CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM105683
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A fogyasztói magatartás kvantitatív kutatása a RepTár Szolnok repülőmúzeum esetében / Földi Kata, Zombori Nóra
Dátum:2021
ISSN:2560-0834
Megjegyzések:A vásárlói magatartást vizsgáló szakirodalom meglehetősen széleskörű, és sajátosságokat mutat kulturális szolgáltatás, mint az interaktív repülőmúzeum (RepTár) esetében Szolnokon. A múzeum 21. századi jellegének (élmény- és látogatóorientált) köszönhetően több címet is elnyert az évek során (2016: Év Turisztikai Attrakciója cím). Célkitűzésünk a fogyasztói magatartás egyes tényezőin keresztül kutatni kvantitatív módszerrel a vásárlási döntési folyamat utolsó fázisának (vásárlás utáni magatartás) elégedettség eredményét és az évek óta tartó sikeres működés hátterében álló okokat és javaslatok megfogalmazása. Kutatási módszerként a hazai és nemzetközi szakirodalom és szekunder források áttekintése után kvantitatív kutatásként kérdőíves felmérést készítettünk. Kutatási eredményünkként megállapítottuk, hogy a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők (kiemelten a szolgáltatás miatt személyzet szerepe, motivációk) szerepét a sikeres működésben. Következtetésünk az, hogy a jövőbeli fejlesztésekkel a színvonal fenntartására kell törekedni.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
fogyasztói magatartás
kulturális szolgáltatás
Reptár Szolnok Nonprofit Kft.
kvantitatív kutatás
Megjelenés:Acta Wekerleensis. - 1 (2021), p. 108-136. -
További szerzők:Zombori Nóra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM101603
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A fogyasztói magatartás kvalitatív kutatása a Reptár Szolnok Repülőmúzeum esetében / Földi Kata, Zombori Nóra
Dátum:2020
ISSN:2560-0834
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Acta Wekerleensis. - 2020 (2020), p. 32-49. -
További szerzők:Zombori Nóra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM088516
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A kulturális marketing értékelő elemzése a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum példáján keresztül / Földi Kata, Zombori Nóra
Dátum:2017
Megjegyzések:Jelen munkánkban egy általunk végzett primer kvantitatív kutatás eredményeibe adunk betekintést, melynek elsődleges fókusza a szolnoki RepTár múzeumba látogatók véleményének feltárására irányult. A tömegkultúra körébe sorolt múzeum közé tartozó RepTár repülőmúzeum több évtizedes múltja ellenére a 2016. év szeptemberében történt nyitásának és 21. századi jellegének (élmény- és látogatóorientált) köszönhetően 2016. évben az év turisztikai attrakciója címet nyerte el. Ennek ellenére az ott dolgozók lelkes csapata és a helyi felsőoktatási intézmény oktatói is a jövőbeli sikerek útját kutatják közösen. Ebbe enged rövid bepillantást jelen cikk, amely a további fejlesztési és látogató elégedettség növelési lehetőségeket kutató kérdőíves megkérdezés eredményei közül a fókuszul választottakat emeli ki.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
kulturális marketing
múzeum marketing
RepTár Szolnok Nonprofit Kft.
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 565-570. -
További szerzők:Zombori Nóra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1