CCL

Összesen 11 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM118737
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon / Földi Kata, Szakács Attila
Dátum:2022
ISSN:2063-9309
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Agrárkutatás
agrárcenzus
Megjelenés:Controller Info. - 10 : 2 (2022), p. 39-43. -
További szerzők:Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM118101
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market / Földi Kata; Vajas Boglárka; Szakács Attila
Dátum:2023
Megjegyzések:Changes in private label purchasing behavior in the FMCG market can be tracked domestically. The literature review and secondary research was carried out by comparative analysis of related publications of domestic and foreign authors. As primary research, we used observations as descriptive research, focus group interviews as qualitative research, and online questionnaires as quantitative research. Qualitative research shows that women and larger households purchase more private label products. Based on our quantitative research, there is no evidence that women and men differ in their preferences for retail or manufacturer brands. We only found significant gender differences in perceptions of the importance of private label product packaging. Households with larger household sizes spend only slightly more on private label goods. Based on the primary research, we can in no way claim that private label products are of inferior quality to manufacturer brand products.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
saját márka
vásárlási szokások
FMCG piac
minőség
gender
Megjelenés:Controller Info. - 10 : Spec. issue 2 (2023), p. 14-19. -
További szerzők:Vajas Boglárka Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM117156
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Koronavírus hatásának kvalitatív kutatása a zöldségfogyasztásra / Földi Kata , Szakács Attila , Hencz Viktória
Dátum:2023
ISBN:978 963 306 928 8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
zöldség fogyasztás
kvalitatív kutatás
koronavírus
Megjelenés:Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói / szerk. Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin. - p. 42. -
További szerzők:Szakács Attila (1966-) (közgazdász) Hencz Viktória
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM117148
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Koronavírus hatásának kvantitatív kutatása a zöldségfogyasztásra / Földi Kata; Szakács Attila; Hencz Viktória
Dátum:2023
ISBN:978 963 306 928 8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok előadáskivonat
könyvrészlet
zöldség fogyasztás
kvantitatív kutatás
koronavírus
Bonduelle zöldségkonzerv
Megjelenés:Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században elektronikus dok. : nemzetközi magyar nyelvű konferenciasorozat : 2023. március 31. : előadások és poszterek összefoglalói / szerk. Dobozi Réka; Mihalkó József; Pappné Sziládi Katalin. - p. 43. -
További szerzők:Szakács Attila (1966-) (közgazdász) Hencz Viktória
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM116721
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Egy hús- és hentesáru üzlet választásának értékelő elemzése, különösen az ár mint befolyásoló tényező és az ár-észlelés tükrében / Földi Kata; Heltai Éva Eszter; Szakács Attila
Dátum:2023
ISSN:1786-6553
Megjegyzések:A tanulmány aktualitását az élelmiszerárak 2022. évi jelentős növekedése jelenti. Az általunk választott élelmiszer árucsoport a húsés hentesáru, amely az alapvető élelmiszerek közé tartozik, és nehezen helyettesíthető. A szakirodalom feldolgozását hazai és külföldi szerzők témához kapcsolódó publikációinak összehasonlító elemzésével végeztük, amely során kiemeltnek tekintettük az ár szerepét a vásárlói döntésben, az üzletválasztási modellekben és a termékválasztáskor, a hús minőségének megítélésekor, fogyasztói tudatosság kapcsán, valamint az árészleléskor. A szekunder kutatás során a monori székhelyű Bódi és Fia Hentes Kft. hentesüzletének kiválasztott húsáruinak árváltozását (2014. éviről 2022. évire) és árképzést befolyásoló tényezőket vizsgáltunk. Primer kutatásként, kvalitatív kutatás keretében szakértői interjúkat készítettünk a monori székhelyű Bódi és Fia Hentes Kft. hentesüzletének vezetőjével és hentesével, valamint 3 vásárlói fókuszcsoportos interjút (3 generáció: 18-29 évesekkel ? érett fiatalok, a 30-49 évesekkel - középgeneráció, az 50-69 évesekkel ? ?best age") szerveztünk Monoron. A kvantitatív kutatás keretében a megkérdezést standardizált, strukturált, online kérdőív segítségével végeztük. A magas infláció hatására a hústermékek fogyasztói referencia árainak felső küszöbje kitolódott, az alsó küszöbje pedig a hatósági árakhoz igazodott. A húsok minőségét a fogyasztók nehezen tudják megítélni, ezért a hús- és hentesáru termékeknél a vásárlók számára az árak egyfajta minőségjelző szerepet töltenek be.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vásárlói magatartás
üzletválasztás
ár
árészlelés
hús- és hentesáru üzlet
Megjelenés:Polgári Szemle. - 19 : 1-3 (2023), p. 349-363. -
További szerzők:Heltai Éva Eszter Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

6.

001-es BibID:BIBFORM115958
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása / Földi Kata, Török Ádám Imre, Szakács Attila
Dátum:2023
ISSN:2063-9309
Megjegyzések:Az építőanyag kiskereskedelem látványos fejlődése hazai viszonylatban nyomon követhető. A szakirodalom feldolgozását és szekunder kutatást hazai és külföldi szerzők témához kapcsolódó publikációinak összehasonlító elemzésével végeztük. Primer kutatás keretében netnográfiai adatelemzést folytattunk google-on, facebook-on (tiszasasi kiskereskedelmi vállalkozás és "Kádár kocka házak" csoport) és alkalmazásokkal (Semrush, Keyword Surfer) az építőanyagokkal és tüzelőanyagokkal kapcsolatos online térben történő információ megosztásról és keresésről. Az építőanyag árakra vonatkozó vásárlói keresések feltűnően gyakran szerepeltek. Az építőanyag kiskereskedők facebook oldalon az árakkal kapcsolatban is ajánlott posztolni, akciós árak érvényességi időtartamának feltüntetésével. Az építőanyag kiskereskedőknek és kivitelezőknek javasoljuk az online pozitív szájreklámot alkalmazni, valamint weboldalukat a vásárlói keresőszavakra optimalizálni (SEO).
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
netnográfiai kutatás
építőipar
építőanyag vásárlás
építőanyag értékesítés
információ keresés
információ gyűjtés
Megjelenés:Controller Info. - 11 : 3 (2023), p. 27-32. -
További szerzők:Török Ádám Imre Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

7.

001-es BibID:BIBFORM114881
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods / Kata Földi, Viktória Hencz, Attila Szakács
Dátum:2023
ISSN:2063-9309
Megjegyzések:According to our expert interviews consumers realized during the coronavirus period that food reserves are important, but they should not be overdone. Only 22.0% of the respondents of quantitative research consume Bonduelle canned vegetables on a monthly basis, the reason for this being the high price. 43.1% of the respondents consume no more than 1-2 kg of vegetables per week. Based on the results of significance and variance analysis: - the most important thing for women aged 28-37 with a higher education is to develop a healthy lifestyle, one of which is healthy nutrition, which includes consuming the right amount of vegetables - there is a significant difference between the consumption of frozen and canned vegetables, with a probability of 70.4% that they prefer to consume frozen vegetables because they consider it healthier. The shopping frenzy during the first wave of the coronavirus was real, but it did not cause increased demand for Bonduelle canned vegetables.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vegetable consumption
Bonduelle
customer focus group
expert interviews
quantitative research
Megjelenés:Controller Info. - 10 : special issue (2023), p. 43-47. -
További szerzők:Hencz Viktória Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

8.

001-es BibID:BIBFORM089070
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:The importance of Hungarian food retailing and developing trends / Földi Kata, Szakács Attila
Dátum:2014
ISBN:978 963 08 9751 8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:Controller info studies / szerk. Zéman Zoltán. - p. 74-78. -
További szerzők:Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

9.

001-es BibID:BIBFORM088517
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben / Földi Kata, Szatmári Judit, Szakács Attila
Dátum:2017
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
pénzügyi tudatosság
hitelkártya
használati szokások
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 551-556. -
További szerzők:Szatmári Judit Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

10.

001-es BibID:BIBFORM092486
Első szerző:Pénzes Ibolya
Cím:A fogyasztói és szervezeti magatartás szerepe az Alföldi térség/régió gazdasági fenntarthatóságában, kiemelet tekintettel az FMCG piacra / Pénzes Ibolya Rózsa, László Éva, Szakács Attila, Földi Katalin
Dátum:2012
ISSN:1585-6216 2560-2322
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Economica. - 2 (2012), p. 53-62. -
További szerzők:László Éva Szakács Attila (1966-) (közgazdász) Földi Kata (1978-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

11.

001-es BibID:BIBFORM088519
Első szerző:Szakács Attila (közgazdász)
Cím:Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata / Szakács Attila, Földi Kata, Szakács Zsolt, Simon Szandra
Dátum:2017
Megjegyzések:Kutatásunk tárgyát képezte a pénzügyi fogyasztó magatartásának, döntéseinek vizsgálata. Ettől a ponttól kezdődően beszélhetünk tudatosságról. Mit érthetünk tudatos pénzügyi fogyasztó alatt. Milyen pszichológiai és szociológiai tényezők állnak-e tudatosság mögött, és mennyiben befolyásolják választásában, döntésében ezek a tényezők.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tudatos fogyasztó
fogyasztó
tudatosság vizsgálata
fogyasztói magatartás
pénzügyi fogyasztó
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 534-537. -
További szerzők:Földi Kata (1978-) (közgazdász) Szakács Zsolt Simon Szandra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1