CCL

Összesen 8 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM101602
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Recommendations for the 2020 Agricultural Census Research in Hungary by compiler experiences / Kata Földi, Éva Pólya
Dátum:2021
ISSN:2064-8014
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Gradus. - 8 : 3 (2021), p. 51-57. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM088809
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása / Földi Kata
Dátum:2016
Megjegyzések:Napjainkban az FMCG piacon az egyre inkább éleződő versenyhelyzetben és növekvő koncentráció miatt rendkívül aktuálissá válik a forgalom és versenyképesség növelő eszközök alkalmazása és hatásainak kutatása illetve velük szemben támasztott elvárások feltárása. Ezért választottam az egyik magyar élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc egyik konkrét vásárlásösztönző rendezvényével kapcsolatos elégedettség és elvárás kutatását üzletvezetőik körében Kelet-Magyarországon. Megközelítésem több szempontból sajátos. Egyrészt térbeli fókuszában az alacsonyabb vásárlóerő miatt, másrészt célcsoportjában karakterisztikus, mivel mind tudományos kutatók, mind piackutató intézeti kutatások vásárlói célcsoport orientáltan folytatnak vásárlásösztönző eszközökkel és módszerekkel kapcsolatos kutatásokat. Harmadrészt pedig az FMCG piac termékválasztékával kapcsolatban végzett kutatás miatt. Tudományos szempontból azért fontos jelen kutatási téma, mivel az ATL eszközök szakirodalmi megközelítése tekintetében új vagy újszerű eredmények kevésbé várhatóak, hatékonyságuk alacsony szintű. Viszont a BTL eszközök közé tartozó vásárlásösztönzés módszerei és eszközei kapcsán további hatékonyság növekedés várható.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Vásárlásösztönzési rendezvény
Feltáró kutatás
Elvárás és elégedettség vizsgálat
Élelmiszer kiskereskedelem
Kelet-Magyarország
Megjelenés:Gradus. - 3 : 2 (2016), p. 239-244. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM088518
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben / Földi Kata, Pólya Éva
Dátum:2017
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
fogyasztói magatartás
kereskedelmi márka
élelmiszer fogyasztás
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 538-543. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM088517
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben / Földi Kata, Szatmári Judit, Szakács Attila
Dátum:2017
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
pénzügyi tudatosság
hitelkártya
használati szokások
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 551-556. -
További szerzők:Szatmári Judit Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM088516
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A kulturális marketing értékelő elemzése a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum példáján keresztül / Földi Kata, Zombori Nóra
Dátum:2017
Megjegyzések:Jelen munkánkban egy általunk végzett primer kvantitatív kutatás eredményeibe adunk betekintést, melynek elsődleges fókusza a szolnoki RepTár múzeumba látogatók véleményének feltárására irányult. A tömegkultúra körébe sorolt múzeum közé tartozó RepTár repülőmúzeum több évtizedes múltja ellenére a 2016. év szeptemberében történt nyitásának és 21. századi jellegének (élmény- és látogatóorientált) köszönhetően 2016. évben az év turisztikai attrakciója címet nyerte el. Ennek ellenére az ott dolgozók lelkes csapata és a helyi felsőoktatási intézmény oktatói is a jövőbeli sikerek útját kutatják közösen. Ebbe enged rövid bepillantást jelen cikk, amely a további fejlesztési és látogató elégedettség növelési lehetőségeket kutató kérdőíves megkérdezés eredményei közül a fókuszul választottakat emeli ki.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
kulturális marketing
múzeum marketing
RepTár Szolnok Nonprofit Kft.
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 565-570. -
További szerzők:Zombori Nóra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM088512
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Sikeres gazdabolt értékesítésének elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben / Földi Kata, Török Ádám Imre
Dátum:2018
Megjegyzések:Sikeres kiskereskedő áruforgalmi folyamat értékesítés szakaszának elemzését és előrejelzését végeztük az egyik leghátrányosabb helyzetű kistérségben (Kunszentmárton) lévő községben, Tiszasason. Ahol a kiskereskedelem feltételei különösen kedvezőtlenek mikrokörnyezeti (Porter féle 5 versenyerő közül nagyon alacsony diszkrecionális jövedelmű vásárlók) szempontból. Vizsgálatunk célja az volt, hogy értékeljük kiskereskedő fejlődéséhez hogyan járult hozzá a vásárlói igényeket maximálisan kielégítő értékesítés valamint előrejelzést készítésünk az értékesítés várható alakulására.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
értékesítés
áruforgalom
előrejelzés
elemzés
Kunszentmárton kistérség
Megjelenés:Gradus. - 5 : 2 (2018), p. 171-177. -
További szerzők:Török Ádám Imre
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM088510
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán / Földi Kata, Kovács Ágota
Dátum:2019
Megjegyzések:A vásárlási döntési folyamatot befolyásoló pszichológiai tényezők közül a motivációt választottuk kutatásunk témájának, amelyet kvalitatív kutatási módszerrel vizsgáltunk az alkoholmentes üdítőitalok termék vásárlásakor. Kutatási célunk a motiváció (szegmentálási ismérv) alapján szegmentált piacon piaci rés megtalálása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
fogyasztói motivációk
fogyasztói szegmensek
alkoholmentes üdítőitalok piaca
Censydiam modell
Megjelenés:Gradus. - 6 : 2 (2019), p. 204-209. -
További szerzők:Kovács Ágota
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM088519
Első szerző:Szakács Attila (közgazdász)
Cím:Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata / Szakács Attila, Földi Kata, Szakács Zsolt, Simon Szandra
Dátum:2017
Megjegyzések:Kutatásunk tárgyát képezte a pénzügyi fogyasztó magatartásának, döntéseinek vizsgálata. Ettől a ponttól kezdődően beszélhetünk tudatosságról. Mit érthetünk tudatos pénzügyi fogyasztó alatt. Milyen pszichológiai és szociológiai tényezők állnak-e tudatosság mögött, és mennyiben befolyásolják választásában, döntésében ezek a tényezők.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tudatos fogyasztó
fogyasztó
tudatosság vizsgálata
fogyasztói magatartás
pénzügyi fogyasztó
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 534-537. -
További szerzők:Földi Kata (1978-) (közgazdász) Szakács Zsolt Simon Szandra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1