CCL

Összesen 22 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM089029
Első szerző:Domján Anita
Cím:Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra / Domján Anita, Földi Kata
Dátum:2015
ISSN:2560-2322
Megjegyzések:Napjainkban az egyre inkább élesedő versenyhelyzetben különösen aktuális, hogy a vásárlói elvárásokat ismerjék a kiskereskedelmi üzletek tulajdonosai és vezetői. A vásárlást befolyásoló egyik szűkös erőforrás az idő hatását a vásárlásra tártuk fel szakirodalmi, szekunder és kismintás kérdőíves kutatásunkkal.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
idő
Vásárlói magatartás
kiskereskedelmi vásárlók
Megjelenés:Economica. - 8 : 2 (2015), p. 65-75. -
További szerzők:Földi Kata (1978-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM101610
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlási döntési folyamatban / Földi Katalin, Bajdó Anita, Balogh Brigitta, Halász Judit, Ecsédi László
Dátum:2012
Megjelenés:Utánközlés/másodközlés
ISSN:0013-0427
Megjegyzések:Jelen írásunkban az élelmiszervásárlási döntéshozatali folyamatban kívánunk közelebbi képet adni az üzlet-, termék- és márkaválasztásról. Megvizsgáltuk a gyerekek szerepét a családi vásárlási döntési folyamatban, különös tekintettel az üzlet-, termék- és márkaválasztásra a napi és nagybevásárlások alkalmával. Kutatásunkban - a bibliográfiai áttekintésen és a szekunder kutatáson kívül - primer kvalitatív (mélyinterjús) kutatást alkalmaztunk. Kvalitatív kutatási eredményeink alapján a gyermekek fontos szerepet játszanak a családi vásárlási döntési folyamatban, de ez a szerep nem domináns. Kutatási eredményeink szerint a gyerekek nagyobb szerepet játszanak a nagybevásárlások bolti választásában és a termékválasztásban, amikor saját fogyasztásra választják a terméket.
Földi Kata (1978-) (közgazdász): A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlás döntési folyamatában
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vásárlási döntéshozatali folyamat
gyerekek szerepe a vásárlási folyamatban
boltválasztás
fogyasztói magatartás
Megjelenés:Economica. - 5 : Klsz. (2012), p. 78-86. -
További szerzők:Bajdó Anita Balogh Brigitta Halász Judit Ecsédi László Alex
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
   Lásd még:
Egyéb kapcsolat (1)
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM092530
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Az üzletnyitások hatásai / Földi Katalin
Dátum:2011
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 4 : 12 (2011), p. 21-31 . -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM092525
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Növekvő koncentráció, élesebb verseny : kiskereskedelmi szolgáltatások szerepe és földrajzi előnyök kapcsolata: mi a helyzet Jász-Nagykun Szolnok megyében? / Földi Katalin
Dátum:2008
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 1 (2008), p. 38-45. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM092479
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A nők élelmiszer-vásárlási magatartása / Földi Katalin
Dátum:2011
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 10 (2011), p. 73-81. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM092476
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Venni vagy nem venni, avagy: hol venni? : Szolnoki nagyvárosi településegyüttes és kistérség élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmének értékelő elemzése / Földi Katalin
Dátum:2010
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 3 (2010), p. 39-50. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM092472
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Marketingkutatások az élelmiszergazdaságban / Földi Katalin, Pólya Éva
Dátum:2009
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 2 : 3 (2009), p. 27-40. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM089067
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Role of children in the case of parental food store choice / Éva Pólya, Kata Földi
Dátum:2014
ISSN:2560-2322 1585-6216
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
családi vásárlási döntési folyamat
gyerekek szerepe
élelmiszer üzletválasztás
kvalitatív kutatás
Megjelenés:Economica. - 7 : 2 (2014), p. 180-187. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM088514
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Egy sikeres bolt készletgazdálkodásának elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben / Földi Kata, Török Ádám Imre
Dátum:2018
ISSN:2560-2322
Megjegyzések:Jász-Nagykun-Szolnok megyében az egyik leghátrányosabb helyzetű kistérségben (Kunszentmárton kistérség) lévő községben, Tiszasason kedvezőtlen mikrokörnyezeti tényezők között, különösen alacsony diszkrecionális jövedelmű vásárlók körében hogyan is tud sikeresen üzemelni egy kiskereskedő. Vizsgálatunk célja az volt, hogy értékeljük,áruforgalmi sikeréhez hogyan járult hozzá a javuló készletgazdálkodás.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
készletgazdálkodás
áruforgalom
statisztikai elemzés
gazdabolt
Kunszentmárton kistérség
Megjelenés:Economica. - 9 : 3 (2018), p. 1-10. -
További szerzők:Török Ádám Imre
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

10.

001-es BibID:BIBFORM088513
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Alkoholmentes italkategóriák választását befolyásoló tényezők / Földi Kata, Kovács Ágota
Dátum:2018
ISSN:2560-2322
Megjegyzések:Fogyasztói motiváció kutatást folytattunk fókuszcsoportos interjúk módszerével Censydiam modell alkalmazásával a rendkívül éles versenyhelyzetű és telített alkoholmentes üdítőitalok piacán. Kutatási célunk, hogy az alkoholmentes üdítőital termékkategóriák választását befolyásoló tényezők (előnyök és hátrányok) feltárása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
termékválasztás
fogyasztói szegmensek
alkoholmentes üdítőitalok piaca
Censydiam modell
fókuszcsoportos interjú
Megjelenés:Economica. - 9 : 3 (2018), p. 1-11. -
További szerzők:Kovács Ágota
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

11.

001-es BibID:BIBFORM088737
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Származási ország különös tekintettel magyar származás hatásának szakirodalmi és szekunder kutatása / Földi Kata
Dátum:2015
ISSN:2560-2322 1585-6216
Megjegyzések:Napjainkban egyre inkább aktuálissá válik a termékek származási országának fogyasztói illetve vásárlói magatartására gyakorolt hatásának vizsgálata. Különösen igaz ez az élelmiszer árucsoportra és Magyarországon a magyar származásra. Ezért választottam szakirodalmi és szekunder kutatásom témájául a származási ország és a magyar származás fogyasztói illetve vásárlói magatartásra gyakorolt hatásának elemzését.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
származási ország
magyar származás
fogyasztói etnocentrizmus
vásárlói magatartás
szakirodalmi kutatás
Megjelenés:Economica. - 8 : 4-1 (2015), p. 108-118. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

12.

001-es BibID:BIBFORM088734
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Magyar származás hatásának kvalitatív és kvantitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon / Földi Kata
Dátum:2014
ISSN:2560-2322 1585-6216
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
kereskedelmi márka
magyar származás
élelmiszer
Kelet-Magyarország
Megjelenés:Economica. - 7 : 2 (2014), p. 215-229. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1 2