CCL

Összesen 8 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM097049
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:The analysis of the food consumer behaviour in the online environment / Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2015
Megjegyzések:8th International Conference for Young Researchers (2015)(Gödöllő)
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok nem besorolt
egyéb
További szerzők:Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0014
TÁMOP
Élelmiszerbiztonság
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM066039
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Analysis of Food Consumer Behavior in the Online Environment, with Especial Regard to Health Consciousness / Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2014
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
Megjelenés:6th CARS Postgraduate Symposium: Sowing the seeds of Land-based Researcher Development. - p. 2.
További szerzők:Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM065984
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:The Analysis of the Food Consumer Behaviour in the Online Environment / András Fehér, Mihály Soós, Zoltán Szakály
Dátum:2015
ISSN:1338-1598
Megjegyzések:In recent years, the consumer, who is one of the main participants of the market, has changedradically. Nowadays, they are called as "digitally enlightened" citizens.In current work, our main aim is to define the local tendencies of online consumingbehaviour, especially in the field of food related information and shopping possibilities. Wetry to determine whether there are online consumers in Hungary or not.During our examinations, we relied on the process of the shopping behaviour of the digitalconsumer. We mapped the particular steps with relevant and actual literature analyses. Withthe help of our national, representative poll (N=1000), we could examine the food regardingonline information gathering in details.To sum up, we can say that the majority of the researches and literature about foodconsumingbehaviour does not separate properly the roles of the online (digital) consumers,and rely on the final shoppings. Based on our professional researches, we tried to differentiatethe digital food consumers on the basis of their online behaviour, and we separated 5hypothetical categories, which provide a good baseline for our future examinations.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Food consumer behaviour
Digital consumer
Food
Megjelenés:Selye e-studies. - 6 : 1 (2015), p. 61-71. -
További szerzők:Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM065986
Első szerző:Fehér András (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Cím:Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó? / Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2014
ISSN:2064-8839
Megjegyzések:In recent years one of the major players in the market have changed radically, the consumer. They havebeen titled as "digitally enlightened" citizens by various researches. The main characteristics of "traditional"consumer's behavior have been discussed previously by numerous researchers. However research on digitalconsumers, especially in domestic circles, is still in initial stage.The main objective of this article is to determine the online consumer behavior trends in our country, in relation toinformation and shopping in particular of food. At the end of this publication we intent to answer the question askedin the title, i.e. does digital food consumer exist in this country.In our study we used the online consumer buying behavior process as base. Each step was mapped out by usingrelevant and current literature analysis. Using national representative survey (N=1000) we examined in detail thefood-related online information searches and the shopping opportunities in online shops.The convenience factor - similar to the description of the literature- is the most advantageous aspect of onlineshopping. At online shops the other factors examined convergence occurring in the median values show theuncertainty of customers' purchasing behavior, which results in a lack of trust in food purchases.Overall, we can conclude that the majority of literature and research on food consumption behavior doesn't separateproperly the online consumer' roles and most of the emphasis is on the final purchase. Based on literature research,we have attempted to differentiate the digital food consumers based on online behavior in which the basis for thesubsequent researches hypothetical fives categories were distinguished.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
élelmiszer-fogyasztói magatartás
digitális fogyasztó
élelmiszer
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 1 : 1-2 (2014), p. 29-38. -
További szerzők:Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM097050
Első szerző:Kiss Virág Ágnes (közgazdász, oktatáskutató)
Cím:Analysis of eating habits among call words / Kiss Virág Ágnes, Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2019
ISBN:978-606-8156-94-1
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts / ed. Nábrádi András, Gál Katalin. - p. 37-38. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM077474
Első szerző:Kiss Virág Ágnes (közgazdász, oktatáskutató)
Cím:Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében / Kiss Virág Ágnes, Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2017
Megjegyzések:Az élelmiszerfogyasztási és a különböző étkezési trendek egyre kutatottabb területekké válnak az orvos-, a társadalom- és a gazdaságtudományok elemzői körében. Egyrészt az egészségipar egyre nagyobb és kiterjedtebb ágazatként van jelen a fogyasztói piacon, másrészt az étkezéshez és élelmiszerfogyasztáshoz kapcsolódó egészségmutatók és előrejelzéseik aggodalommal töltik el az egészségügyi szakmát. A fiatalok befolyásolhatóságuk és későbbi társadalmi, gazdasági szerepük miatt kiemelten fontos célcsoportot jelentenek. Jelen tanulmány egy nagyobb, a középiskolás fiatalok étkezési és élelmiszerválasztási szokásait vizsgáló kutatás része. A kutatás korábbi szakaszában már elkülönítettünk - az általunk vizsgált minta alapján - négy fogyasztói csoportot az egészség- és környezettudatosság, az etikus, az autentikus patrióta és individualista értékek mentén: a divatkerülő tudatosak, a felelősséghárítók, a passzív alsóévesek és a tudatos individualisták. A tanulmány célja bemutatni, hogy ez az önálló élelmiszervásárlásokban jelentősnek nevezhető középiskolás fogyasztói csoport életstílusa tekintetében milyen hívószavakat preferál, milyen étkezési trendeket követne szívesen
ISBN:978-963-429-146-6
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok könyvfejezet
Megjelenés:Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet / szerk. Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária. - p. 189-198. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM070280
Cím:Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : 2016 augusztus 29-31. / szerk. Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán
Dátum:2016
Megjelenés:Debrecen : Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2016
Terjedelem:764 p.
Megjegyzések:"Hitelesség és értékorientáció a marketingben" Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért Országos konferencia (22.)(2016.08-29-2016.08.31.)(Debrecen)
ISBN:978-963-472-850-4
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok konferenciakiadvány
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM068613
Cím:Táplálkozásmarketing / szerk. Szakály Zoltán, Szente Viktória, Pető Károly, Balogh Péter, Csapóné Riskó Tünde, Fodor Mónika, Hernádi László, Huszka Péter, Keller Beáta, Kontor Enikő, Lugasi Andrea, Oláh Judit, Pataky Eszter, Polereczki Zsolt, Prokisch József, Vida Viktória, Fehér András, Jasák Helga, Kiss Marietta, Kiss Virág, Soós Mihály, Szabó Sára, Szűcs Imre
Dátum:2014
Megjelenés:Debrecen : Tóth Könyvkereskedés és Kiadó Kft., 2014-
Gyakoriság:évente kétszer
ISSN:2064-8839
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok folyóirat
További szerzők:Szakály Zoltán (1965-) (agrár-közgazdász) Szente Viktória (1975-) (agrár) Pető Károly (1958-) (agrármérnök) Balogh Péter (1970-) (agrármérnök) Csapóné Riskó Tünde (1967-) (okleveles agrármérnök) Fodor Mónika Hernádi László Huszka Péter Keller Beáta Kontor Enikő (1963-) (közgazdász) Lugasi Andrea Oláh Judit Szabóné Pataky Eszter (1951-) (közgazdász) Polereczki Zsolt (1980-) (élelmiszer-marketing) Prokisch József (1966-) (vegyész) Vida Viktória (1983-) (közgazdász, gazdasági agrármérnök) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Jasák Helga (1988-) (élelmiszermarketing) Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Soós Mihály (1985-) (közgazdász) Szabó Sára Szűcs Imre (1988-) (gazdasági agrármérnök)
Számozás:2014
Internet cím:Szerző által megadott URL
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1