CCL

Összesen 8 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM074937
Első szerző:Baranyai Tünde
Cím:Pedagógiai gyakorlat a BBTE szatmárnémeti tagozatán / Baranyai Tünde, Stark Gabriella Mária
Dátum:2013
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
pedagógusképzés
Megjelenés:PedActa. - 3 : 2 (2013), p. 67-76. -
További szerzők:Stark Gabriella Mária (1977-) (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM074938
Első szerző:Baranyai Tünde
Cím:Az elemi osztályos matematika tankönyvek tanulhatósága és taníthatósága / Baranyai Tünde, Stark Gabriella Mária
Dátum:2012
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:PedActa. - 2 : 2 (2012), p. 1-12. -
További szerzők:Stark Gabriella Mária (1977-) (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM074940
Első szerző:Baranyai Tünde
Cím:Matematika alsó- vagy felsőfokon? A Babeş-Bolyai Tudományegyetem szatmárnémeti tagozata óvoda- és elemi oktatás pedagógiája szakos hallgatóinak matematikai alapismeretei / Baranyai Tünde, Stark Gabriella Mária
Dátum:2011
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:PedActa. - 1 : 1-2 (2011), p. 65-74. -
További szerzők:Stark Gabriella Mária (1977-) (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM075025
Első szerző:Stark Gabriella Mária (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:A közoktatási reform visszhangjai a pedagógustársadalomban / Stark Gabriella Mária
Dátum:2012
ISSN:2248-3527
Megjegyzések:Reform és visszhangok. A közoktatási reform fogadtatása romániai magyar pedagógusok körében / Kolozsvár : Kolozsvári Egyetemi Kiadó, 2012
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:PedActa. - 2 : 2 (2012), p. 75-76. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM074813
Első szerző:Stark Gabriella Mária (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:Pedagógusképzés és/mint kisebbségi tanulási útvonal? / Stark Gabriella Mária
Dátum:2013
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
tanulási útvonal
Megjelenés:PedActa. - 3 : 1 (2013), p. 79-89. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM074825
Első szerző:Stark Gabriella Mária (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:Nem szokványos hallgatók a tanító- és óvóképzésben / Stark Gabriella Mária
Dátum:2011
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
pedagógusképzés
Megjelenés:PedActa. - 1 : 1-2 (2011), p. 75-84. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM074796
Első szerző:Stark Gabriella Mária (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:Egy regionális kisebbségi pedagógusképző intézmény az alumnusok szemszögéből / Stark Gabriella Mária
Dátum:2016
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
pedagógusképzés
regionális egyetem
Megjelenés:PedActa. - 6 : 2 (2016), p. 89-94. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM074685
Első szerző:Stark Gabriella Mária (magyar nyelv és irodalom-pedagógia szakos bölcsész és tanár)
Cím:Örök diák vagy elkötelezett pedagógus? Magyar többségi és kisebbségi pedagógushallgatók tanulási útvonalai / Stark Gabriella Mária
Dátum:2015
ISSN:2248-3527
Megjegyzések:A vizsgálat célja a magyar többségi és kisebbségi pedagógushallgatók tanulásiútvonalainak feltérképezése. Értelmezési keretemet a kisebbségi tanulási útvonalak képezik, mint akisebbségi oktatás etnicitással átszőtt mezoszintű magyarázó tényezői. Alkalmazott kutatásimódszerem a kérdőíves lekérdezés, a kutatás populációját pedagógushallgatók képezték (N=635).A lekérdezés Magyarországon, Romániában, Kárpátalján és Szerbiában történt, az elemzés során atöbbségi magyar és kisebbségi magyar hallgatók almintáit alakítottam ki. Vizsgálatom eredményeiszerint a pedagógusképzés választását a pedagóguspálya iránti elköteleződés befolyásoljaelsősorban. A többségi és kisebbségi pedagógusjelöltek csoportjai között szignifikáns különbségekmutathatók ki a tanulási útvonalak sajátosságait illetően, az elköteleződés függvényében: atöbbségi hallgatók modellkövetőbbek és elkötelezettebbek a pedagóguspálya iránt, a kisebbségihallgatók a kisebbségi oktatás iránt, ám ezeket az eltéréseket az etnikai hovatartozáson kívül aháttérváltozók is befolyásolják (nem, szülők iskolai végzettsége, pedagógusmodellek).
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
kisebbségi oktatás
kisebbségi felsőoktatás
tanulási útvonal
többség
kisebbség
Megjelenés:PedActa. - 5 : 2 (2015), p. 51-58. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1