvés elmélete, a társadalmi kognitív elmélet, az interperszonális viselkedés elmélete és az egészséghiedelem modell. Az e kognitív magatartási modellek integrálásával létrejött integrált viselkedéses modell eredményesnek bizonyult bizonyos egészségmagatartás-formák magyarázatában, előrejelzésében és a viselkedésváltozást célzó programok megalapozásában is, mégsem terjedt el széles körben a használata, különösen a hazai szakirodalomban. Jelen tanulmány célja ezért felhívni a hazai kutatók figyelmét erre a méltatlanul mellőzött modellre, elméleti áttekintést adni a modell felépítéséről és használatának módjáról, valamint a modell alapján levonható következtetésekről, ezzel segítve a jövőbeli alkalmazását a hazai empirikus kutatásokban az egészségmagatartás területén.
ISBN:978-963-490-132-7
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
integrált viselkedéses modell
szándékolt cselekvés elmélete
tervezett cselekvés elmélete
egészségmagatartás
Megjelenés:Egészségpiaci kutatások / szerk. Fehér András, Szakály Zoltán. - p. 22-33. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM087041
Első szerző:Kontor Enikő (közgazdász)
Cím:Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez / Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András
Dátum:2020
ISSN:1219-0349
Megjegyzések:A tanulmány azokat az innovációkat, tendenciákat tekinti át, melyek meghatározzák napjaink és a közeljövő in-store marketingjének lehetőségeit, kihívásait és egyidejűleg a vásárlói élmény megteremtésében is fontos szerepet játszanak. Kiemelten foglalkozunk azzal a kérdéssel is, hogy a kereskedelem digitalizációja által teremtett lehetőségek hogyan illeszthetők az in-store eszközökhöz. ALKALMAZOTT MÓDSZERTAN Tanulmányunk a témához kapcsolódó szakirodalmi források feldolgozásával, valamint kutatóintézetek jelentéseinek felhasználásával négy tényezőcsoportot vizsgál meg az in-store marketing eszközrendszeréből. Ezek a következők: a bolti atmoszféra, ezen belül is kiemelten a fizikai környezet, termék- és márkakínálat, promóciós ajánlatok és a digitális térhez való kapcsolódás innovatív megoldásai. LEGFONTOSABB EREDMÉNYEK Napjaink kereskedelmében a komplex vásárlói élmény az, amelyen keresztül egy vásárló lojalitása megszerezhető és hosszútávon megtartható. A fogyasztók magatartása megváltozott, az új fogyasztó új élményeket vár el, melyre az in-store marketing területén végbement innovációk is reflektálnak. A fizikai környezet, a boltok tereinek optimalizálása a vásárlások gyors és hatékony lebonyolítását teszi lehetővé, amely alapvető elvárássá vált. Stratégiai szerepet kapott az új trendekhez igazodó termék-, illetve kibővült kereskedelmi márkaválaszték, a jól kialakított in-store promóció, illetve a lojalitásprogramok eddiginél hatékonyabb működtetése. Új kihívást jelent a fogyasztók hibrid vásárlási magatartása (online és offline), melyhez a kereskedőknek is igazodniuk kell. Korunk digitális vívmányainak használata az áruk prezentálása, a kommunikáció vagy a fizetés terén alapvető versenytényezőnek fog számítani a kereskedelmi ágazatban is. GYAKORLATI JAVASLATOK Gyakorlati szempontból két területet érdemes kiemelni: az omnichannel használói magatartás, azaz az online és offline környezet egyidejű és ötvözött használata egyre elterjedtebb, így a lehetséges veszélyek ellenére ma már nem alternatíva, hogy a kereskedők ne fektessenek be az online értékesítésbe. Emellett másik kiemelhető terület a személyre szabottság, melynek kialakításához az in-store marketing számos eszközével hozzájárulhat, a személyre szóló szolgáltatásoktól kezdve a lojalitásprogramokig, vagy a digitalizáció adta szinte korlátlan lehetőségek kihasználásáig.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
kiskereskedelem
in-store marketing
vásárlói élmény
digitalizáció
Megjelenés:Marketing & Menedzsment. - 54 : Klsz.2 (2020), p. 29-37. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM085054
Első szerző:Kontor Enikő (közgazdász)
Cím:Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra / Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András
Dátum:2020
ISSN:2498-700X
Megjegyzések:Tanulmányunk célja, hogy feltérképezzük a digitális tér illeszkedését napjaink és a jövő kereskedelmébe és meghatározzuk a digitalizáció hatását a hazai kereskedelmi stratégiákra. A fogyasztók információszerzési és vásárlási szokásai drámaian megváltoztak. A ma fogyasztója számára elsősorban a kényelem, a hatékonyság (a termékhez való gyors, kényelmes hozzáférés a megfelelő ár-érték arányban) és az élmény jelentik azokat a kulcstényezőket, melyek alapján döntését meghozza. A kereskedők igazodva ezekhez újszerű kereskedelmi stratégiákat alakítottak ki, melyeknek szerves része a digitalizáció vívmányainak felhasználása. Ennek egyik vetülete az e-kereskedelem egyre erőteljesebb globális fejlődése. A hazai online kereskedelem is évről évre jelentősen bővül. 2018. évi adatok alapján a belföldi és külföldi online értékesítés volumene meghaladta az 1000 milliárd forintot. A hazai online fogyasztók egyre gyakrabban és egyre nagyobb értékben vásárolnak az interneten. Az online bevásárlás virtuális valóság platformokon való megvalósulása pedig élményszerűbbé teheti ezt a vásárlási módot. A webshopoknak újabb fogyasztói igényeknek kell megfelelni és a megrendelt árut mielőbb, lehetőleg 24 órán belül kiszállítani. A csomagok kézbesítésének számos változata kezd egyre népszerűbbé válni (pl. csomagautomaták, pick pack pontok). A hagyományos csatornákat sem szabad azonban eltemetni. Óriási előnyük, hogy a vásárló több érzékszerven keresztül válogathat a termékek között és az impulzusvásárlásnak is nagyobb teret enged. Ezt a kor követelményeinek megfelelő digitális technológiával kombinálva teljes körű vásárlási élmény nyújtható. Felismerve ezt az igényt az online és hagyományos csatornák manapság sok esetben már keverednek (pl. multichannel, omnichannel, crosschannel) és rengeteg lehetőséget nyújtanak a fogyasztóknak a vásárlásifolyamat során. A vásárlók kényelmét szolgálja a hagyományos üzletek eladóterének optimalizálása és a vásárlói útvonalak digitális technológiákkal (pl. digitális polccímke) való támogatása is. Az újabb innovációk a vásárlási folyamat automatizációját vonják maguk után és szenzorok (pl. Amazon Go) vagy robotok (pl. Pepper) segítségével teszik kényelmesebbé és személyre szabottabbá a vásárlási folyamatot. A digitális személyi asszisztensek az eladószemélyzet digitális változataként fognak feltűnni a jövőbeli vásárlásaink során.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:International Journal of Engineering and Management Sciences. - 5 : 1 (2020), p. 1-16. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM081832
Első szerző:Kontor Enikő (közgazdász)
Cím:Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra / Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András
Dátum:2019
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
digitalizáció
kereskedelem
in-store
stratégia
Megjelenés:Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet. - p. 31-32.
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

10.

001-es BibID:BIBFORM079211
035-os BibID:(Scopus)85101867754 (WOS)000532349900010
Első szerző:Szakály Zoltán (agrár-közgazdász)
Cím:Consumer Acceptance of Personalized Nutrition / Szakály Zoltán, Fehér András, Kiss Marietta
Dátum:2019
Megjegyzések:The efforts made to decrease the occurrence of nutrition-related diseases over the last few decades have not been effective. A move from population-based nutrition guidance toward personalized nutrition (including nutrigenomics) may offer a new way of changing nutrition habits, but it still awaits widespread consumer acceptance, despite the mainly positive consumer attitudes toward the concept itself. Consumer acceptance of personalized nutrition will eventually depend on the interplay of its perceived benefits and risks. The main drivers of consumer acceptance are an increasing knowledge of the relationship between genes and nutrition; being personally affected by nutrition-related diseases; the greater efficiency, enjoyment, and comprehensibility of personalized nutrition advice when compared with generalized recommendations; and the current marketing trend toward individualization. However, acceptance is hindered by, among other things, consumers' privacy concerns, their fears related to the results of nutrigenomics tests, and the high costs of these tests.
ISBN:978 0 12 816403 7
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
consumer acceptance
consumer attitudes
genetic testing
nutrigenomics
personalized nutrition
Megjelenés:Trends in Personalized Nutrition / ed. Charis M. Galanakis. - p. 225-260. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

11.

001-es BibID:BIBFORM068613
Cím:Táplálkozásmarketing / szerk. Szakály Zoltán, Szente Viktória, Pető Károly, Balogh Péter, Csapóné Riskó Tünde, Fodor Mónika, Hernádi László, Huszka Péter, Keller Beáta, Kontor Enikő, Lugasi Andrea, Oláh Judit, Pataky Eszter, Polereczki Zsolt, Prokisch József, Vida Viktória, Fehér András, Jasák Helga, Kiss Marietta, Kiss Virág, Soós Mihály, Szabó Sára, Szűcs Imre
Dátum:2014
Megjelenés:Debrecen : Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft., 2014-
Gyakoriság:évente kétszer
ISSN:2064-8839
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok folyóirat
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Szente Viktória (1975-) (agrár) Pető Károly (1958-) (agrármérnök) Balogh Péter (1970-) (agrármérnök) Csapóné Riskó Tünde (1967-) (okleveles agrármérnök) Fodor Mónika Hernádi László Huszka Péter Keller Beáta Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Lugasi Andrea Oláh Judit Szabóné Pataky Eszter (1951-) (közgazdász) Polereczki Zsolt (1980-) (élelmiszer-marketing) Prokisch József (1966-) (vegyész) Vida Viktória (1983-) (közgazdász, gazdasági agrármérnök) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Jasák Helga (1988-) (élelmiszermarketing) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szabó Sára Szűcs Imre (1988-) (gazdasági agrármérnök)
Számozás:2014
Internet cím:Szerző által megadott URL
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1