CCL

Összesen 5 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM118737
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon / Földi Kata, Szakács Attila
Dátum:2022
ISSN:2063-9309
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Agrárkutatás
agrárcenzus
Megjelenés:Controller Info. - 10 : 2 (2022), p. 39-43. -
További szerzők:Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM118101
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market / Földi Kata; Vajas Boglárka; Szakács Attila
Dátum:2023
Megjegyzések:Changes in private label purchasing behavior in the FMCG market can be tracked domestically. The literature review and secondary research was carried out by comparative analysis of related publications of domestic and foreign authors. As primary research, we used observations as descriptive research, focus group interviews as qualitative research, and online questionnaires as quantitative research. Qualitative research shows that women and larger households purchase more private label products. Based on our quantitative research, there is no evidence that women and men differ in their preferences for retail or manufacturer brands. We only found significant gender differences in perceptions of the importance of private label product packaging. Households with larger household sizes spend only slightly more on private label goods. Based on the primary research, we can in no way claim that private label products are of inferior quality to manufacturer brand products.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
saját márka
vásárlási szokások
FMCG piac
minőség
gender
Megjelenés:Controller Info. - 10 : Spec. issue 2 (2023), p. 14-19. -
További szerzők:Vajas Boglárka Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM115958
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása / Földi Kata, Török Ádám Imre, Szakács Attila
Dátum:2023
ISSN:2063-9309
Megjegyzések:Az építőanyag kiskereskedelem látványos fejlődése hazai viszonylatban nyomon követhető. A szakirodalom feldolgozását és szekunder kutatást hazai és külföldi szerzők témához kapcsolódó publikációinak összehasonlító elemzésével végeztük. Primer kutatás keretében netnográfiai adatelemzést folytattunk google-on, facebook-on (tiszasasi kiskereskedelmi vállalkozás és "Kádár kocka házak" csoport) és alkalmazásokkal (Semrush, Keyword Surfer) az építőanyagokkal és tüzelőanyagokkal kapcsolatos online térben történő információ megosztásról és keresésről. Az építőanyag árakra vonatkozó vásárlói keresések feltűnően gyakran szerepeltek. Az építőanyag kiskereskedők facebook oldalon az árakkal kapcsolatban is ajánlott posztolni, akciós árak érvényességi időtartamának feltüntetésével. Az építőanyag kiskereskedőknek és kivitelezőknek javasoljuk az online pozitív szájreklámot alkalmazni, valamint weboldalukat a vásárlói keresőszavakra optimalizálni (SEO).
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
netnográfiai kutatás
építőipar
építőanyag vásárlás
építőanyag értékesítés
információ keresés
információ gyűjtés
Megjelenés:Controller Info. - 11 : 3 (2023), p. 27-32. -
További szerzők:Török Ádám Imre Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM114881
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods / Kata Földi, Viktória Hencz, Attila Szakács
Dátum:2023
ISSN:2063-9309
Megjegyzések:According to our expert interviews consumers realized during the coronavirus period that food reserves are important, but they should not be overdone. Only 22.0% of the respondents of quantitative research consume Bonduelle canned vegetables on a monthly basis, the reason for this being the high price. 43.1% of the respondents consume no more than 1-2 kg of vegetables per week. Based on the results of significance and variance analysis: - the most important thing for women aged 28-37 with a higher education is to develop a healthy lifestyle, one of which is healthy nutrition, which includes consuming the right amount of vegetables - there is a significant difference between the consumption of frozen and canned vegetables, with a probability of 70.4% that they prefer to consume frozen vegetables because they consider it healthier. The shopping frenzy during the first wave of the coronavirus was real, but it did not cause increased demand for Bonduelle canned vegetables.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vegetable consumption
Bonduelle
customer focus group
expert interviews
quantitative research
Megjelenés:Controller Info. - 10 : special issue (2023), p. 43-47. -
További szerzők:Hencz Viktória Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM101631
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Kiskereskedelem jelentősége, fejlődési irányai és trendjei / Földi Katalin
Dátum:2013
ISSN:2063-9309
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Controller Info. - 1 : 5-6 (2013), p. 45-48. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1