CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM078542
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:The role of "Handball at School" program in ability development and replenishment training / Anetta Müller, István Juhász, Eszter Boda, Melinda Biró, Zsuzsa Nagy
Dátum:2018
ISSN:1789-221X 1789-7874
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Szociológiai tudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:Apstract. - 12 : 1-2 (2018), p. 53-60. -
További szerzők:Juhász István (1966-) (kézilabda edző) Boda Eszter (1989-) (sportszervező) Bíró Melinda (1974-) Nagy Zsuzsa
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM072023
Első szerző:Müller Anetta Éva
Cím:Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfaction / Müller Anetta, Boda Eszter Judit, Ráthonyi Gergely, Ráthonyi-Odor Kinga, Barcsák Barbara, Könyves Erika, Bíró Melinda, Beáta Dobay, Elena Bendíkova
Dátum:2016
ISSN:1789-221X 1789-7874
Megjegyzések:In the region of Northern Hungary the unique Cavebath of Miskolcatapolca is one of the leading health tourism service positioningitself on national and international market with its developing supply items and 4 star qualifications. It has a unique natural background allover in Europe; this uniqueness gives an opportunity to develop brand, which is a determinative item of competitiveness.Because of the competition between destinations and the ever-changing nature of tourists' expectations and behavior tourism destinations needto be managed as other commercial brands.The aim of our research was to analyze the role and possibilities of product development which is based on the unique natural factors, andto help to expand the domestic health tourism supply. We examined how the possibility of branding and brand equity change based on brandelements; how satisfied are guests with the services; how often guests visit the bath; what kind of period guests arrive in the bath; what kindof services do guests try; how do guests arrive in the bath with.In summer of 2014 we asked 210 Hungarian customers to fill the questionnaire in the Cavebath. The choosing of guests happened randomly. 199 questionnaires were correctly filled.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Northern Hungary
Cavebath of Miskolctapolca
guests satisfaction
brand elements
Megjelenés:Apstract. - 10 : 4-5 (2016), p. 155-160. -
További szerzők:Boda Eszter (1989-) (sportszervező) Ráthonyi Gergely Gábor (1985-) (informatikus agrármérnök) Ráthonyi-Ódor Kinga (1981-) (agrármérnök, gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD) Barcsák Barbara Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász) Bíró Melinda (1974-) Dobay Beáta (sportpedagógus) Bendíkova, Elena
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1