CCL

Összesen 6 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM108427
Első szerző:Apáti Ferenc (gazdasági agrármérnök)
Cím:Élelmiszer-fogyasztói szokások, trendek várható változása / Apáti Ferenc, Balsa-Budai Nikolett, Fehér András, Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Tóth-Kurmai Viktória, Balogh-Vida Viktória, Farkas Noémi Dóra, Kiss Marietta, Mihály-Karnai Laura, Szőllősi László
Dátum:2022
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2022
Terjedelem:142 p.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok kutatási jelentés
könyv
További szerzők:Balsa-Budai Nikolett (1993-) (PhD hallgató) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Kurmai Viktória (1989-) (élelmiszerbiztonsági és -minőségi mérnök) Balogh-Vida Viktória Farkas Noémi Dóra (1994-) (közgazdász) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Karnai Laura (1991-) (közgazdász) Szőllősi László (1979-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM110032
Első szerző:Farkas Noémi Dóra (közgazdász)
Cím:A hazai fogyasztók attitűdjei az egészséges táplálkozáshoz / Farkas Noémi Dóra, Fehér András
Dátum:2019
Tárgyszavak:nem besorolt
egyéb
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM110031
Első szerző:Farkas Noémi Dóra (közgazdász)
Cím:Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás és információszerzés online szempontból / Farkas Noémi Dóra, Fehér András
Dátum:2020
ISBN:978 963 490 277 5
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Vidékgazdasági és fenntarthatósági kutatások aktuális eredményei : absztraktkötet / szerk. Jávor András. - p. 27-27. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00001
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM081703
Első szerző:Farkas Noémi Dóra (közgazdász)
Cím:Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök : Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai / Farkas Noémi Dóra, Kiss Marietta, Fehér András
Dátum:2019
ISBN:978-615-5606-09-0
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói / szerk. Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 19. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00001
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM110038
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás a digitális korban egy netnográfiai kutatás példáján / Fehér András, Balsa-Budai Nikolett, Farkas Noémi, Szakály Zoltán
Dátum:2018
ISBN:978-615-5606-06-09
Tárgyszavak:előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói / szerk. Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 28-28. -
További szerzők:Balsa-Budai Nikolett (1993-) (PhD hallgató) Farkas Noémi Dóra (1994-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM086941
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban / Fehér András, Farkas Noémi Dóra, Boros Henrietta Mónika, Véha Miklós, Szakály Zoltán
Dátum:2020
ISSN:2064-8839 2631-1380
Megjegyzések:Az egészségtudatos életmód és az egészségesnek vélt élelmiszerek fogyasztása globális és hazai értelemben is egyre jelentősebb szegmensként jelenik meg. A digitalizációnak köszönhetően új és újszerű lehetőségek széles tárháza áll a fogyasztó rendelkezésére a számára hasznos információk megszerzésére. A kutatásunkban a legfőbb célkitűzésünk, hogy felmérjük a digitalizáció hatásait az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás terén. Jelen cikkben egy netnográfiai megfigyelés segítségével vonjuk górcső alá a közösségi média egyes platformjait (Facebook, Instagram és Youtube) és vizsgáljuk az influenszerek szerepét az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás esetében. A szekunder kutatás során tisztáztuk az alapvető definíciókat és feltérképeztük a legfrissebb és közeljövőbeli trendeket. A primer kutatásnál a netnográfiai felmérést két szakaszban bonyolítottuk le (2018. szeptember, október és 2019. december). A cél a két szakasz megfigyelési eredményeinek összehasonlítása mellett a kutatás kiszélesítése volt. A megfigyelésünket kizárólag magyar nyelvű oldalakon hajtottuk végre. Elemeztük az egészséges táplálkozással kapcsolatos Facebook-oldalakat és -csoportokat. A vizsgált témakörrel (pl. ?egészséges életmód" és ?tudatos táplálkozás") kapcsolatos kifejezéseknél az esetek többségében ugyanazokat az oldalakat azonosítottuk. Tehát egy adott oldal több keresőkifejezésnél is megjelent. A csoportoknál pedig jellemző, hogy a csoport létrehozói egyszerre 4-5 kulcsszót is megadnak a címben. Felmértük az egészségtudatos, ?mentes" és növényi alapú táplálkozással kapcsolatos ékezetes és ékezet nélküli hashtagek említés-számát. A vizsgált hashtagek többségénél megállapítottuk azt a tendenciát, hogy azok ékezetes változatai az elmúlt egy évben nagyobb növekedést értek el, mint az ékezet nélküliek. Továbbá rendszereztük a Youtube-csatornával rendelkező magyar influenszereket. Az eredmények alapján kijelenthető, hogy hazánkban az egészséges táplálkozás és egészséges életmód témakörökben viszonylag kevés influenszer működtet nagyobb feliratkozószámmal rendelkező csatornát. Összességében elmondható, hogy a közösségi médiában az egészséges életmód említése komplex módon érvényesül, és kevésbé szűkíthető le csupán az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztásra.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
digitális kor
egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás
közösségi média marketing
netnográfiai kutatás
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 7 : 1 (2020), p. 19-38. -
További szerzők:Farkas Noémi Dóra (1994-) (közgazdász) Boros Henrietta Mónika (1999-) (közgazdász) Véha Miklós (1982-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.1-16-2016-00022
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1