CCL

Összesen 9 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM120330
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon / Földi Kata, Pénzes Ibolya, Pólya Éva
Dátum:2024
ISSN:1788-7593 2676-9867
Megjegyzések:Az ezredforduló utáni idők jól körülhatárolható változásokat hoztak a kiskereskedők szakmai szervezeteiben és marketingtevékenységében a magyar hárompólusú FMCG piacon. A vállalkozások működési feltételei bonyolultabbá váltak, ami a releváns befolyásoló tényezők számának és intenzitásának változékonyságában, valamint előrejelzési nehézségeiben is megmutatkozik. Ezek közül a fogyasztói/vásárlási magatartás változása, a versenyintenzitás növekedése, a beszerzési marketing erősödése, a csatornapozíció változása, az informatikai és infokommunikációs eszközök innovációja, a gazdasági környezet meghatározó változása, a szigorodó jogszabályok és a váratlan események, az ökológiai környezet hatása kiemelhető. A piaci versenyre fókuszáló változások hatásának feltárásához fontos kiindulópont, hogy a Magyarországon működő üzletláncok száma és aktivitása stabilizálódott, ami eltolta a kutatások irányát a kereskedelemszervezés és a marketing kapcsolatának feltárására, a versenyelőnyök javítására. és a menedzsment hatékonyságára.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
működési feltételek
kereskedelem szervezés
vásárlásösztönzés
fogyasztói vélemény
szakértői interjúk
Megjelenés:Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok. - 18. évfolya, 3-4 szám (2024), p. 71-80. -
További szerzők:Pénzes Ibolya Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM118674
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market / Földi Kata, Pólya Éva, Pénzes Ibolya Rózsa
Dátum:2023
ISSN:2064-8839 2631-1380
Megjegyzések:Harc a vevőkért - kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon
Tract of time after the millennial brought well definable changes in retailers` trade organizations and marketing activity in the Hungarian three-pole FMCG market. Operation conditions of enterprises became more complicated which is also reflected in the variability of the number and intensity of relevant influencing factors as well as in the difficulties of forecasting them. Out of these the change of consumer/purchase behaviour, the growth of competition intensity, the swell of procurement marketing, changes in channel position, the innovation of informatics and info communication tools, the dominant change of economic environment, the stiffening legislation and the unexpected influence of ecological environment can be highlighted. An important starting point for exploring the impact of the changes focusing on market competition is that the number and activity of chain stores operating in Hungary has stabilized, which has shifted the direction of research to explore the relationship between trade organization and marketing, improving competitive advantages and management efficiency.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
működési feltételek
kereskedelem szervezés
vásárlásösztönzés
fogyasztói vélemény
Megjelenés:Táplálkozásmarketing. - 10 : 2 (2023), p. 31-38. -
További szerzők:Pólya Éva Pénzes Ibolya
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM115430
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market / Kata Földi, Éva Pólya, Ibolya Rózsa Pénzes
Dátum:2023
Megjegyzések:Tract of time after the millennial brought well definable changes in retailers' trade organizations and marketing activity in the Hungarian three-pole FMCG market. Operation conditions of enterprises became more complicated which is also reflected in the variability of the number and intensity of relevant influencing factors as well as in the difficulties of forecasting them. Out of these the change of consumer/purchase behaviour, the growth of competition intensity, the swell of procurement marketing, changes in channel position, the innovation of informatics and info communication tools, the dominant change of economic environment, the stiffening legislation and the unexpected influence of ecological environment can be highlighted. An important starting point for exploring the impact of the changes focusing on market competition is that the number and activity of chain stores operating in Hungary has stabilized, which has shifted the direction of research to explore the relationship between trade organization and marketing, improving competitive advantages and management efficiency.
ISBN:978 973 53 3038 5
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
működési feltételek
kereskedelemszervezés
eladásösztönzés
fogyasztói vélemény
Megjelenés:Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume / ed. Nagy Benedek. - p. 287-294. -
További szerzők:Pólya Éva Pénzes Ibolya
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM101602
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Recommendations for the 2020 Agricultural Census Research in Hungary by compiler experiences / Kata Földi, Éva Pólya
Dátum:2021
ISSN:2064-8014
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Gradus. - 8 : 3 (2021), p. 51-57. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM092472
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Marketingkutatások az élelmiszergazdaságban / Földi Katalin, Pólya Éva
Dátum:2009
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 2 : 3 (2009), p. 27-40. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM089067
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Role of children in the case of parental food store choice / Éva Pólya, Kata Földi
Dátum:2014
ISSN:2560-2322 1585-6216
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
családi vásárlási döntési folyamat
gyerekek szerepe
élelmiszer üzletválasztás
kvalitatív kutatás
Megjelenés:Economica. - 7 : 2 (2014), p. 180-187. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM088518
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben / Földi Kata, Pólya Éva
Dátum:2017
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
fogyasztói magatartás
kereskedelmi márka
élelmiszer fogyasztás
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 538-543. -
További szerzők:Pólya Éva
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM084774
Első szerző:Pénzes Ibolya
Cím:Munkaerő - piaci kutatáson alapuló képzésinnováció a Szolnoki Főiskolán / Pénzes Ibolya, László Éva, Pólya Éva, Szűcs Róbert Sándor, Földi Kata
Dátum:2012
ISSN:2060-3002
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Szolnoki Tudományos Közlemények. - 16 (2012), p. 364-374. -
További szerzők:László Éva Pólya Éva Szűcs Róbert Sándor (1981-) (közgazdász) Földi Kata (1978-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM089043
Első szerző:Pólya Éva
Cím:Élelmiszerkereskedelem rendszere = System of food trade / Pólya Éva, Földi Kata
Dátum:2015
Megjelenés:Szolnok : Szolnoki Főiskola, 2015
Terjedelem:54 p.
ISBN:978-615-5570-01-8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok jegyzet
könyv
élelmiszerkereskedelem
További szerzők:Földi Kata (1978-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004
TÁMOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1