CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM096084
Első szerző:Pallay Katalin (oktatáskutató, pedagógiatanár)
Cím:Nemzeti kisebbségi hallgatók tanulmányi eredményessége / Pallay Katalin
Dátum:2019
ISSN:1216-3384 1419-8827
Megjegyzések:A hazai és a nemzetközi szakirodalom egyaránt több szempontból elemzi a tanulmányi eredményességet. Az eredményességvizsgálatoknál fi gyelembe kell venni a mobilis hallgatókat. A külhoni diákok továbbtanulás céljából leggyakrabban az anyaországot választják. Népszerű lehetőségként kínálkozik számukra a Balassi Intézet egyetemi előkészítő képzése. Fő kérdésként vizsgálom meg, hogy az intézmény egykori kárpátaljai diákjai mennyire voltak eredményese k, megvalósultak-e életpálya-törekvéseik. Eredményeink szerint a Balassi Intézet egyetemi előkészítő képzése az esetek többségében betölti szerepét: sikeresen hozzájárul ahhoz, hogy a kárpátaljai magyar hallgatók felvételt nyerjenek a magyarországi felsőoktatási intézményekbe.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Balassi Intézet
tanulmányi eredményesség
kárpátaljai hallgatók
Megjelenés:Educatio. - 28 : 4 (2019), p. 810-818. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM118050
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:A családi életre nevelés realitásai : Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából / Pusztai Gabriella; Pallay Katalin; Csók Cintia
Dátum:2023
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
családi életre nevelés
családi miliőtípusok
pedagógusok
iskolai segítő szakemberek
Megjelenés:Educatio. - 32 : 3 (2023), p. 503-512. -
További szerzők:Pallay Katalin (1992-) (oktatáskutató, pedagógiatanár) Csók Cintia (1994-) (oktatáskutató)
Pályázati támogatás:KFKP(Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program)
MTA
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1