CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM064177
Első szerző:Malmos Edina (biológia-földrajz szakos tanár)
Cím:Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a "Rostock Modell" didaktikai program hatására / Malmos Edina
Dátum:2014
ISSN:1589-519X 2064-4027
Megjegyzések:A "Rostock Modell" egy nemzetközi együttműködésre épülő, a kisiskolások természettudományosgondolkodásának fejlesztését és vizsgálatát célzó didaktikai program, melynek elméletialapját a konstruktív és kognitív pedagógiai-pszichológiai, metakognitív, affektív és a fogalmiváltásra vonatkozó alapelvek képezik. Elméleti koncepciói gyakorlati alkalmazásának hatékonyságátaz általános iskola 1-4. osztályában vizsgálja. A didaktikai programot a "víz" témakörbendolgozták ki, ennek mintájára készítettük el a "Táplálkozás, életmód", valamint a "Tájékozódás" témakörök kísérleti tanításra vonatkozó didaktikai tervét és ezekben a témakörökbenvizsgáltuk a tanulók tudását. A vizsgálat eredményei a "Rostock Modell" didaktikaimódszer gyakorlati alkalmazásának hatékonyságát mutatják
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Rostock Modell
természetismeret
kisiskolások
Megjelenés:Képzés és Gyakorlat. - 12 : 1-2 (2014), p. 105-120. -
Pályázati támogatás:4.2.4.A/2-11/1-2012-0001
TÁMOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1