CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM118367
Első szerző:Kovács Tamás (informatikus agrármérnök)
Cím:What does digital transformation do in agriculture? A systematic literature review of Agri-food sector's digitalisation / Tamás Kovács, Szilvia Botos, János Felföldi
Dátum:2023
ISSN:2061-862X
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Journal of Agricultural Informatics. - 14 : 2 (2023), p. 26-42. -
További szerzők:Botos Szilvia (1986-) (gazdasági agrármérnök) Felföldi János (1968-) (mérnök-közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM095302
Első szerző:Kovács Tamás (informatikus agrármérnök)
Cím:Role of gamification at the University of Debrecen, with special regard to the Faculty of Economics / Kovács Tamás
Dátum:2021
ISSN:2061-862X
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Journal of Agricultural Informatics. - 12 : 2 (2021), p. 28-36. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM070084
Első szerző:Kovács Tamás (informatikus agrármérnök)
Cím:Development of Farm simulation application, an example for gamification in higher education / Tamás Kovács, László Várallyai, Krisztián Nagy, Róbert Szilágyi
Dátum:2017
ISSN:2061-862X
Megjegyzések:Online applications and games are related to continuous innovation, technical and technological advances in last decades. Our digital society based on technological advancements, because changing consumer requirements need quick and new solutions in the field of technology. We created an online farm simulation application which is called Crownking. The program is based on PHP language and has a MySQL database. The game has great similarity to real life because it has factors which can directly affect the growth of the crops, such as weather, soil quality, soil maintain and the player's profession. Our main goal is help students in learning with the help of gamification, and, moreover to introduce the agriculture to the young generation, and give some spirit about farmer's life.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Development
farm simulation
gamification
Megjelenés:Journal of Agricultural Informatics = Agrárinformatika folyóirat. - 8 : 2 (2017), p. 12-21. -
További szerzők:Várallyai László (1962-) (informatika tanár) Nagy Krisztián (1992-) (informatikus) Szilágyi Róbert (1978-) (gazdasági agrármérnök)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1