CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM077039
Első szerző:Várhelyi Tamás (közgazdász, orvos, informatikus)
Cím:Brand development for the promotion of cooperation between the thermal baths and the region surrounding Eger / Tamás Várhelyi, Gabriella Soós
Dátum:2018
ISSN:1338-1598
Megjegyzések:According to the statistical numbers Hungary is not in the first ten European countries and by all means it is an illusion that we are a ♭superpower of baths' or even can be one. With our great traditions and the possession of considerable amount of thermal springs we can be more successful than we are now.Our research leads us to conclude that the thermal baths around Eger can be successfully introduced in the international tourism market in a joint format. The suggested brand name is Eger Thermal Region. We suggest surpassing the traditional tourism perspective prioritising thermal water and striving for the development of innovative products and services promoting wellness tourism and a healthy lifestyle. We recommend the use of modern marketing tools for properly introducing this product on the international tourism market.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
tourism marketing
regional development
wine tourism
wellness tourism
branding
Megjelenés:Selye E-Studies. - 9 : 2 (2018), p. 27-34. -
További szerzők:Soós Gabriella (1975-) (közgazdász, tanár)
Pályázati támogatás:TOP-1.2.1-16-HE1-2017-00012
Egyéb
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1